AndroidHealthClinic

Negatieve reacties omgeving

Ach ik hoor ook soms een roddeltje passeren dat ik anabolen zou gebruiken . Dat het niet normaal is dat ik zo groei en blablabla . En dat het niet meer mooi is ... Nochtans heb ik niet 1 meid weten klagen die me naakt zag én als ik ergens binnenkom kijkt zowat elke griet in mijn richting . Alleen maar jaloezie .

Krijg altijd de indruk dat je het meeste commentaar krijgt van mensen die zelf niet blij zijn met hun lichaam maar niet de discipline op kunnen brengen om zelf te veranderen.
Ze mogen denken wat ze willen zolang wij er maar uitzien zoals wij willen!

jep, als vrouwen veel met hun lichaam bezig zijn..opletten wat ze eten..en als een gek aan het trainen zijn..krijg je al gauw een "pieperd" als stempel "je bent toch slank?" "je ziet er toch goed uit" ..jaaaa duuhhh...hoe komt dat dan??? :P lekker laten zeuren..wij kunnen straks weer trots over het strand lopen (Y)

Ach ik hoor ook soms een roddeltje passeren dat ik anabolen zou gebruiken . Dat het niet normaal is dat ik zo groei en blablabla . En dat het niet meer mooi is ... Nochtans heb ik niet 1 meid weten klagen die me naakt zag én als ik ergens binnenkom kijkt zowat elke griet in mijn richting . Alleen maar jaloezie .

ik denk dat het voor vrouwen weer anders is dan voor mannen..vrouwen horen dingen te doen zoals breien ofzo :P maar van mannen wordt verwacht dat ze sterk zijn.

Dat commentaar komt mij bekend voor. Het is irritant maar nu leg ik wel uit wat voor voordelen krachttraining allemaal heeft voor een vrouw. Veel mensen denken nog steeds dat als je als vrouw zijnde aan krachttraining doet dat je er na een jaartje als cutler uitziet..."je wil toch geen man worden". Pfff shut up....you don't know sh*t

ben jij dat op die foto sofia..?

Misschien moet je een andere omgeving zoeken, hier in groningen zijn ze er positief over :D

Dat ben ik ja :rolleyes:
Hoe zet ik meer foto's in mijn gallerij?

haha thx...ff foto's zoeken/maken en plaatsen

Terug
Naar boven