Fitness Seller

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
  • Topic Starter Topic Starter
wat een negativiteit hier..

t wordt moeilijk, maar winnen kunnen we zeker..

wat een negativiteit hier..

t wordt moeilijk, maar winnen kunnen we zeker..

Absoluut, het is maar net wie zijn dag heeft en wie niet tot nu toe heeft nederland maar weinig goeds laten zien ik begrijp de negativiteit wel. Laten we hopen op goed voetbal van beide kanten dat het op zen minst een leuke wedstrijd is.

Laatst bewerkt:
Absoluut, het is maar net wie zijn dag heeft en wie niet tot nu toe heeft nederland maar weinig goeds laten zien ik begrijp de negativiteit wel. Laten we hopen op goed voetbal van beide kanten hopen dat het op zen minst een leuke wedstrijd is.
Dat boeit me echt geen reet, als ze maar wereldkampioen worden, van mij part doen ze tikkie-terug-jaap! voetbal. :D

Brr, ik weet niet eens waar te beginnen. Belachelijk van begin tot eind. Als een systeem 20 jaar lang niet werkt dan is het misschien tijd om het systeem op de schop te nemen. Dat een stel bejaarde voetballers uit het jaar van de kruik dat niet willen inzien heeft van Marwijk verder geen boodschap aan. Hij heeft met het Nederlandse elftal als coach nu al (veel) meer bereikt dan de meest succesvolste coach ooit.

rinus-michels.jpg

Weinig historisch besef als je van Gaal als de meest succesvolle coach ooit noemt. Ijzeren Rinus heeft een WK-finale, EK-kampioenschap, een Europacup 1, een jaarbeursstedenbeker, 6 nationale kampioenchappen op zijn naam staan.

Van Gaal heeft alleen nog een Supercup (x2) + wereldbeker staan als extra maar mist prijzen met het nationale team.

Michels heeft dan ook nog eens 264 wedstrijden in het eerste van Ajax staan + 122 doelpunten.

Je bent even 2 uurtjes trainen, en er wordt gelijk weer gebruik van gemaakt om een hoop onzin te spuwen. (zucht)

Dat het systeem werkt heeft Van Gaal dit jaar nog bewezen door het kampioenschap en de beker te winnen en de champions leage finale te halen. Om nog maar te zwijgen over zijn prestaties met Ajax. Het feit dat wij als klein landje meetellen in de mondiale voetbal wereld heeft alles te maken met het door jullie zo verguisde systeem. Nederland is op de kaart gezet door grootheden als Cruyff en Van Hanegem en het vakmanschap van Van Gaal. Kijk naar Barcelona, dat wel graag zijn oor te luister legt bij Cruyff, gelauwerd tot en met, in binnen en buitenland. Waarbij de successen van de laatste 6 jaar behaald zijn onder Rijkaard en Pep Guardiola, beide protege's van Cruyff.

Het feit dat Van Gaal zich met een volgevreten selectie, die hij in totaal 20x? heeft kunnen trainen verspreid over 2 jaar gefaald heeft, lag denk ik niet aan zijn vakmanschap, maar meer aan de ego's in het elftal.

De discussie Van Gaal - Michels is te stupide voor woorden. Beide zijn vaandeldragers van de Nederlandse school, en stonden/staan garant voor aanvallend voetbal en hebben ons kleine kikkerlandje daarmee op de kaart gezet. Michels draait zich om in zijn graf als hij de laffe speelwijze van dit Nederlands elftal zou zien. Ik zou er trouwens vrede mee hebben om Michels als grootste Nederlandse trainer ooit te bestempelen. Op clubniveau is Louis echter de grootste Nederlanse trainer ooit, dat laat zijn uitpuilende, en ieder jaar groter wordende prijzen kast wel zien.

Het systeem wordt niet verguisd maar het was wel tijd voor een nieuw systeem. Bijna 40 jaar attractief voetbal heeft 1 prijs opgeleverd, misschien dat een paar jaar spelen als Duitsers of Italianen de hoofdprijs gaat opleveren. We zien het vanzelf wel, lukt het niet dan kan je alsnog besluiten om toch weer attractiever te gaan spelen.

1-1 dan strafschoppen en sneijder mist want hij is gay, maar brazilie mist ze allemaal dus nederland door.

Het systeem wordt niet verguisd maar het was wel tijd voor een nieuw systeem. Bijna 40 jaar attractief voetbal heeft 1 prijs opgeleverd, misschien dat een paar jaar spelen als Duitsers of Italianen de hoofdprijs gaat opleveren. We zien het vanzelf wel, lukt het niet dan kan je alsnog besluiten om toch weer attractiever te gaan spelen.

Als we wel het WK winnen, moeten we dan voor altijd k*tvoetbal gaan spelen?

Genoeg over voetbal, Eric, kom me helpen met mijn tour-toto-dilemma aub.

We zijn nu goed bezig wat dit betreft
maakt mij geen fl**ker uit hoe, als ze het worden ga ik met een wortel in me hol op de foto en post ik het op DBB , ZO ! :D

Wel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen :D

Wel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen :D

Ach, airco in de auto en Radio 1 met Jack. Dan is het niet zo erg

Terug
Naar boven