AndroidHealthClinic

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

epic lulz:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
dat is zo ongeveer hetzelfde als je beste maat betrappen met de pik van een zwerver in zijn mond, hem vervolgens uitlachen, waarop hij antwoord "hou je bek, vieze homo!"

die "anderen" waar je het nu over hebt, daar behoor jij nu toe;)

Idd en copernicus, colombus, edison, da vinci enz...Die dachten allemaal over dingen die voor anderen onmogelijk leken.

Idd en copernicus, colombus, edison, da vinci enz...Die dachten allemaal over dingen die voor anderen onmogelijk leken.

je hebt gelijk, jij bent hier de copernicus van ons 2:)
vertel het morgen maar tegen je verzorger wanneer jullie een ijsje gaan eten:thumbs:

Omdat er voor mij (ik op dit moment dus) niets bestond voor mijn geboorte.
maar het zou toch kunnen dat er wel iets bestond maar dat je dat niet (meer) weet? ik ben toch echt geboren maar weet niks van de geboorte zelf, daar ben ik later zelf achter gekomen :mad:

Laatst bewerkt:
je hebt gelijk, jij bent hier de copernicus van ons 2:)
vertel het morgen maar tegen je verzorger wanneer jullie een ijsje gaan eten:thumbs:

Was copernicus dan niet een van de weinigen die dacht dat de aarde rond de zon draaide, terwijl de meerderheid(vrijwel iedereen) dacht dat de aarde het centrum van het heelal was?

Hij had er een theorie over maar kon het toen niet bewijzen. Galileo heeft dit nadien bewezen.

Laatst bewerkt:
Bewustzijn is intressant en alles zit in elkaar, dan ga je dit ook intressant vinden.
http://topdocumentaryfilms.com/the-human-mind/

Ik heb al over bewustzijn gefilosofeerd vanuit verschillende standpunten. Medisch en 'spiritueel' . Heb geen nood aan anderen hun filisofie over dat momenteel.
blijkbaar nog niet vanuit de juiste standpunten
geloven in leven na de dood = geloven in een piloot in je hersenen die verbonden is met de 5 zintuigen en daarop met de gepaste actie reageert, en zelfs de simpelste amateur kan die redenering over bewustzijn onderuit halen;)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Was copernicus dan niet een van de weinigen die dacht dat de aarde rond de zon draaide, terwijl de meerderheid dacht dat de aarde het centrum van het heelal was?

idd, en ik ben degene van ons 2 die verder nadenkt dan traditioneel geloof, jij bent degene die blijft bij traditioneel geloof, ergo jij bent dom, en ik ben copernicus:)

blijkbaar nog niet vanuit de juiste standpunten
geloven in leven na de dood = geloven in een piloot in je hersenen die verbonden is met de 5 zintuigen en daarop met de gepaste actie reageert, en zelfs de simpelste amateur kan die redenering over bewustzijn onderuit halen;)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

idd, en ik ben degene van ons 2 die verder nadenkt dan traditioneel geloof, jij bent degene die blijft bij traditioneel geloof, ergo jij bent dom, en ik ben copernicus:)

Ok we houden het hierbij:) Zo blijven we hele avond bezig. We hebben beiden onze mening kunnen uitleggen dus is genoeg;)

Ok we houden het hierbij:) Zo blijven we hele avond bezig. We hebben beiden onze mening kunnen uitleggen dus is genoeg;)
als je wil stoppen, stop dan op een correcte noot;) anders raken de simpele mensen onder ons weer verward

jij: bullcrap mening gebaseerd op niets.
ik: feiten gebaseerd op wetenschap

kusjes Angelus:kiss:

Dat is voor anderen over te oordelen. Ik heb mijn mening voldoende ondersteund en kan alleen maar in herhaling vallen.

Dat is voor anderen over te oordelen. Ik heb mijn mening voldoende ondersteund en kan alleen maar in herhaling vallen.

je hebt je mening ondersteund d.m.v subjectieve opvattingen en ervaringen, m.a.w je hebt je mening ondersteund door je eigen mening:roflol:

en btw als je zegt dat je wil stoppen, stop dan, anders raak je nog meer je geloofwaardigheid kwijt;)

Ik droom van een walhalla.. Ik denk ook dat de dood een droom is. Dit alles is eigenlijk een droom. Hoe je na het leven verder gaat wordt denk ik vooral bepaald hoe je instelling is, ben je positieve denker dan zul je een positieve droom hebben, ben je een vulgaire denker dan zal je een vieze orgasmische droom hebben. Ik geloof daarom ook best dat er mensen 'naar de hemel' gaan, maar wel hun eigen hemel en niet een gezamelijke hemel.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn geen sluitende bewijzen dat er GEEN leven na de dood is of wel leven na de nood.
Dus het blijft een wellus nietus spelletje.

