Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pm bigt om je naam permanent in anaalridder te laten veranderen, dan zal de lol er snel af zijn![]()

bijna goed:
Als iemand zegt dat de hemel bestaat moet hij daar argumenten voor hebben, zo niet dan is het religie en per definitie onzin.

Hey hardcore, ik heb je kritiek gemist jongen. Kom er gezellig bij.
Ben ik weer gekwalificeerd?![]()
Kortom allebei onbewijsbaar, plausibel dus. Je kan het ook niet uitsluiten ook al klinkt het nogal, ja nu het goede woord vinden, onzin.
Oke ik geef het op: Alles wat ik weet is onzin, want over 100 jaar kan het weer anders zijn. Alles waarvan ik denk dat het onzin is, is geen onzin want dat kan over 100 jaar weer anders zijn.
!Oke ik geef het op: Alles wat ik weet is onzin, want over 100 jaar kan het weer anders zijn. Alles waarvan ik denk dat het onzin is, is geen onzin want dat kan over 100 jaar weer anders zijn.
Oh leuk HardcoreNL is er weer en hij knalt er gelijk een topstelling in als ja als je het niet kan bewijzen dat het niet bestaat dan is het ook niet uitsluitbaar. Eventjes glashard, alsof hij de deskundige zelf is, het tegenovergestelde beweren als het fundament van de wetenschappelijke methode.
Vooral die zelfverzekerdheid waarmee hij laat zien een halve gare te zijn is zo mooi.
meedoen met iemand die niet meer meedoet? vanaf nu doe jij ook niet meer mee!
meedoen met iemand die niet meer meedoet? vanaf nu doe jij ook niet meer mee!
Types als Cools zijn in de veronderstelling dat alles wat we nu denken te weten over 100 jaar helemaal anders kan zijn. Dit klopt niet, over 100 klopt dat nog steeds, want wetenschap is juist datgeen wat we zeker weten. Echter, over 100 jaar weten we grofweg nog veel meer bovenop de al bestaande kennis.
Een bloedstollende redenatie van buitengewoon hoog niveau. We hebben nu misschien niet de middelen om het aan te tonen, dus niet voorbarige conclusies trekken waar je later spijt van kan krijgen.Sorry, maar het fragment duurde te lang, dus ik ben niet op de hoogte van de grap.

Types als Cools zijn in de veronderstelling dat alles wat we nu denken te weten over 100 jaar helemaal anders kan zijn. Dit klopt niet, over 100 klopt dat nog steeds, want wetenschap is juist datgeen wat we zeker weten. Echter, over 100 jaar weten we grofweg nog veel meer bovenop de al bestaande kennis.
oh godEen bloedstollende redenatie van buitengewoon hoog niveau. We hebben nu misschien niet de middelen om het aan te tonen, dus niet voorbarige conclusies trekken waar je later spijt van kan krijgen.