MuscleMeat

Natural Krachttrainen - Is dat het waard?

Bezoekers in dit topic

Dan is het geen wonder dat die fietswedstrijd plotseling veranderde in een powerlift festijn.
Dat soort wedstrijden en atleten kwam kwam ik niet tegen toen ik fietste.
Ik reed bijna alle wedstrijden in Duitsland en België, daar doen ze tenminste normaal.
Niet de mannen die voorin rijden.
 
Iedereen in de elite trainingsgroep gebruikt. Ik nam een jaar of 10 geleden deel aan een zogenaamde mountainbike marathon, in Duitsland met internationaal startveld en werd derde bij de mannen boven de 50; heb de trofee nog. Ik kreeg toen een lift van een jonge man die nog niet zo lang fietste en niet in de elite groep zat, maar wel trainde met een personal trainer. Bij de volgende clubtraining werd gevraagd hoe ver die gast achter me zat, maar hij zat voor me in de wedstrijd. Het jaar daarop bouwde hij af en kon toen niet eens meer met de clubtrainingen meekomen.
Leuke anecdote, maar dit is natuurlijk geen bewijs van dopinggebruik, hooguit een vermoeden. Net zoals de meeste kleedkamerverhalen over dopinggebruik onder de amateurs dat ook zijn.
 
Sorry. Ik had per ongeluk te vroeg op 'Plaats reactie' gedrukt en kwam er te laat achter om het bericht nog te kunnen verwijderen. Maar realiseerde me daarna dat in discussie gaan met Schwarz toch zinloos is.

Leuke anecdote, maar dit is natuurlijk geen bewijs van dopinggebruik, hooguit een vermoeden. Net zoals de meeste kleedkamerverhalen over dopinggebruik onder de amateurs dat ook zijn.
🤐
 
Jij hebt gelijk.
Het gaat er ook heel hard aan toe, ook figuurlijk. In het Duitse middengebergte heb je schotterafdalingen waarbij er ongelofelijke snelheden worden bereikt. Onderaan zo'n lange helling is vaak een 90 graden bocht. Vaak ligt de hele kopgroep daar in het struikgewas. De snelste man van onze club brak eens zijn been bij een dergelijk incident.
 
Het gaat er ook heel hard aan toe, ook figuurlijk. In het Duitse middengebergte heb je schotterafdalingen waarbij er ongelofelijke snelheden worden bereikt. Onderaan zo'n lange helling is vaak een 90 graden bocht. Vaak ligt de hele kopgroep daar in het struikgewas. De snelste man van onze club brak eens zijn been bij een dergelijk incident.
O ja... ik ben toen over zijn been gereden en toen hebben ze er gauw een bb wedstrijd van gemaakt en werd hij tweede.
 
O ja... ik ben toen over zijn been gereden en toen hebben ze er gauw een bb wedstrijd van gemaakt en werd hij tweede.
Hij wordt op deze doping nog geen tweemiljoenste. 63 kg en zelfde lengte als ik.
 
O ja... ik ben toen over zijn been gereden en toen hebben ze er gauw een bb wedstrijd van gemaakt en werd hij tweede.
Praat die man nu geen trauma’s aan Ron 😉
 
De 10-tal marathonlopers van onder 3u die ik ken ben ik zo goed als zeker dat ze buiten af en toe wat bier en coke niks gebruiken....
 
De 10-tal marathonlopers van onder 3u die ik ken ben ik zo goed als zeker dat ze buiten af en toe wat bier en coke niks gebruiken....
600mg Bold, 250mg test is niet raar hoor. GH en cardarine plus test 250 ook.
clen,albutarol,salbutamol,cafeïne zijn vele ook niet vies van. Turinabol en Stanazolol niet te vergeten
 
  • Like
Waarderingen: vntl
600mg Bold, 250mg test is niet raar hoor. GH en cardarine plus test 250 ook.
clen,albutarol,salbutamol,cafeïne zijn vele ook niet vies van. Turinabol en Stanazolol niet te vergeten
stanozolol
 
600mg Bold, 250mg test is niet raar hoor. GH en cardarine plus test 250 ook.
clen,albutarol,salbutamol,cafeïne zijn vele ook niet vies van. Turinabol en Stanazolol niet te vergeten
Waarom denk je dat ? Je verwart wss met sprinters..
Stanozolon heb je op lange afstand meer na dan voordeel van.
 
Ik train naturel en ik vind het prima. Ik meet mezelf niet af aan anderen. Sporten is voor mij een manier om te ontspannen door inspanning. Helpt stress van werk te verlagen, houdt me gezond.

Een mooi lijf is meegenomen maar voor mij niet essentieel. Geen bierpens hebben, sterk genoeg zijn, weten dat je tien kilometer kunt hardlopen en in het algemeen jezelf fit voelen worden steeds belangrijker. Daar hoef je niet voor te Kuren. Daarnaast zie ik daar het nut niet van tenzij je echt mee wilt doen aan bb wedstrijden.

Allemaal vanzelfsprekend als je 25 bent. Niet meer als je 40 bent. Ik vind het toch wel lekker dat ik sterker, fitter en een beter lichaam heb dan de meeste 30 jarigen.
 
Een mooi lijf is meegenomen maar voor mij niet essentieel. Geen bierpens hebben, sterk genoeg zijn, weten dat je tien kilometer kunt hardlopen en in het algemeen jezelf fit voelen worden steeds belangrijker. Daar hoef je niet voor te Kuren. Daarnaast zie ik daar het nut niet van tenzij je echt mee wilt doen .
Buiten profsport Is dat ook meer iets voor mensen die onzeker zijn over zichzelf..
Je kan het prober goed te praten dat je al jarenlang juist traint eet en je suplementen in orde hebt en aan je genetische maximum bereikt hebt. Maar dan nog ben je jezelf aan het goedpraten dan...

Maar ik heb er verder geen probleem mee, iedereen mag doen wat hij zelf wil.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het toch wel lekker dat ik sterker, fitter en een beter lichaam heb dan de meeste 30 jarigen.
Niet zo lastig eigenlijk want volgens mij heeft de helft van de 30-jarigen tegenwoordig al overgewicht. Ik val zelf trouwens ook in die groep.
 
Back
Naar boven