MuscleMeat

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
  • Topic Starter Topic Starter
Des te stelliger de uitspraken des te meer ze vaak worden geloochenstrafd.

In ieder geval heeft van Marwijk wel gelijk, Nederlanders vinden altijd wat te zeiken om af te doen aan de prestaties van het Nederlands elftal. Mochten ze wereldkampioen worden zullen er nog zeikerds zijn die mekkeren over het spel.
+1
Laten we maar duimen voor NL, want "makkelijk" zal het niet worden.
Brazilië - Nederland 1 - 2 :D

3-2 winst nederland.

Hoewel Nederland geen slecht team heeft denk ik dat elke gezonde niet-Nederlander wel verwacht dat Brazilië wint .
Ookal is het niet meer het sambavoetbal van vroeger , hebben ze nog steeds een ijzersterk team . Maicon op die flank doet me denken aan R.Carlos en Cafu destijds . Tig wedstrijden gewonnen door die ijzersterke flankverdedigers .

Ik denk dat het beiden kanten op kan gaan in deze wedstrijd, nederland moet niet vol op de aanval gaan spelen want dan speel je brazilie in de kaart maar gewoon afwachten op een kans en die proberen te maken.

Dan zal het wel een saaie wedstrijd worden maar dan moet dat maar, brazilie zal ook niet vol gaan afvallen tenzij ze achter komen en juist dan zijn ze kwetsbaar door het gebrek aan loopvermogen op het middenveld en de ruimtes die onze aanvallers krijgen.

Ik zeg 2-1 voor Nederland.

Phenochef, chill out. Misschien verliest Nederland wel maar jij doet nu net alsof Nederland volledig kansloos is. ****ing N-Korea was zelfs niet eens volledig kansloos tegen dit Brazilie, laat staan Nederland dat opgebouwd is uit een hele reeks spelers die spelen bij topclubs.

Begin inmiddels niet eens meer te hopen dat Nederland wint omdat ik Nederlander ben maar vooral om weer te kunnen lachen om die zelfingenomen figuren die denken dat Nederland aanstaande vrijdag alleen als sparringpartner van Brazilie het veld gaat betreden.

Nederland wordt afgemaakt.

als nederland verliest word dit schandalig slecht voetbal tegen b landen , en dan dit

Waarom word je zo emotioneel EricR?

de vriendin heeft hem droog gezet tot na de wedstrijd

als nederland door gaat eet ik me eigen sperma op

Phenochef, chill out. Misschien verliest Nederland wel maar jij doet nu net alsof Nederland volledig kansloos is. ****ing N-Korea was zelfs niet eens volledig kansloos tegen dit Brazilie, laat staan Nederland dat opgebouwd is uit een hele reeks spelers die spelen bij topclubs.

Begin inmiddels niet eens meer te hopen dat Nederland wint omdat ik Nederlander ben maar vooral om weer te kunnen lachen om die zelfingenomen figuren die denken dat Nederland aanstaande vrijdag alleen als sparringpartner van Brazilie het veld gaat betreden.

Ik ben chill . Ik zeg gewoon dat Brazilië favoriet is tegen Nederland . In sé is Brazilië favoriet tegen elk land . Die gasten hebben al 5 WK's op hun palmares .
Iedere Nederlander loopt nu te zeggen dat ze Brazilië gaan ownen . Alsof Nederland nu opeens de titelkandidaat is . Brazilië en Duitsland zijn imo de twee kandidaten en idd het bliujft voetbal en alles kan maar wees ook even realistisch en eerlijk .

Nederland is al 23 wedstrijden ongeslagen. Onder Van Marwijk verloren we één wedstrijd en dat is twee jaar geleden tegen Australië. Als we realistisch zijn maken we inderdaad geen kans.

we gaan gewoon winnen BAM.
Robben tegenover Bastos.

Ik ben chill . Ik zeg gewoon dat Brazilië favoriet is tegen Nederland . In sé is Brazilië favoriet tegen elk land . Die gasten hebben al 5 WK's op hun palmares .
Iedere Nederlander loopt nu te zeggen dat ze Brazilië gaan ownen . Alsof Nederland nu opeens de titelkandidaat is . Brazilië en Duitsland zijn imo de twee kandidaten en idd het bliujft voetbal en alles kan maar wees ook even realistisch en eerlijk .

Nederland sneuvelt in de tweede ronde . Sowieso .

England en Frankrijk halen de tweede ronde niet :roflol:

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .

Nederland verliest sowieso van Brazilië

Ok Phenochef, jouw realisme zit er toch behoorlijk naast.

2d0x478.jpg

Duidelijk.

Terug
Naar boven