- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1In ieder geval heeft van Marwijk wel gelijk, Nederlanders vinden altijd wat te zeiken om af te doen aan de prestaties van het Nederlands elftal. Mochten ze wereldkampioen worden zullen er nog zeikerds zijn die mekkeren over het spel.

Phenochef, chill out. Misschien verliest Nederland wel maar jij doet nu net alsof Nederland volledig kansloos is. ****ing N-Korea was zelfs niet eens volledig kansloos tegen dit Brazilie, laat staan Nederland dat opgebouwd is uit een hele reeks spelers die spelen bij topclubs.
Begin inmiddels niet eens meer te hopen dat Nederland wint omdat ik Nederlander ben maar vooral om weer te kunnen lachen om die zelfingenomen figuren die denken dat Nederland aanstaande vrijdag alleen als sparringpartner van Brazilie het veld gaat betreden.
Ik ben chill . Ik zeg gewoon dat Brazilië favoriet is tegen Nederland . In sé is Brazilië favoriet tegen elk land . Die gasten hebben al 5 WK's op hun palmares .
Iedere Nederlander loopt nu te zeggen dat ze Brazilië gaan ownen . Alsof Nederland nu opeens de titelkandidaat is . Brazilië en Duitsland zijn imo de twee kandidaten en idd het bliujft voetbal en alles kan maar wees ook even realistisch en eerlijk .
Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .
Ik vind je plotselinge passie voor het voetbal gewoon apart om te zien.
Ik ben alleen een hooligan bij EK of WK, clubvoetbal kan me gestolen worden.