Fitness Seller

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

Wat ik zo 'maf' vind aan religies, dat is dat ze allemaal relatief oud zijn en daarom blijkbaar aanvaard en zelfs gesubsidieerd worden. Ik bedoel, het is niet zo dat ik vandaag de dag nog kan zeggen van 'er heeft een hogere macht tot mij gesproken en ik ga nu een nieuwe religie oprichten die gesteund moet worden door de staat'. Iedereen zou mij keihard uitlachen. En toch, iets wat eeuwenoud is, en net zo min bewezen kan worden als wat ik beweer, heeft om één of andere reden het recht om serieus genomen te worden en overheidssteun te ontvangen. Sterker nog, hele politieke partijen baseren zich erop en bepalen de samenleving waar iedereen deel van uitmaakt!

Hoe langer je erover gaat nadenken,hoe krankzinniger je het gaat vinden ???

Daarom moet je ook niet nadenken maar geloven!;)

Maar het punt is natuurlijk dat de kerk zoveel aanhangers heeft, wat ook alleen maar komt doordat mensen er mee opgroeien en ze denken dat alle 'gelovigen' ook daadwerkelijk geloven wat ze zeggen te geloven. Maar in de werkelijkheid zullen veruit de meeste zogenaamde gelovigen grote twijfels hebben bij hun religie of zelfs helemaal niet geloven en alleen maar de schijn ophouden om zo niet de gemeenschap uitgetrapt te worden. Als iemand ECHT zou geloven zou hij/zij gillend over straat rennen om iedereen te bekeren. Een jehova getuige zou er niks bij zijn.

Maar als jij een religie wilt starten dan kan dat, als je maar genoeg aanhangers weet te strikken.

Maar als jij een religie wilt starten dan kan dat, als je maar genoeg aanhangers weet te strikken.
Hm, ik heb altijd wel vrij veel fantasie gehad, dus moet te doen zijn :D

Bij deze ben ik jullie nieuwe god.

Now kneel suckers!

Alle bodybuilders zijn (zonder dat ze het weten) aanhangers van mijn religie, iedereen streeft ernaar zo te leven als mij, en daarbij ook zo groot te worden als mij. Het is echter nog niemand gelukt om mijn goddelijke perfectie na te bootsen.

Hoe langer je erover gaat nadenken,hoe krankzinniger je het gaat vinden ???
Ooit met zo'n christenlijke in discussie geweest? Dat staat geschreven.
Of een moslim? Daar mag niet over worden gediscussierd!!!

ik denk niet dat die mensen er zo veel over nadenken:rolleyes:

Alle bodybuilders zijn (zonder dat ze het weten) aanhangers van mijn religie, iedereen streeft ernaar zo te leven als mij, en daarbij ook zo groot te worden als mij. Het is echter nog niemand gelukt om mijn goddelijke perfectie na te bootsen.
je bedoelt gemiddeld 39,71 posts per dag op dbb posten ?

Dat ook. Maar dat is bijzaak.

Now kneel suckers!

wat zijn de voor/nadelen om me bij jouw religie aan te sluiten?
krijg ik ook 72 maagden na mn dood?

Now kneel suckers!

Leef ik na de dood nog op een mooie plek waar iedereen gelukkig is, zodat ik niet bang voor de dood hoef te zijn en ik dit leven kan vergooien door blindelings te leven? Wil jij mijn papa zijn die mij altijd onder zijn hoedde neemt zodat ik me niet meer alleen hoeft te voelen in de tijden dat ik zelf beslissingen moet maken in mijn leven? Je mag me ook best straffen als ik iets niet goed doe hoor :)

Hihi ik geef je karma, ik ben altijd goed voor iedereen op dit forum.. Hihi mag ik naar de hemel? Tnx!

Ooh trouwens, ik vind de mensen die niet in jou geloven maar irritant omdat ze zoveel vragen stellen. Als je ze nou even een permban geeft? Ik weet dat jij alles bepaald en gepland hebt, maar toch moet ik je even wat advies geven. Mijn biceps lopen wat achter, als je die nou even wat harder laat groeien dan zal ik nog meer van u houden.

Amen

Leef ik na de dood nog op een mooie plek waar iedereen gelukkig is, zodat ik niet bang voor de dood hoef te zijn en ik dit leven kan vergooien door blindelings te leven? Wil jij mijn papa zijn die mij altijd onder zijn hoedde neemt zodat ik me niet meer alleen hoeft te voelen in de tijden dat ik zelf beslissingen moet maken in mijn leven? Je mag me ook best straffen als ik iets niet goed doe hoor :)

Hihi ik geef je karma, ik ben altijd goed voor iedereen op dit forum.. Hihi mag ik naar de hemel? Tnx!

Ooh trouwens, ik vind de mensen die niet in jou geloven maar irritant omdat ze zoveel vragen stellen. Als je ze nou even een permban geeft? Ik weet dat jij alles bepaald en gepland hebt, maar toch moet ik je even wat advies geven. Mijn biceps lopen wat achter, als je die nou even wat harder laat groeien dan zal ik nog meer van u houden.

Amen

"je" ipv "U", en "u" zonder hoofdletter? BLASPHEMY! kill the infidel!

"je" ipv "U", en "u" zonder hoofdletter? BLASPHEMY! kill the infidel!

Ik geloof dat je Big-T helemaal niet met U aan hoeft te spreken. Ik geloof dat het tijd is voor een kerkelijke splitsing. Vanaf nu ben ik gereformeerd DBB'er. Ik respecteer jouw geloof, MAAR mijn geloof is het enige echte geloof en jij zit er naast.

Laatst bewerkt:
en zo begon de dbb-inquisitie:D

:roflol:

Midas Dekkers is de satan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dekkers_lichamelijke.jpg

Als je dood bent, ga je naar de hemel. Je zonden zullen je worden vergeven en je zal in het Paradijs terecht komen waar er altijd vrede en rust is. Waar je De Schepper zult ontmoeten.

Nee, ik denk dat je leven niet ophoudt na je overlijden maar je ziel voort zal leven op een andere plaats. Zo veel ervaringen heb ik sinds ik tot geloof ben gekomen in 2007 dat er zo veel meer is en er zijn heel veel mooie dingen gebeurt.

Maar laat ik daar maar niet te veel op in gaan, als je er niet in geloofd... dan respecteer ik dat.

Als je dood bent, ga je naar de hemel. Je zonden zullen je worden vergeven en je zal in het Paradijs terecht komen waar er altijd vrede en rust is. Waar je De Schepper zult ontmoeten.

Nee, ik denk dat je leven niet ophoudt na je overlijden maar je ziel voort zal leven op een andere plaats. Zo veel ervaringen heb ik sinds ik tot geloof ben gekomen in 2007 dat er zo veel meer is en er zijn heel veel mooie dingen gebeurt.

Maar laat ik daar maar niet te veel op in gaan, als je er niet in geloofd... dan respecteer ik dat.

Waarom ga je dan niet gewoon dood ?

Zo werkt het niet, god wil eerst dat je een aantal jaren een minderwaardig bestaan leidt. Liefst met veel pijn en ellende.
haha echt droog maar zoals T al zegt...
persoonlijk geloof ik helemaal niet in godsdienst en is mijn mening heel simpel :
als je geloof je helpt moet je geloven, maar ga anderen niet lastigvallen omdat zij niet geloven zoals extremisten dat doen!

Daar bestaat werkelijk geen enkel bewijs voor of ook maar de kleinste indicatie dat wijst op een dergelijke afloop. Lariekoek. Zodra één persoon allerlei waanideeën heeft en onzin uitkraamt wordt hij gezien als krankzinnig, wanneer massa's mensen dat doen, noemen ze het een religie.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Dan is een krankzinnige een stuk sympathieker, in ieder geval origineel..

Terug
Naar boven