AndroidHealthClinic

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
Nederland moet en zal winnen binnen 90 minuten anders krijg ik niet uitbetaald op unibet :(

3 - 1 of 3 -2 voor Nederland :)

Brazilie - Nederland
3 - 1

Ik hoop zo erg dat we winnen, de vlaggetjes ga ik voorlopig nog niet binnen halen, en de tap ook niet. :)

Het gaat wel heel moeilijk worden, ik vrees echt voor onze verdediging, ik zie in mijn gedachte de Brazilianen alweer een diepte pass dwars door de verdediging geven. :(

Het word in ieder geval moeilijk, maar het kan.

het is zeker niet onmogelijk, maar als we gewoon realistisch blijven hebben de Brazilianen gewoon meer kans om te winnen.

Laten we maar gewoon het beste ervan hopen;

Nederland 1 - 0 Brazilie

• Topic Starter Topic Starter
Met alle respect Eric maar Schotland, Noorwegen en Ijsland stellen natuurlijk niks voor tegenover de ploegen in de Conmebol poule. Ploegen als Ecuador, Paraguay en Bolivia zijn als ze thuis spelen onverslaanbaar door de hoogteverschillen. Bolivia won volgens mij nog met 6-1 van Argentinie! En Ecuador en Bolivia hebben zich niet eens gekwalificeerd voor het WK. Stuur daar europese toplanden heen en slechts een enkeling komt met een overwinning terug.

Ja die 43 meter hoogte zal inderdaad het verschil uitmaken, in Asuncion kan je maar beter met een zuurstoffles rondlopen. Dat land is bijna net zo vlak als Nederland.

Brazilie speelde thuis ook gelijk tegen Colombia,Bolivia en Venezuela. Meer dan de helft van hun gelijke spelen werden in thuiswedstrijden neergezet. Argentinie thuis was ook gelijk namelijk.

Vorig jaar won Brazilie de Confederations Cup wel maar dat was op de poulefase na ook weer niet echt overtuigend. Of de 1-0 op Zuid-Afrika en de gewonnen finale tegen de USA na een 2-0 achterstand moet aangemerkt worden als topprestaties. Brazilie is gewoon een haalbare horde, tegen Nederland moet je in ieder geval niet met 2-0 achter komen. Of van Marwijk moet een Advocaatje doen en de beste speler van het veld halen bij die stand.

Ja die 43 meter hoogte zal inderdaad het verschil uitmaken, in Asuncion kan je maar beter met een zuurstoffles rondlopen. Dat land is bijna net zo vlak als Nederland.

Brazilie speelde thuis ook gelijk tegen Colombia,Bolivia en Venezuela. Meer dan de helft van hun gelijke spelen werden in thuiswedstrijden neergezet. Argentinie thuis was ook gelijk namelijk.

Vorig jaar won Brazilie de Confederations Cup wel maar dat was op de poulefase na ook weer niet echt overtuigend. Of de 1-0 op Zuid-Afrika en de gewonnen finale tegen de USA na een 2-0 achterstand moet aangemerkt worden als topprestaties. Brazilie is gewoon een haalbare horde, tegen Nederland moet je in ieder geval niet met 2-0 achter komen. Of van Marwijk moet een Advocaatje doen en de beste speler van het veld halen bij die stand.

Klopt geen Paraguay maar Peru waar er hoogteverschil is.

Ik ben het met je eens dat Brazilie geen Brazilie meer is van WK 1994(Bebeto, Romario en Rai) of WK 1998(Ronaldo, Rivaldo, Bebeto) of WK 2002(Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho) Brazilie is zeker niet onverslaanbaar. Ze spelen slim door de linies kort te houden en de tegenstander te laten komen. Van Marwijk is dan zo slim om de linies ook kort te houden, zoals hij in de voorgaande wedstrijden heeft gedaan en hij zal ook niet als een kip zonder kop aanvallen. Dan maar geen mooi voetbal. Ik denk dat de ploeg die de 1-0 maakt wel eens deze wedstrijd zal gaan winnen.

Brazilie kan het spel niet maken, dat is ook de reden dat ze thuis niet alles hebben gewonnen. Als je het spel maakt tegen Brazilie krijg je de deksel op je neus. Dat zag je ook tegen Ivoorkust en Chili. Die begonnen blind aan te aanvallen. En kreeg binnen no time 2 doelpunten achter de oren.

Eric lieverd:), ik hoop uit het diepste van me hard dat je gelijk hebt.

Maar ik vrees wel voor een verlies.

