Fitness Seller

Negatieve reacties omgeving

Ja, sommige slaan alleen door.

Ja ik zit er een paar meter vanaf op m'n werk, niet zo'n moeite mee :P Waar train je precies voor?

Welke doelen ik heb bedoel je?
- vet% naar beneden
- meer kracht in die spieren van me, sowieso wat meer spieren!
- betere conditie

Oh... en niet omlaag in gewicht, want uiteindelijk wil ik het leger in, en als ik minder weeg kom ik er niet in!

• Topic Starter Topic Starter
Ehm... Ik gebruik geen anabolen en supplementen behalve m'n whey/casseine/dextrose shakes. Verder was ik niet van plan om eruit te zien als een omgebouwde en gespierd kan ook supersexy zijn: Nikki Warner Sexy Picture Gallery, als voorbeeld? ;)

Ziet er zeker goed uit! Dat gaat mij niet lukken denk ik... Maar wie weet!

Je hoeft ook helemaal niet af te vallen in kg, want dat kom je aan in gewicht aan spieren :) BF % naar beneden is waar je idd op moet focussen! Dat doe ik ook. Snappen veel mensen niet trouwens.

En zeker mooie meid, voor zo'n lichaam train ik. Hoewel ik m'n buik iets meer wil benadrukken, ben iig hard bezig ;)

Hehe, ik heb nog nooit _geen_ buikje gehad! Zit in de familie...
Vraag me af wat mijn BF% nu is eigenlijk, maandag ook laten meten!

Nog nooit GEEN buikje gehad of nog nooit EEN buikje?
BF niet elektronisch meten he? Wijkt altijd af die onzin... Schommelt heel erg.
Ik zit nu rond de 16%, maar mijn BF is nooit hoog geweest. Ben verder ook erg slank, behalve een zwembandje die ik gekweekt heb toen ik 2 maanden niet kon sporten... (ben toen bijna 10 kg aangekomen, bijna alleen op mn buik, dat ben ik er nu dus weer hard aan het aftrainen. ben al een heel eind...)

Hehe, ik heb altijd buikje gehad en nu nog. Zelfs als ik 5x per week sport, waarbij veel cardio. Laatste keer dat mijn BF is gemeten zat ik op de 31%... (dat was vorig jaar september). Het wordt zelfs hoger als ik meer ga sporten!

Hm... En je hebt je voedingsschema hier al eens gepost om te kijken of dat goed is? 500 kcal onder je verbruik zitten, 2,5 liter water, blablabla?
Verder werkt HIIT cardio bij mij perfect in combi met KT... Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Voedingsschema hier nog niet neergegooid, heb net voedselallergien laten testen, dus wacht eerst dat resultaat af voordat ik echt een goed schema ga maken.
2,5 liter water lukt aardig! Zit meestal op 2 liter met nog 3 glazen ander drinken.

En trainingsschema zoals het was (nieuwe schema krijg ik maandag), 5x per week sporten.
Maandag KT en cardio, 3x8 herh, 2 oefeningen per spiergroep, voor borst, buik, rug en benen.
Dinsdag cardio
Woensdag KT en cardio, 3x8 herh, 2 oefeningen per spiergroep, voor buik, kuiten, biceps en triceps.
Donderdag cardio
Vrijdag KT en cardio, 3x15 voor alle spiergroepen, 1 oefening per spiergroep, behalve buik , daarvoor 2.

Hmm.. volgens mij was dat het zo wel :)

Voeding is echt 50% van je resultaat. Verschilt natuurlijk per persoon, maar bij mij iig wel.

Trainingsschema verander je om de 6/8 weken? En verder die cardio bij de KT na de training neem ik aan, en dan rond de 10 min.? Zie dat je ook 2 dagen cardio doet, HIIT werkt bij mij echt goed. En je voelt flink dat je wat gedaan hebt, heerlijk vind ik dat :P

Traingsschema wil ik wel gaan veranderen om die tijd ja, zelfde spiergroepen trainen, maar andere oefeningen. Cardio na de KT, maar wat langer dan 10 minuten. Gemiddeld 15 minuten per oefening, behalve het hardlopen, dat ongeveer een 30 min.. Vind ik veel te heerlijk om te doen als afsluiter!

Voeding is bij mij ook belangrijk, maar echt heel erg hard ermee bezig kan ik op dit moment nog niet. Heb wel al een hele hoop aangepast, sowieso 3/4 maaltijden meer per dag.

