geef eens wat meer uitleg , lijkt wel een raadsel
2 jaar terug op 25 oktober 2008 is mijn oma overleden, ze was mijn 2e moeder, en de liefste vrouw die ik gekend heb.
Ze woonde in Italië en geloofde eigenlijk ook in het onverklaarbare...
De nacht dat ze overleed was de nacht dat de wintertijd in ging.
De betreffende nacht en de dagen erna zijn er zoveel dingen gebeurt.
O.a.:
- Mijn moeders horloge was een oud analoog ding, maar haar klok stond die morgen al op de nieuwe tijd.
- Mijn zusje had een Italiaans klokje gekregen van haar dat de tijd zei, dat ding lag al tijden in haar kast ergens weggestopt, omdat de batterij leeg was, normaal gesproken zei dat klokje elk uur de tijd.
Die ochtend ging hij opeens uit het niets 2x af.
- Dat mijn oma overleed zijn we naar Italië gegaan voor de begrafenis.
Mijn oma wilde heel graag haar kleinkind zien (me nichtje die op dat moment 3 jaar oud was).
Echter belde me tante op dat ze me nichtje in haar kamer hoorde praten, ze ging kijken en zag haar op het bed richting de muur praten.
Wat me tante hoorde was dat ze zei dat ze naar haar moeder zou luisteren, en dat ze ook van haar houd.
Echter hebben ze haar toen niet verteld dat me oma was overleden, omdat ze hiervoor nog zo jong was.
Ook is mijn moeder (in nederland) naar iemand geweest die beweerde met de doden te kunnen praten.
Me moeder heeft haar vragen gesteld die niemand wist behalve haar moeder (me oma) zelf. Deze vragen wist die mevrouw te beantwoorden.
Ik snap dat je dit soort dingen niet kunt geloven op een anders woord, voor mij hetzelfde. Totdat ik dit zelf heb mee gemaakt.