Ik voorspel een mooie wedstrijd van het Nederlands Elftal :)

Ik ga voor 3-1 voor nederland :p

NL gaat gewoon winnen.
Brazilie heeft al meerdere blessures en ook een geschorste.
Middenveld steld nu niet veel voor.
Voorin zijn ze sterk, maar Kaka draait gewoon een k*tseizoen en Robinho is ook niet meer top.

Heb vertrouwen in NL. Brazilie is niet meer zoals vroeger.
NL gaat nu zijn 1e grote wedstrijd dit toernooi spelen.
Sneijder speelt deze wedstrijd wel goed, zo ook van Persie. Ik denk dat het akkefietje wat losgemaakt heeft.
Van Bommel en Van der Wiel spelen nu ook weer op niveau en dan komt het helemaal goed.
2-1 of 3-1 voor NL!

Daarom ga ik uit van het tactisch vernuft van van Marwijk en het voordeel van een fittere selectie bij Nederland. Brazilie heeft nog steeds personele problemen met blessures bij Baptista, Melo en Elano. Dan nog een schorsing van Ramires en je hebt toch weer minder ruimte voor goede invallers.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Eric lieverd:), ik hoop uit het diepste van me hard dat je gelijk hebt.

Maar ik vrees wel voor een verlies.

Je vreest de naam Brazilie, het team Brazilie in deze vorm zou ik niet vrezen. Zeker niet onderschatten maar dat zal niet snel gebeuren tegen een land als Brazilie. Uruguay of Ghana in de halve finale wordt veel listiger omdat spelers dan misschien denken dat de weg naar de finale zo goed als vrij is. Zo ging Nederland in 1992 naar de klote op het EK tegen Denemarken. Bija alle spelers waren al bezig met de finale, dat strandelftal stelde toch niks voor volgens de media en de spelers zelf.

Zal ik maar even realistisch zijn: ik vrees dat al samba voetballend de Braziliaanse aanval de 'topverdedigers' Mathijsen en Van der Wiel alle hoeken van het veld laten zien en Fabiano een zuivere hattrick scoort. Alle oranjevlaggetjes zullen vrijdagavond weer in de kast liggen. Des te blijer zal ik zijn als we toch winnen dan ligt de weg naar de finale open want Uruguay of Ghana kunnen we hebben.

Samba voetbal van de Brazilianen. :roflol: Je hebt dit wk nog niet naar Brazilie gekeken? Alleen naar oude videobanden zeker? :roflol:

3-1 Brazilie.

Klaasje in de spits, Eliaatje en Robben op de flanken en die Brazilianen zijn na vrijdag voor NL.

Heb er wel een slecht gevoel over, maar toch denk ik dat we niet kansloos zijn tegen die salsa negerts.

4-0 voor Nederland. Lijkt me duidelijk.
Alsof de Brazilianen in deze vorm enige kans maken tegen ons goed georganiseerde elftal. Als je dat denkt zie je ze echt vliegen hoor.

4-0 voor Nederland. Lijkt me duidelijk.
Alsof de Brazilianen in deze vorm enige kans maken tegen ons goed georganiseerde elftal. Als je dat denkt zie je ze echt vliegen hoor.
:scratch:Ik weet niet of je hun wedstrijden gezien hebt, maar ze hebben hun sambavoetbal van weleer ingeruild voor organisatie. En als je denkt dat het 4-0 wordt zie jij ze vliegen.

ik hoop dat nl GEEN FOUTEN MAAKT..gewoon heel de wedstrijd topvoetbal laat zien ..niet wanhopig en of overmoedig is en de brazilianen gewoon naar huis stuurt.

Van stekelenburg heeft wat laten zien bij slowakije..ik denk dat het met brazil heel hard werken wordt voor hem.

Winnen van brazilie. finale NL-germany :) zou leuk zijn. al denk ik dat nl beter af is met 1 van de andere tegenstanders .

Ik maak me totaal niet druk over de wedstrijd tegen ''de kanaries''
2-0 voor Nederland.
Het middenveld van Brazilie gaat compleet overlopen worden, Gilberto Silva:roflol:

Laatst bewerkt:
de Brazilianen spelen als Duitsers.

De enige ploeg die hen kan verslagen is de ploeg met meer ervaring daarin, de Duitsers dus :D

Dus of ze worden WK, of, als de finale tegen Duitsland is, verliezen ze die.

Ben benieuwd of mijn halfzachte voorspelling uitkomt...

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

:scratch:Ik weet niet of je hun wedstrijden gezien hebt, maar ze hebben hun sambavoetbal van weleer ingeruild voor organisatie. En als je denkt dat het 4-0 wordt zie jij ze vliegen.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven