Fitness Seller

Na de dood ? wat is jouw visie erop ?

Als een reden achter zit, dan wil dat zeggen dat er iemand achter die reden zit of "iets" dat die reden bedacht heeft, wat dus alles behalve plausibel is, zelfde als geloven in GOD.

En waarom zou dat niet plausibel kunnen zijn? Als het zo is dan is de kans dat het gebeurd zonder we het merken. Een hogere intelligentie die kan de mogelijkheid hebben dit onopgemerkt te doen. Er zouden elke dag aliens zelfs kunnen voorbijvliegen zonder we het merken omdat deze de technologie kunnen hebben onopgemerkt te blijven. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het kan. Wij zijn nog wat te jong in technologie om zulke dingen met zekerheid te weten.

Laatst bewerkt:
Dat zijn menigen van anderen, daarom nog niet correct. Mensen van alle tijden denken altijd alle antwoorden te weten terwijl het de weinigen zijn die het ook correct kunnen hebben.

Laatst bewerkt:
En waarom zou dat niet plausibel kunnen zijn? Als het zo is dan is de kans dat het gebeurd zonder we het merken. Een hogere intelligentie die kan de mogelijkheid hebben dit onopgemerkt te doen. Er zouden elke dag aliens zelfs kunnen voorbijvliegen zonder we het merken omdat deze de technologie kunnen hebben onopgemerkt te blijven. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het kan. Wij zijn nog wat te jong in technologie om zulke dingen met zekerheid te weten.

Het is niet plausibel omdat gwn weer een van de dingetjes is waar je human mind graag opkomt.

Wat je zegt over een hogere beschavingsvorm kan kloppen maar zie niet hoe dat relevant is op deze discussie.

Dat zijn menigen van anderen, daarom nog niet correct. Mensen van alle tijden denken altijd alle antwoorden te weten terwijl het de weinigen zijn die het ook correct kunnen hebben.

kijk het eerst eens voordat je dingen zegt die nergens op slaan;)

Het is niet plausibel omdat gwn weer een van de dingetjes is waar je human mind graag opkomt.

Wat je zegt over een hogere beschavingsvorm kan kloppen maar zie niet hoe dat relevant is op deze discussie.

We kunnen nog niet alles verklaren dus zijn die dingen die in je opkomen niet belangrijk dan om over na te denken?

Alles in het universum heeft met elkaar te maken. Om het ene beter te begrijpen moet je het andere begrijpen.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

kijk het eerst eens voordat je dingen zegt die nergens op slaan;)

Verklaar? Kan jij bewijzen hoe het dan echt is? Heb jij alle antwoorden?

Ik zeg niet dat het zo is, maar sta er wel voor open tot er verdere bewijzen zijn.

We kunnen nog niet alles verklaren dus zijn die dingen die in je opkomen niet belangrijk dan om over na te denken?

Alles in het universum heeft met elkaar te maken. Om het ene beter te begrijpen moet je het andere begrijpen.
Nee, want dat leide alleen maar tot absorde ideen en religies (look at the past) lets look at science!

Net zoals voor je geboorte, helemaal niks.
Mensen willen echter wel graag dat er iets is.

Nee, want dat leide alleen maar tot absorde ideen en religies (look at the past) lets look at science!

Wetenschap is mooi maar kan momenteel nog niet alles verklaren. Ik sta open voor alles waar nog geen bewijzen van zijn. Alles is dan ook wetenschappelijk te bewijzen. Het is alleen maar afwachten wanneer.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

kijk het eens dombo en je zal zien wat ik bedoel

Nou dat is niet mooi schelden. Toch nergens voor nodig? Ik heb geen behoefte om anderen hun mening over dat onderwerp te zien. Zonder bewijzen blijven het meningen.

Wetenschap is mooi maar kan momenteel nog niet alles verklaren. Ik sta open voor alles waar nog geen bewijzen van zijn. Alles is dan ook wetenschappelijk te bewijzen. Het is alleen maar afwachten wanneer.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Nou dat is niet mooi schelden. Toch nergens voor nodig? Ik heb geen behoefte om anderen hun mening over dat onderwerp te zien. Zonder bewijzen blijven het meningen.

het is geen mening, er zijn degelijk bewijzen;)

het is geen mening, er zijn degelijk bewijzen;)

Ok, post ze maar. Maar het is zo dat men misschien in de toekomst veel van de onderzoeken van nu het tegendeel bewijzen. Is al ontzettend veel gebeurd in het verleden en gebeurd ook nu en zal altijd blijven gebeuren.

