- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volgens mij is hij Spanje vergeten, maar logisch met een Portugees hart.
Paranese, hij is geboren in Belem (Brazilie).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is hij Spanje vergeten, maar logisch met een Portugees hart.
Dan nog, kolonie van Portugal en Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden.

wat een negativiteit hier..
t wordt moeilijk, maar winnen kunnen we zeker..
Dat boeit me echt geen reet, als ze maar wereldkampioen worden, van mij part doen ze tikkie-terug-jaap! voetbal.Absoluut, het is maar net wie zijn dag heeft en wie niet tot nu toe heeft nederland maar weinig goeds laten zien ik begrijp de negativiteit wel. Laten we hopen op goed voetbal van beide kanten hopen dat het op zen minst een leuke wedstrijd is.

Dat boeit me echt geen reet, als ze maar wereldkampioen worden, van mij part doen ze tikkie-terug-jaap! voetbal.![]()
Brr, ik weet niet eens waar te beginnen. Belachelijk van begin tot eind. Als een systeem 20 jaar lang niet werkt dan is het misschien tijd om het systeem op de schop te nemen. Dat een stel bejaarde voetballers uit het jaar van de kruik dat niet willen inzien heeft van Marwijk verder geen boodschap aan. Hij heeft met het Nederlandse elftal als coach nu al (veel) meer bereikt dan de meest succesvolste coach ooit.
![]()
Weinig historisch besef als je van Gaal als de meest succesvolle coach ooit noemt. Ijzeren Rinus heeft een WK-finale, EK-kampioenschap, een Europacup 1, een jaarbeursstedenbeker, 6 nationale kampioenchappen op zijn naam staan.
Van Gaal heeft alleen nog een Supercup (x2) + wereldbeker staan als extra maar mist prijzen met het nationale team.
Michels heeft dan ook nog eens 264 wedstrijden in het eerste van Ajax staan + 122 doelpunten.
Het systeem wordt niet verguisd maar het was wel tijd voor een nieuw systeem. Bijna 40 jaar attractief voetbal heeft 1 prijs opgeleverd, misschien dat een paar jaar spelen als Duitsers of Italianen de hoofdprijs gaat opleveren. We zien het vanzelf wel, lukt het niet dan kan je alsnog besluiten om toch weer attractiever te gaan spelen.
Het systeem wordt niet verguisd maar het was wel tijd voor een nieuw systeem. Bijna 40 jaar attractief voetbal heeft 1 prijs opgeleverd, misschien dat een paar jaar spelen als Duitsers of Italianen de hoofdprijs gaat opleveren. We zien het vanzelf wel, lukt het niet dan kan je alsnog besluiten om toch weer attractiever te gaan spelen.
Als we wel het WK winnen, moeten we dan voor altijd k*tvoetbal gaan spelen?
We worden de nieuwe Duitsers en de Duitsers worden het nieuwe Oranje.JaWe worden de nieuwe Duitsers en de Duitsers worden het nieuwe Oranje.
We zijn nu goed bezig wat dit betreftHet systeem wordt niet verguisd maar het was wel tijd voor een nieuw systeem. Bijna 40 jaar attractief voetbal heeft 1 prijs opgeleverd, misschien dat een paar jaar spelen als Duitsers of Italianen de hoofdprijs gaat opleveren. We zien het vanzelf wel, lukt het niet dan kan je alsnog besluiten om toch weer attractiever te gaan spelen.

Thuis werkenWel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen![]()

Wel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen![]()
wij werken nietWel een k*t tijd weer.. hoe kijken jullie? Vroeg naar huis of op het werk ofzo? Verwacht een extreme spits en met die hitte wil je niet in de file plus nog eens deze wedstrijd missen![]()