Er zijn wel bewijzen die verklaren dat bijna doodervaringen en de tunnel zien gewoon stofjes in de hersenen kunnen zijn die rare ilusies te weeg kunnen brengen.

Eindeloze discussie dus..

Ja maar hoe verklaar je dan dat je je overleden familieleden of lid ontmoet in die vredige of lichtbron...Of dat mensen in een prachtige omgeving rondlopen met een zeer vredig gevoel. Of Als ze boven hun dode lichaam neerkijken ze niet eens roepen of denken van WTF, ben ik dood ?? maar gewoon vredig kalm blijven.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Verder was er ook iemand die iets zei over mensen die tijdens een doodstrip of narcose trip van alles waar hebben kunnen nemen tijdens dat hun ogen dicht waren...Hij beweerde dat dit aan flarden van bewustzijn lag, maar hoe verklaar je dan dat de persoon dergelijke zaken kan beschrijven die helemaal aan de andere kant van de gang zijn gebeurd waar de persoon in kwestie nooit is geweest

Ja maar hoe verklaar je dan dat je je overleden familieleden of lid ontmoet in die vredige of lichtbron...Of dat mensen in een prachtige omgeving rondlopen met een zeer vredig gevoel. Of Als ze boven hun dode lichaam neerkijken ze niet eens roepen of denken van WTF, ben ik dood ?? maar gewoon vredig kalm blijven.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Verder was er ook iemand die iets zei over mensen die tijdens een doodstrip of narcose trip van alles waar hebben kunnen nemen tijdens dat hun ogen dicht waren...Hij beweerde dat dit aan flarden van bewustzijn lag, maar hoe verklaar je dan dat de persoon dergelijke zaken kan beschrijven die helemaal aan de andere kant van de gang zijn gebeurd waar de persoon in kwestie nooit is geweest
is al eens gezegd geweest
verklaring 1: de persoon die het zogezegd gezien heeft LIEGT samen met zijn autoriteit (dokter tijdens de operatie? of waar heb je zoiets gezien?)

verklaring 2: verhalen worden nog al eens dikwijls aangedikt, als er al een kern van waarheid in je verhaal zit, had de persoon gewoon vlagen van bewustzijn onder de narcose (ongeveer zoals je na een zware avond bier zuipen niets meer herinnerd van de avond maar wel enkele beelden, gevoelens in je geheugen hebt steken)
In die vlagen van bewustzijn kan de persoon zijn ogen op een spleetje opengehad hebben of gewoon de beelden via gehoor gereconstrueerd hebben (en het IN UITERSTE DETAIL treden is dan gewoon de aandikking van het verhaal, zo'n verhaal verkoopt immers veel beter dan de verklaring die ik je net gegeven heb:))

ik heb ook zo'n link voor je:)
[Link niet meer beschikbaar]

???Mijn site zijn wel wetenschappelijke theorien.

Dying Brain Theory
Charles Darwin's Theory
Hallucination Theory
Temporal Lobe Theory
Lack of Oxygen Theory
Depersonalization Theory
Memory of Birth Theory
Afterlife Theory

Nog net iets anders dan jou theorien.

There exists a mountain of circumstantial evidence that consciousness survives bodily death. This is the kind of evidence that would stand up in a court of law. Some people believe that science needs better tools to quantify what consciousness is. Perhaps when we discover what consciousness is we will be on the road to providing absolute scientific evidence that there is life after death.

Wat een troep, site spreekt duidelijk een voorkeur uit voor een bepaalde afloop. Dat terwijl er dus 0,0 bewijs is dat je bewustzijn echt een volledig dood lichaam kan overleven.

???Mijn site zijn wel wetenschappelijke theorien.

Dying Brain Theory
Charles Darwin's Theory
Hallucination Theory
Temporal Lobe Theory
Lack of Oxygen Theory
Depersonalization Theory
Memory of Birth Theory
Afterlife Theory

Nog net iets anders dan jou theorien.

Cinderella theorie
Snowwhite and the seven dwarves theory
...

snap je het punt?;)

Wat een troep, site spreekt duidelijk een voorkeur uit voor een bepaalde afloop. Dat terwijl er dus 0,0 bewijs is dat je bewustzijn echt een volledig dood lichaam kan overleven.

Dat is 1 zin van 1 theorie. Het zijn er meerdere. En dat zijn de theorien die er nu zijn gewoon op 1 site.

Scientific Theories of the NDE
Decide Which Theory You Think is More Plausible

De maker van die site heeft die theorien niet gemaakt. Hij heeft ze er gewoon op geplaatst. Trouwens hun voorkeur heeft niets met de andere theorien te maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven