MuscleMeat

Nederlands Powerliften

MonsterStrength zei:
Hehe ok, je kwam gewoon zo over, 10 posts en meteen GPC ff in twijfel trekken, kon wel zijn dat het boy cot was natuurlijk ;)

Maareuh, thx. Zo sterk ben ik niet, kan nog heel wat bijkomen :)
Nee, dankje geen boys voor mij.
Moet kunnen als je gezond blijft he.

dj_phreak zei:
^^^ what he said.

Het liefst zie ik wereldwijd maar 1 bond, maar dan 2 categorieën: raw en equiped. Waarbij 'equiped' dan ook behoorlijk los wordt geïnterpreteerd, zoals bij de GPC. Halfzachte regels omtrent equipment maken de zaken alleen maar moeilijker. Bij een materiaalcontrole bij de IPF mag je geen t-shirt hebben dat ietsje strak zit, maar wel een custom-made Rage X. Geen te strak singlet, maar wel een snaarstrak pak. Kortom: hypocrisie.

Niet expres natuurlijk, want ik begrijp ook wel dat het voor de IPF erg lastig is om iedereen tevreden te houden. Maar mijn insteek is: kies een concept en blijf dat consistent uitvoeren. En een bond waar de regels soepel zijn zal nu eenmaal meer mensen trekken. Ik kan wel 'raw' meedoen in de GPC, maar niet met een dual-ply shirt in de IPF. Dus dan alles maar GPC, zodat ik bij wijze van spreken op de dag van de wedstrijd nog kan kiezen.
Ik ben met je eens dat dat hypocriet is. Dat custom made moeten ze dan gewoon niet toelaten, als ze zo strikt zijn. Goed shirt trouwens de rage x til je heel wat meer in en dat met een single ply.

MonsterStrength zei:
Ruben ik meen het als ik zeg dan ik van je hou :D

Erg tof dat je het initiatief neemt voor GPC Nederland, dan is er eindelijk nog een nederlandstalig land op de EK's en WK's, voelen we ons niet zo alleen ;)

Maareuh, ik zie je wel de 12de november dan, ik verwacht dat er toch een stuk of 5 guest lifters afkomen uit nederland? Is een maandje na het WK, dus ik train rustig door om daar nog ff te knallen voor ik een rustperiode inlas. Je mag normaal een 300+ squat, 200+ bench en mss 300 deadlift verwachten van me ;)

MS
ik wil best wel een wedstrijdje draaien, maar dan moet ik EN gaan afvallen EN vet zwaar gaan trainen:D

klusmier zei:
ik wil best wel een wedstrijdje draaien, maar dan moet ik EN gaan afvallen EN vet zwaar gaan trainen:D
Er is ook een klasse 140+, dus laat dat afvallen maar zitten. ;)

Het gaat vooral om de lol, man. Gewoon meedoen. Ik ga mezelf ook voor lul zetten met gewichten van niks. :) Maar ik heb wel plezier terwijl ik het doe. Dat is het belangrijkste.

dan word het eerder een 90+ klasse, met stats eind 2005 van:

170 squat:D
80 bank:( ( sleutelbeenbreuk gehad)
200 deadlift :D :D

yep, 450!! daar ga ik voor:cool:

• Topic Starter Topic Starter
dj_phreak zei:
Er is ook een klasse 140+, dus laat dat afvallen maar zitten. ;)

Het gaat vooral om de lol, man. Gewoon meedoen. Ik ga mezelf ook voor lul zetten met gewichten van niks. :) Maar ik heb wel plezier terwijl ik het doe. Dat is het belangrijkste.

ach neen je gaat jezelf echt niet voor lul zetten hoor :)
alleen diegenen die uit de wedstrijd bomben zetten zich voor lul.

En wij kunnen er van meepraten hé Mike, ik zelfs nog meer dan jij ;)

lol ja zoiets :D

't is pas achteraf da'k doorhad wat ik juist geschreven had :D

Deejay_Spike zei:
alleen diegenen die uit de wedstrijd bomben zetten zich voor lul.
Zoals ik in mn eerste wedstrijd... :(

Mijn vriendin zegt trouwens net dat ze voor elke beurt van mij gaat juichen, dus 1 fan heb ik al. :)

(ze vraagt zich nu af wat voor soort "beurt" ik bedoel... Ze is wel eens vaker luidruchtig. :P )

OMG Ruben stoute jongen :finger::D

Maar mij heb je ook als fan, ik wil dikke ruben wel es zien liften :banana::D

lol

ik ook wel, ik zit hem al lastig te vallen over dit onderwerp op FI :D

UPDATE:

Vandaag bericht gehad van Willy Clincke, secretaris van de GPC. We kunnen rekenen op alle hulp van GPC-BE.

- We zijn uitgenodigd om een vergadering van het bestuur bij te wonen, zodat we ons bestuurstechnisch kunnen oriënteren.

- we zijn uitgenodigd voor het Belgisch Kampioenschap

- we kunnen assistentie krijgen van het secretariaat van GPC-BE.

Kortom: het is allemaal erg positief. Wie willen er allemaal meehelpen, oftewel in het bestuur van de GPC-NL? Er is al 1 geïnteresseerde, maar er zijn er liefst een paar meer. Het werk zal op korte termijn nog niet veel voorstellen, dus dat kan best. In de toekomst kan het wel een stuk meer worden, gesteld dat alles goed gaat en we zelf ook wedstrijden willen gaan organiseren.

Funkties die we moeten invullen:
- voorzitter
- ondervoorzitter
- penningmeester
- secretaris

Natuurlijk kan ik het allemaal wel zelf doen nu, maar dat zou voor de eventuele toekomst nogal onverstandig zijn. Dus liefst minstens 1 iemand erbij, zodat er ook continuïteit is als ik onder de bus terecht kom. :) Plus dat ik wel een beetje ervaring heb, maar misschien vastgeroest zit in oude ideeën...

Als je hulp nodig hebt kun je altijd op PIT rekenen hé ;)

ja behalve als ze er weer een sponsor uitslepen en je bent dan nederlander!

Terug
Naar boven