XXL Nutrition

Negatieve reacties omgeving

fitnessmeis

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Hebben meer van jullie dames ook last van de negatieve reacties uit de omgeving?

Op m'n werk vragen ze wat me bezielt als ik een bakje tonijn zit te eten en als ik vertel wat ik graag doe, kijken ze me aan alsof ik compleet gestoord ben. Tuurlijk zijn er ook mensen die het harstikke leuk vinden dat ik zo sportief ben, maar over het algemeen vinden ze het maar 'overdreven'?

Niet dat ik me op m'n kop laat zitten, ik doe m'n ding wel... Maar het is irritant!

Groetjes S.

Hallo allemaal,

Hebben meer van jullie dames ook last van de negatieve reacties uit de omgeving?

Op m'n werk vragen ze wat me bezielt als ik een bakje tonijn zit te eten en als ik vertel wat ik graag doe, kijken ze me aan alsof ik compleet gestoord ben. Tuurlijk zijn er ook mensen die het harstikke leuk vinden dat ik zo sportief ben, maar over het algemeen vinden ze het maar 'overdreven'?

Niet dat ik me op m'n kop laat zitten, ik doe m'n ding wel... Maar het is irritant!

Groetjes S.

Nooit zeggen dat het voor de sport is, gaan ze vragen stellen en dom doen.Altijd gewoon zeggen dat je het lekker vind.:D

lekker poep aan hebben.. ze zijn gewoon jaloers op jouw goddelijke lichaam. maar als ze zien dat je aan de tonijn zit, denken ze: bah, moet je dat eten? uhhl! volgende keer zeg je gewoon: ook een hapje? :D

Ga gewoon door met de dingen die je leuk vind. Heb gewoon schijt.

Net wat iedereen zegt, gewoon lekker je eigen ding doen. Vaak komen rare/negatieve reactie's voort uit jalousie, dus gewoon van leren te genieten

Precies de meeste zijn gewoon jaloers ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, dat weet ik wel, maar vind het wel raar dat het zulke heftige reacties oproept.

Als ik dan eenmaal in discussie ben met iemand over sport/passies en iemand vraagt mij naar m'n doelen, dan zijn spieren vies en een wasbordje al helemaaaaal erg! :S Mss ook wel dubbelop omdat ik in een dorp WOON en WERK ;)

Ze zijn geinterreseerd, niet jaloers.

Die negatieve reacties ken ik, maar ik krijg ze voornamelijk in de sportschool zelf. En toen ik nog werk had kreeg ik oo kdaar vaak commentaar. Toen ze erachter kwamen dat ik voor mijn plezier zo vaak in de sportschool zat en ook KT doe, zijn er zoveel verhalen rondgegaan... Vrienden/bekenden vinden het gelukkig allemaal geweldig!

Iedereen krijgt commentaar te horen, maar als een meid gezond eet en lekker sport, kan ik me niet voorstellen dat iemand daar negatief over doet? Zelf heb ik er juist gigantisch respect voor (maar ik ben bevooroordeeld uiteraard).
Mensen die duidelijk noobs zijn op het gebied van krachttraining vertel ik gewoon zo weinig mogelijk. Krijg je geen irritante vragen of opgetrokken wenkbrauwen. De overigen die oprecht geinteresseerd zijn wil ik best een hoop vertellen, maar dan merk je ook dat de reactief niet negatief zijn.

doen wat je leuk vindt ik heb bijna niemand in mij direkte omgegving die bb leuk vindt maar jah das hun probleem

De meeste mensen denken dan ook dat creatine gelijk staat aan anabolen, niet zoveel aandacht aan besteden dus. ;)

Whey shakes zijn voor noobs, want dan ben je niet naturel meer.. Dat soort reacties.

Hehe, op mijn oude werk zat je gewoon al aan de anabolen als je ook maar enigzins gespierd was! Vooroordelen zijn er altijd wel.

En ieder z'n hobby... Kan me niet heel erg druk maken om de reacties die ik krijg, alleen in de sportschool leiden ze af.

Misschien is het idd wel over de top. Dat kunnen we natuurlijk het beste beoordelen aan de hand van foto's. ;)

:mad: haterzzzz :rolleyes:

Misschien onwetendheid of jaloezie wie zal het zeggen. Wie weet kunnen ze het ook niet uitstaan dat je fanatiek met je hobby bezig bent en een goed strak eetpatroon hebt en zij van hunzelf weten dat ze zelf niet de discipline hebben om goed te eten of een gezondere leefsT aan te meten. Want hoeveel mensen ontbijten niet, vliegen de deur uit, en kopen in de kantine een patatje of een frikandel of een andere vette hap.

Discipline moet je er bij jezelf inschoppen! (nog steeds hard mee bezig)
Maar ik denk dat het een combinatie van beiden is. Zowel de onwetendheid als misschien jaloezie.

Nou dat commentaar dat heb ik ook gehad, van een vrouw moet niet zo gespierd zijn en waarom ga je zo vaak sporten, je bent toch geen man. Ja en helemaal dat 6 keer eten op een dag, ook als we een vergadering hadden slipte ik ff weg, en dan werd al raar gekeken. Het begon met de flessen water en de bakken sla en kalkoen. Geen boterham! zeiden ze toen, nee zei ik toen ik eet dat, en idd antwoord was bah hoe kun je dat eten. Maar ze zijn er al aan gewend geraakt het commentaar blijft nu gewoon achterwege. Dus doorzetten meid en trek je niks aan van het commentaar heb ik ook niet gedaan. Groetjes

Terug
Naar boven