Echt bedankt voor de tips trouwens! :D

You're welcome, succes ermee! En als je eenmaal in het leger zit zal het wel goedkomen met de workouts e.d. :P

Ben bang dat ik er dan niet onderuit kom ;)

ik krijg op me werk ook de nodige opmerkingen over me eten.
Het boeit me niks, ik weet waarvoor ik het doe.

Me baas is nog het ergste, die gelooft niet dat ik ooit een strak buikje kan krijgen.
Ach ja, zolang ik er zelf maar in blijf geloven...:)

Voor de rest is iedereen positief.

Als jij over 2 jaar met je -tot god verheven- lichaam over strand loopt en hun komen je tegen zullen ze wel respect hebben ;)

Of ze moeten wat tegen lekker gespierde vrouwen hebben! Maar ik doe het echt niet voor hun, puur en alleen voor mezelf.

Ik denk niet dat iedereen die negatief reageert jaloers is hoor. De meeste vrouwen en mannen hebben gewoon het beeld dat een vrouw niet teveel spieren mag hebben. Vinden ze gewoon lelijk. En dan niet eens alleen die gespierde man-wijven, maar zwemsters vinden ze al lelijk. Kwestie van smaak toch? Ik vind dan wel dat ze hun commentaar voor zich mogen houden. Maar sowieso doe ik het voor mezelf. De meeste mensen om me heen vinden het atletische lichaam wat ik nastreef onaantrekkelijk, maar ze zijn immers wel van me gewend hoe ík erbij wil lopen.
En de mensen die ik niet ken, daar heb ik helemaal geen boodschap aan. Bijna iedereen die commentaar op mijn lijf en mijn 'fanatieke gefitness' heeft, heeft een lijf waar ik in geen 100 jaar mee zou willen ruilen.
En dat ik hoog in de eiwitten zit om niet teveel vet aan te zetten, maar wel mijn spieren wil onderhouden, leg ik al helemaal niet meer uit. De eerste reactie is standaard: Maar dat is echt ongezond!! Slecht voor je nieren, bla bla bla. Dus ik zeg altijd gwoon dat ik het gewoon erg lekker vind. En dat ik liever 2 porties vlees/vis eet dan rijst. Ik vertel gewoon niet meer hoeveel eiwitten ik eet per dag. Gaat ze ook geen ruk aan eigenlijk. Ik kreeg tot een jaar geleden altijd opgetrokken wenkbrauwen en afkeurende blikken als ik een heel pak kipfilet (100 gr) tussen mijn boterham deed, maar nu zijn ze het gewend. Ik sport veel, eet (over het algemeen) gezond en heb geen overgewicht, dus ze kunnen niets te zeiken hebben over mijn eetgewoontes.

Dus doe gewoon je ding. Zo lang jíj er plezier in hebt, moet je iedereen die negatieve commentaar heeft, gewoon lekker negeren.

Ik denk dat veel mensen zich een beetje aangevallen voelen als je er een ander idee van gezond eten op na houdt omdat ze dan het idee hebben dat ze zelf ook zouden moeten. Gezondheid is big business en mensen hebben er aardig wat geld voor over om hun geweten te sussen, maar vaak geen zin om voldoende te sporten en gezond te koken. Het is voor veel mensen gewoon moeilijk om iets te accepteren wat niet voldoet aan de norm die ze hebben omdat ze niet begrijpen dat andere mensen er andere dankbeelden en idealen op na houden en dat toch niet hoeft te betekenen dat hun eigen ideaal dan minder is.

Bij mij verklaart ook iedereen me voor gek en zeggen ze dat 'dat eiwitpoeder allemaal troep is'. Met creatine moet ik al helemaal niet aankomen; vertel ik dus ook niet meer.
Het is zo jammer, ik ben trots op mijn spieren en wil deze ook laten zien, maar het enige wat je krijgt te horen is: oooo niet méér doen hoor dat is niet mooi!
Maar ik zeg toch ook niet: ooooo niet nog meer een buik krijgen hoor hij is nu al zo lelijk!! haha
Nou ja, ik vind mezelf mooi, mijn vriend vind me geweldig mooi en daar gaat het om toch!
En, door al deze anti-mensen is het extra leuk om met collega-fanaten te kletsen!

Terug
Naar boven