Fitness Seller

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
ze moeten wel, anders kunnen we terugkijken op 4 van de meest waardeloze wedstrijden tegen b landen

Brazilië 2-1 (is al afgesproken (a))

Nederland wint en ik ben er van overtuigd dat er nu een geweldigen pot neergezet wordt , door beiden teams :cool:

maar Nederland wint Jup Holland Hup !!!!!!!!!!!

Belgen hebben al helemaal geen recht van spreken dus die reacties negeer ik voor het gemak maar even.

De Belgen blijven iedere wedstrijd schreeuwen dat het voorbij is voor Nederland, uiteindelijk krijg je dan wel een keer gelijk. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Belgen hebben al helemaal geen recht van spreken dus die reacties negeer ik voor het gemak maar even.
Dat zijn gewoon de quotes die aangeven dat Brazilie favoriet is.:)
De Belgen blijven iedere wedstrijd schreeuwen dat het voorbij is voor Nederland, uiteindelijk krijg je dan wel een keer gelijk. :roflol:
Mijn landgenoot Phenochef onderschat Nederland, maar ik wist dat jullie tot hier zouden geraken. Alleen wordt het nu moeilijker..

ik geloof dat nederland kan winnen. de verdediging zal er natuurlijk wel moeten staan.

De halve finale wordt Ghana - Nederland.

Nuff said dus.

• Topic Starter Topic Starter
lol @ die quotering van nederland tegen brazilie lachwekkend gewoon

We hebben geleerd van fouten in het verleden, de "Nederlandse" manier van spelen werkt klaarblijkelijk niet meer. Het aantrekkelijke, aanvallende voetbal heeft plaats gemaakt voor controlerend, counterachtige spel.
Waar hecht je als ploeg, als land het meeste waarde aan?! Is dat het attractieve spel waar we zo beroemd door geworden zijn of is dat het uiteindelijk doel de wereldcup?

Tegenwoordig is het een keuze tussen beide ipv door mooi spel de wereldcup te winnen.
Gezien ons huidige groep, welke bestaat uit grote spelers, bepaalde spelers met allemaal een erg goede techniek zou je denken dat het attractieve spel vanzelf wel gaat komen. Niets in minder waar maar de resultaten zijn er wel. Vier keer winst met 2 tegengoals, beide uit een strafschop. Klinkende cijfers en een perfect rendement.

De lijn doorzetten richting vrijdag lijkt het credo van Bert te zijn, we spelen gecontroleerd met dezelfde veldbezetting als voorgaande wedstrijden. Dan maar een 1-0 ala Inter en door naar de halve finale. Wereldkampioen kunnen we worden als we blijven spelen zoals de Duitsers in voorgaande jaren altijd hebben gespeeld. Na dit WK zal Johan Cruijff zijn uitspraak moeten wijzigen in: De Nederlanders kunnen niet van jou winnen maar je kunt wel van hun verliezen.

ahaha dramatisch verlies voor NL, huilend naar huis jongens.
BRAZIL LALALALALALAAAAAA

Ewa Nederland speelt altijd naar achteren ewa.
Saaie shit ewa

En robbe gaat huilend het veld af

Terug
Naar boven