MuscleMeat

Natural Krachttrainen - Is dat het waard?

Pff. Het is bijna niet eens meer de moeite om op dbb te komen, elk topic staat tegenwoordig vol met fake alphas die het nodig vinden elkaar te bashen of gevangenisneukertjes :o
Niemand dwingt je die shit te lezen of uberhaupt hier te komen.
het is altijd de moeite om op dbb te komen, je hebt wel gelijk dat je steeds meer moet filteren.
@TheBlock , klopt hoor mike, maar een beetje zelfregulatie op dit forum is wel op zijn plaats, er is heel veel ruimte om uit de bocht te vliegen op dit forum, maar hou de vraag en newbie topics een beetje zuiver.

Je moet niet alles even serieus nemen, maakt je leven een stuk aangenamer.
daar kun je iedere discussie mee doodslaan.

Tis toch net het ekte leven hier...
nou nee hoor ron, zitten er hier een paar tussen waar geen zinnige bijdrage uitkomt, en alleen dit forum gebruiken om te zieken.
als ze dit in het ekte leven zouden doen dan was hun strot al wel een paar keer goed dicht geknepen.

het is altijd de moeite om op dbb te komen, je hebt wel gelijk dat je steeds meer moet filteren.
@TheBlock , klopt hoor mike, maar een beetje zelfregulatie op dit forum is wel op zijn plaats, er is heel veel ruimte om uit de bocht te vliegen op dit forum, maar hou de vraag en newbie topics een beetje zuiver.

daar kun je iedere discussie mee doodslaan.

nou nee hoor ron, zitten er hier een paar tussen waar geen zinnige bijdrage uitkomt, en alleen dit forum gebruiken om te zieken.
als ze dit in het ekte leven zouden doen dan was hun strot al wel een paar keer goed dicht geknepen.
In sommige topics is het oké, leuk. Maar inderdaad in de 'serieuze' topics gebeurt het nou ook constant en dat is wel zonde.

is wat ik bedoel, niet alles hoeft te ontsporen.
Het lijkt me in jouw woorden te ontsporen door reactie van
Ik dacht aan iemand anders maar ik begrijp dat jij ook een van de slachtoffers bent? Kun je je geld terugvragen omdat je na de professionele kuurbegeleiding nog steeds kleiner bent dan natties en door het weigeren van je pielemans niks anders meer te doen hebt dan gefrustreerd forumleden aanvallen?

Ik denk niet dat mods er op zitten te wachten dat je die mongolenhouding naar normale serieuze topics brengt.
Heeft weinig te maken met de reactie van
Pff. Het is bijna niet eens meer de moeite om op dbb te komen, elk topic staat tegenwoordig vol met fake alphas die het nodig vinden elkaar te bashen of gevangenisneukertjes :o

Je moet ieders keuze accepteren vind ik. maar je moet niet gaan vergelijken met. Als je een wedstrijd doet, kies dan voor gecontroleerde, dan heb je een lagere kans dat er een gebruiker meedoet.
(wat je bijna niet kunt uitsluiten. schijnheilige/achterbakse sporters heb je overal)

Laatst bewerkt:
Beetje een gekke vraag.. Is het het waard om hardloopwedstrijden te doen zonder een EPO kuur gedaan te hebben??
Naar het schijnt wordt er bij veel sporten bij de (oudere) amateurs flink gebruikt, bij hardlopen weet ik het niet, maar bij wielrenners schijnt het vaak te gebeuren.

Als je het voor jezelf doet, in de zin dat je het niet doet om wedstrijden te winnen, dan voegt zoiets weinig toe.

Heeft weinig te maken met de reactie van
dat moet dan @fred22 zelf maar uitleggen, maar voor mij heeft dit er alles mee te maken, en het gaat dan ook niet alleen over dit topic maar over alle andere ( wel serieus bedoelde) topics en logs die soms vol staan met onzinnig geneuzel, b.v over homo shit, achterlijk gelul over IQ levels, jacuzzi's, evolutie biologen e.d.
best geinig hoor af en toe, en het mag ook allemaal gezegd, maar je moet een keer snappen dat het genoeg is.

dat moet dan @fred22 zelf maar uitleggen, maar voor mij heeft dit er alles mee te maken, en het gaat dan ook niet alleen over dit topic maar over alle andere ( wel serieus bedoelde) topics en logs die soms vol staan met onzinnig geneuzel, b.v over homo shit, achterlijk gelul over IQ levels, jacuzzi's, evolutie biologen e.d.
best geinig hoor af en toe, en het mag ook allemaal gezegd, maar je moet een keer snappen dat het genoeg is.
Denk zelf dat als dat er niet zou zijn het forum wel dood zou gaan worden.

