AndroidHealthClinic

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
Inderdaad, werken is catabool.

Wel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen :D

Wat dacht je van snel tijdens de eerste helft of rust naar huis gaan zodat je zo door kan rijden :D

Nog 16 uurtjes, dan staan we al 2-0 voor.

oooow ik heb zo'n zin in morgen:D

Jammer dat ze om 16.00 spelen en niet om 20.40, want om 16.00 ben ik aan het trainen. Als Arjan Robben niet de egoïst zelve uithangt kunnen ze wel eens voor komen op Brazilïe denk ik zo.

Groeten Bart

• Topic Starter Topic Starter
2 juli 2010, de dag dat de Nederlandse leeuw die klote kanaries met huid en haar opvreet.

Komt allemaal helemaal goed vanmiddag:D

Jammer dat ze om 16.00 spelen en niet om 20.40, want om 16.00 ben ik aan het trainen. Als Arjan Robben niet de egoïst zelve uithangt kunnen ze wel eens voor komen op Brazilïe denk ik zo.

Groeten Bart

misschien een idee, maar ga om 20u40 trainen? :p

Komt allemaal helemaal goed vanmiddag:D

Babel speelt niet he!

Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal:
Stekelenburg, Van der wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong; Sneijder; Robben, Van Persie, Kuijt;

Vermoedelijke opstelling Brazilië:
Cesar; Maicon, Lucio, Juan, Bastos; Alves, Gilberto, Kaka, Felipe Melo; Robinho, Luis Fabiano

moet werken dan :-(

ik zal deze post nog eens om kwart voor 6 quoten ericr

tot dan :)

Ik kan je natuurlijk ook gewoon een weekban geven :D Ik heet gelukkig geen Phenochef of Naturell met hun stellige uitspraken keer op keer. Deze uitspraak mag je best quoten, die k*t kanaries gaan er toch aan!

Brazilië wint met 3-1 :)

Terug
Naar boven