Menos
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met alle respect Eric maar Schotland, Noorwegen en Ijsland stellen natuurlijk niks voor tegenover de ploegen in de Conmebol poule. Ploegen als Ecuador, Paraguay en Bolivia zijn als ze thuis spelen onverslaanbaar door de hoogteverschillen. Bolivia won volgens mij nog met 6-1 van Argentinie! En Ecuador en Bolivia hebben zich niet eens gekwalificeerd voor het WK. Stuur daar europese toplanden heen en slechts een enkeling komt met een overwinning terug.
Ja die 43 meter hoogte zal inderdaad het verschil uitmaken, in Asuncion kan je maar beter met een zuurstoffles rondlopen. Dat land is bijna net zo vlak als Nederland.
Brazilie speelde thuis ook gelijk tegen Colombia,Bolivia en Venezuela. Meer dan de helft van hun gelijke spelen werden in thuiswedstrijden neergezet. Argentinie thuis was ook gelijk namelijk.
Vorig jaar won Brazilie de Confederations Cup wel maar dat was op de poulefase na ook weer niet echt overtuigend. Of de 1-0 op Zuid-Afrika en de gewonnen finale tegen de USA na een 2-0 achterstand moet aangemerkt worden als topprestaties. Brazilie is gewoon een haalbare horde, tegen Nederland moet je in ieder geval niet met 2-0 achter komen. Of van Marwijk moet een Advocaatje doen en de beste speler van het veld halen bij die stand.
Eric lieverd, ik hoop uit het diepste van me hard dat je gelijk hebt.
Maar ik vrees wel voor een verlies.
Zal ik maar even realistisch zijn: ik vrees dat al samba voetballend de Braziliaanse aanval de 'topverdedigers' Mathijsen en Van der Wiel alle hoeken van het veld laten zien en Fabiano een zuivere hattrick scoort. Alle oranjevlaggetjes zullen vrijdagavond weer in de kast liggen. Des te blijer zal ik zijn als we toch winnen dan ligt de weg naar de finale open want Uruguay of Ghana kunnen we hebben.
Je hebt dit wk nog niet naar Brazilie gekeken? Alleen naar oude videobanden zeker? 
4-0 voor Nederland. Lijkt me duidelijk.
Alsof de Brazilianen in deze vorm enige kans maken tegen ons goed georganiseerde elftal. Als je dat denkt zie je ze echt vliegen hoor.
Ik weet niet of je hun wedstrijden gezien hebt, maar ze hebben hun sambavoetbal van weleer ingeruild voor organisatie. En als je denkt dat het 4-0 wordt zie jij ze vliegen.
zou leuk zijn. al denk ik dat nl beter af is met 1 van de andere tegenstanders .Samba voetbal van de Brazilianen.Je hebt dit wk nog niet naar Brazilie gekeken? Alleen naar oude videobanden zeker?
![]()
Of Garrincha, de zuiplap.
Ik weet niet of je hun wedstrijden gezien hebt, maar ze hebben hun sambavoetbal van weleer ingeruild voor organisatie. En als je denkt dat het 4-0 wordt zie jij ze vliegen.