Ik vind dat degene van het LOG dit zelf dan kan aangeven, eo evt. een ban aanvragen voor dat LOG, mocht het echt uit de hand lopen. Vaak is het gewoon geouwehoer, en dat houd dit forum levend.
Fora zijn al meer aan het uitsterven de laatste paar jaar. Maar nogmaals, als je het met een knipoog neemt, is je leven een stuk aangenamer. Of je reageert gewoon ff niet en telt tot 10. Beetje zelfspot helpt ook wel. Hé, lekker varkentje van me :heart:

Naar het schijnt wordt er bij veel sporten bij de (oudere) amateurs flink gebruikt, bij hardlopen weet ik het niet, maar bij wielrenners schijnt het vaak te gebeuren.

Als je het voor jezelf doet, in de zin dat je het niet doet om wedstrijden te winnen, dan voegt zoiets weinig toe.
Of je een stratenloop wint of 21e bent daar ligt echt niemand van wakker, dus zie het nut niet...

Namen en rugnummers of feiten, dat is ook goed. Maar ' schijnt ' in combinatie met doping kan niet meer. De knwu stuurde vroeger wel lijsten met vragen naar hun leden. Stonden natuurlijk ook andere vragen op, maar ook over doping. Geen idee wat daar is uitgekomen.

Nee bij stratenlopen wordt in principe niet gebruikt door niet-profs.. Kan misschien we eens een enkeling tussenzitten dat is met elke sport zo.

Iedereen die in het prof peloton rijdt, was al uitzonderlijk goed bij de amateurs. Die hebben bij de amateurs allemaal wedstrijden gewonnen en waarschijnlijk nationaal kampioenschappen.
Junioren of volwassenen is geen vergelijk, de ene knakker van 16 is een kind terwijl de ander zo goed als volgroeid is.

Om mee te doen in de wereld top, moet je het talent hebben van die 1% en dan nog is het hard en slim werken. Zoek maar eens op hoe Roglic of Evenepoel in het fietsen aan de top zijn gekomen. En volgens mij hebben ze het doping gebruik zo goed als uitgesloten. Over een heel seizoen zijn de geleverde prestaties veel geloofwaardiger dan tien vijftien jaar terug. En de testen zijn beter en onverwacht.
Klopt niet, niet in bodybuilding en ook niet bij fietsen. Bij mijn fietsclub zijn mannen zonder talent Nederlands kampioen geworden toen ze gingen gebruiken.

Wat bedoel je imnewhere ?

Als je een vent bent staaf jij jouw beschuldigd met namen en rugnummers.
Iedereen in de elite trainingsgroep gebruikt. Ik nam een jaar of 10 geleden deel aan een zogenaamde mountainbike marathon, in Duitsland met internationaal startveld en werd derde bij de mannen boven de 50; heb de trofee nog. Ik kreeg toen een lift van een jonge man die nog niet zo lang fietste en niet in de elite groep zat, maar wel trainde met een personal trainer. Bij de volgende clubtraining werd gevraagd hoe ver die gast achter me zat, maar hij zat voor me in de wedstrijd. Het jaar daarop bouwde hij af en kon toen niet eens meer met de clubtrainingen meekomen.

Laatst bewerkt:
Iedereen in de elite trainingsgroep gebruikt.
Dan is het geen wonder dat die fietswedstrijd plotseling veranderde in een powerlift festijn.
Dat soort wedstrijden en atleten kwam kwam ik niet tegen toen ik fietste.
Ik reed bijna alle wedstrijden in Duitsland en België, daar doen ze tenminste normaal.

Terug
Naar boven