T1M
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen![]()

Wat dacht je van snel tijdens de eerste helft of rust naar huis gaan zodat je zo door kan rijden![]()
.2 juli 2010, de dag dat de Nederlandse leeuw die klote kanaries met huid en haar opvreet.
**** YEAH ERIC. I hope sooo.
Hoe is het thuis? Al oorlog. Huis in 2e verdeeld? Spreek verbod?

wordt tijd!2 juli 2010, de dag dat de Nederlandse leeuw die klote kanaries met huid en haar opvreet.
Jammer dat ze om 16.00 spelen en niet om 20.40, want om 16.00 ben ik aan het trainen. Als Arjan Robben niet de egoïst zelve uithangt kunnen ze wel eens voor komen op Brazilïe denk ik zo.
Groeten Bart

2 juli 2010, de dag dat de Nederlandse leeuw die klote kanaries met huid en haar opvreet.
Inderdaad.
Want een beter verjaardagscadeau kan ik me niet wensen =)
ik zal deze post nog eens om kwart voor 6 quoten ericr2 juli 2010, de dag dat de Nederlandse leeuw die klote kanaries met huid en haar opvreet.

ik zal deze post nog eens om kwart voor 6 quoten ericr
tot dan![]()
Ik heet gelukkig geen Phenochef of Naturell met hun stellige uitspraken keer op keer. Deze uitspraak mag je best quoten, die k*t kanaries gaan er toch aan!