dDa
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga eens een keertje aan de paddo's, gebeuren er ook veel dingen die anders niet kunnen![]()
denk toch eens logisch na man, als mensen na hun dood nog voortleven en een klok kunnen instellen, dan moeten ze fysiek contact kunnen maken met die klok, en als ze dat kunnen, kunnen ze net zo goed een pen vastnemen en opschrijven "hoi ik zweef hier nog rond, dus opletten waar je gaat fappen"
ik zit al 4 weken aan de paddo's en ben nog steeds van mening dat er geen leven na de dood is hoorJuist wanneer je psychedelica als paddo's neemt, ontdek je dat er 'meer' is.
Zo'n beetje elke gebruiker die DMT neemt, is na deze ervaring ervan overtuigt dat er leven na de dood is.
(misschien de dosis eens verhogen
)Nee Angelus, geesten moeten het altijd zo onduidelijk mogelijk overbrengen (dus vage 'hints' met tijd veranderen en dat soort shit) en het liefst ook bij de meest labiele personen op deze aardkloot.

ik zit al 4 weken aan de paddo's en ben nog steeds van mening dat er geen leven na de dood is hoor(misschien de dosis eens verhogen
)

Psychedelische drugs bewijzen juist dat je ervaring van de werkelijkheid een construct van je hersenen is.
psychedelische drugs bewijzen juist dat je ervaring van de werkelijkheid een construct van je hersenen is.

Wat sommigen in dit topic lijken te vergeten is dat als je dood bent en er een hiernamaals zou zijn, dat er geen materie is, dus ook geen tijd...

Geen materie en geen tijd -> er is geen hiernamaals.![]()
Maar spiritualiteit heeft toch geen zak met die twee te zien? Volgens mij is er een reden waarom het het hiernamaals heet en het zo moeilijk is voor de doden of levenden die barriére te overschreiden...

)bewijs dat er geen materie is in het hiernamaals....?Geen materie en geen tijd -> er is geen hiernamaals.![]()

bewijs dat er geen materie is in het hiernamaals....?
![]()
Spiritualiteit is dan ook een hersenspinsel.Maar spiritualiteit heeft toch geen zak met die twee te zien? Volgens mij is er een reden waarom het het hiernamaals heet en het zo moeilijk is voor de doden of levenden die barriére te overschreiden...
![]()

![]()
In het boek "In de hemel als op aarde" door M. SCOTT PECK, een psychiater, word de spirituele reis naar het hiernamaals meteen vanaf het sterf moment uigelegd...Naar het schijnt zijn er twee begroeters die je dan na een tijdje komen vergezellen en die je één en ander uitleggen voor zover dat mogelijk is...want op de allergrootste vraag "wie of wat is GOD?" hebben ze zelf geen antwoord....
En in het boek word dus gezegd dat er geen tijd en materie is
als ik een ander boek schrijf waarin er staat dat als je sterft je lichten volledig voor altijd uit gaan, geloof je dat dan ook?