Laatst bewerkt:

ik ga geen show van 30 minuten of 50 minuten neertypen;), als je het niet wil weten dan kijk je het niet, zo simpel is het:)
als jij kan leven, wetend dat je even achterlijk bent als al die gelovigen die weigeren voor zichzelf na te denken, be my guest:thumbs:

ik ga geen show van 30 minuten of 50 minuten neertypen;), als je het niet wil weten dan kijk je het niet, zo simpel is het:)
als jij kan leven, wetend dat je even achterlijk bent als al die gelovigen die weigeren voor zichzelf na te denken, be my guest:thumbs:

Nou begin je weer te schelden. En ik ben dan achterlijk? Ik vorm gewoon mijn mening uit de huidige wetenschap, laat jij je niet teveel beinvloeden door die 'show' en dus mening van anderen? Beter kan je je eigen mening vormen uit de huidige wetenschap. Veel dingen zouden niet ondekt zijn als er geen mensen waren die openstonden voor dingen die door anderen als onmogelijk werden beschouwd.

Trouwens ik heb nergens gezegd dat het zo is, maar dat het wel kan. Is een verschil.

Laatst bewerkt:
Er zijn geen sluitende bewijzen dat er GEEN leven na de dood is of wel leven na de nood.
Dus het blijft een wellus nietus spelletje.

Er zijn wel bewijzen die verklaren dat bijna doodervaringen en de tunnel zien gewoon stofjes in de hersenen kunnen zijn die rare ilusies te weeg kunnen brengen.

Eindeloze discussie dus..

Laatst bewerkt:
Er zijn geen sluitende bewijzen dat er GEEN leven na de dood is of wel leven na de nood.
Dus het blijft een wellus nietus spelletje.

Er zijn wel bewijzen die verklaren dat bijna doodervaringen gewoon stofjes in de hersenen kunnen zijn die rare ilusies te weeg kunnen brengen.

Eindeloze discussie dus..

Idd tot er geen uitsluitende bewijzen zijn kan je alleen maar een mening hebben. Omdat die stoffen rare illusies teweeg brengen wil nog niet zeggen dat er niets na de dood is. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar sta er wel voor open dat het kan.

In de huidige wetenschap zijn er veel dingen die werken maar men nog niet volledig kan bewijzen. Groeihormoon bv heeft men altijd veel veronderstellingen van gehad, maar tot voor kort nog niet veel medisch kunnen bewijzen. En nog weet men er niet alles van. Een van vele voorbeelden.

Laatst bewerkt:
Nou begin je weer te schelden. En ik ben dan achterlijk? Ik vorm gewoon mijn mening uit de huidige wetenschap, laat jij je niet teveel beinvloeden door die 'show' en dus mening van anderen? Beter kan je je eigen mening vormen uit de huidige wetenschap.
epic lulz:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
dat is zo ongeveer hetzelfde als je beste maat betrappen met de pik van een zwerver in zijn mond, hem vervolgens uitlachen, waarop hij antwoord "hou je bek, vieze homo!"
Veel dingen zouden niet ondekt zijn als er geen mensen waren die openstonden voor dingen die door anderen als onmogelijk werden beschouwd.

Trouwens ik heb nergens gezegd dat het zo is, maar dat het wel kan. Is een verschil.
die "anderen" waar je het nu over hebt, daar behoor jij nu toe;)

Net zoals voor je geboorte, helemaal niks.
Mensen willen echter wel graag dat er iets is.
dat argument was al eerder gebruikt maar slaat natuurlijk nergens op want hoe weet je nou dat er voor je geboorte niets was....?
Ik weet namelijk niks meer van me geboorte laat staan wat er daarvoor was(als er al iets was) :rolleyes:

dat argument was al eerder gebruikt maar slaat natuurlijk nergens op want hoe weet je nou dat er voor je geboorte niets was....?
Ik weet namelijk niks meer van me geboorte laat staan wat er daarvoor was(als er al iets was) :rolleyes:
Omdat er voor mij (ik op dit moment dus) niets bestond voor mijn geboorte.

Terug
Naar boven