AndroidHealthClinic

Negatieve reacties omgeving

Bij mij is het precies andersom. Het trainvirus is naar al mijn vrienden overgeslagen, werkt wel motiverend voor elkaar. Altijd samen trainen etc. Iedereen is nu bezig met cutten en als je 's avonds een film kijkt kijkt niemand vreemd op als iemand een shake heeft meegenomen of een bakje tonijn leegeet.
Maar als ik een keer op het werk ben of ergens anders en mensen kijken een beetje raar boeit me dat geen fl**ker. Ik vind het juist wel leuk eigenlijk.

Edit: ik zie nu pas dat het een vrouwentopic is, maar ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je gewoon je ding moet blijven doen. Mensen die er niks mee hebben zullen het toch niet begrijpen, en andere mensen krijg je juist meer respect van.

Ik herken dat ook helemaal!!!! Ik ben de enige vrouw die aan KT doet op de sportschool en wordt blijkbaar goed in de gaten gehouden. Dagelijks krijg ik 'commentaar'. De meeste mensen zijn positief maar krijg ook vaak kritiek; Laatst vond iemand dat ik moest stoppen omdat mijn rug te breed zou zijn en wilde in hetzelfde gesprek advies over supplementen.
Op het werk krijg ik commentaar als ik sla met kip eet, terwijl zij een frikandel in hun mond stoppen. De volgende dag komen ze aan mij vragen of 'light-chips' wel goed is als je af wilt vallen.
Tja......Ik doe lekker waar ik zin in heb en waar ik me lekker bij voel. En diegene die mij tegen wil houden, moet nog geboren worden!!
Gewoon lekker doorgaan!!!!

Hallo S,

Gewoon doorgaan met wat je leuk vind.. niks aantrekken van mensen die alleen maar commentaar kunnen geven..

Gister kreeg ik ook een vreemde blik van mijn collega toen ik een klein draagbaar fornuis uit mijn tas haalde en m'n kipfilet ging bakken :roflol: (ideaal ding overigens)

Maar toen ik eenmaal aan mijn 3 gangen begon wilde hij wel mee eten! dus misschien willen ze ook wel een hapje van je tonijn? ???

:D

idd dames, gewoon doorgaan, er zijn ook een boel mannen die het wel waarderen en mooi vinden! keep it up..

niets van aantrekken, gewoon lekker je ding doen!
hier krijg ik ook regelmatig vreemde blikken als ik een shake drink of men kip ga opwarmen (wordt je dat niet beu, elke dag kip?) maar dan achteraf krijg je wel mailtje van "he, die lekkere billen, komt dat ook door je sport? :rolleyes:
dus gewoon lekker verder doen, laat hun maar dik worden en lui zijn! ;)

En anders de DBB knokploeg bestellen die even orde op zaken komt stellen daar waar nodig.

(we zijn niet duur, en accepteren ook in natura!!)

Als de knokploeg langskomt, kom ik ook zeker even kijken!

@PatrickT, ik denk dat je van mij ook wel een rare blik had gekregen als je een fornuis uit je tas haalt! Wel een goed idee trouwens. Waar haal je die dingen vandaan?

Als ik aankom op me werk met een heel brood gesmeerd met een kip ertusssen dan kijken ze me ook wel raar aan, en maken ze van die opmerkingen van heb je voor iedereen brood meegenomen? ga je trakteren? dat soort BS maar even later als ze tussen me berenpoten in een mooie triangle choke zitten weten ze wel dat dat voedsel bestemd is voor me ijzer.

nee maar ik zou me er niet zoveel van aantrekken, en haters moet je gewoon terughaten, fl**ker op met al die mensen die maar altijd alles beoordelen van mensen terwijl ze zelf vaak echt zelf zielig zijn en geen vrienden/hobby's hebben en uberhaupt niet sporten.

Zou gewoon lekker verder gaan en het niet eens uitleggen mensen zijn toch vaak nepgeinteresseerd.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties allemaal, toch wel fijn om te horen dat het niet alleen door dorpsmentaliteit komt maar over het algemeen meer door jaloezie ;-)

Foto's komen overigens pas als ik tevreden ben, ben nogal streng voor mezelf, haha! Het antwoord 'ben je jaloers ofzo?' werkt trouwens perfect :P Ik denk dat heel veel mensen ook wel ‘zo goed’ bezig zou willen zijn, maar dat ze er de discipline er niet voor kunnen opbrengen en daarom zo reageren…

als ik weer goed op gang ben en me helemaal dood train dan krijg ik weer die domme reacties op me werk: heej tom jongen loop niet zo breed. je ben niet breed. dan zeg ik : ga maar eens 1x mee trainen. collegas: wat "druk" je dan? ik: 110 maar daar gaat het niets eens om. collegas: als ik ga trainen wordt ik zoooooo breed
die vislucht vinden ze niet te harden maarja schijt aan. de meesten doen zo. er zijn er ook wel die het wel serieus intersessant vinden (een paar)

Bedankt voor de reacties allemaal, toch wel fijn om te horen dat het niet alleen door dorpsmentaliteit komt maar over het algemeen meer door jaloezie ;-)

Foto's komen overigens pas als ik tevreden ben, ben nogal streng voor mezelf, haha! Het antwoord 'ben je jaloers ofzo?' werkt trouwens perfect :P Ik denk dat heel veel mensen ook wel ‘zo goed’ bezig zou willen zijn, maar dat ze er de discipline er niet voor kunnen opbrengen en daarom zo reageren…

idd die discipline. ik vind het in principe een heel ondankbare sport. dat is het ook maar andere kant vind ik die controle die je hebt over je lichaam wel heel fijn. weet precies hoe ik bepaalde punten aan me lichaam bijschaaf. en ik praat niets over groot of klein..of breed of niet smal maar als ik strax in de zomer tijd al die vatsige slappe lichamen zie (als men die durft te tonen) dan maakt het al dat harde trainen wel weer goed :D

Die discipline is wel hetgeen waar ik het het meest moeilijk mee heb. Niet om 's ochtends m'n bed uit te komen en richting sportschool te gaan, maar het letten op wat je eet. Het went vanzelf wel weer denk ik!

@ Tommyboy: Dat argument gebruik ik ook vaak, als ik dan de opmerking maak van heb nog maar zulk commentaar als we straks naast elkaar op het strand staan, zijn ze stil :D

@ Meiscream: Echt zo'n moeite met de eetgewoonten? Ik ben in de cut, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal geen 'honger' heb! Mis wel de chocolade en zo nu en dan een frietje, maar dan weet ik gewoon dat zondag m'n junkdag is... Heb gelukkig ook een tweetal dingen die ik eet op een dag die ik echt lekker vindt, dus dan is het ook wat makkelijker.

@Fitnessmeis, ik ben net sinds een paar dagen juist meer aan het eten. Heb de afgelopen maanden echt veel te weinig en niet echt gezond gegeten, dus ik heb nu wel echt veel meer honger. Gelukkig helpt het water er redelijk goed tegen!

Groene thee/caffeineloze thee, daar drink ik ook veel van! Helpt best goed moet ik zeggen in combi met water...

Ben ook aan het afkicken van kauwgum, at zo een pakje per werkdag! Maar merk op dat het me 'opblaast', net zoals zoetstoffen moet ik zeggen. Dus dat probeer ik ook nihil te houden, meer mensen die dat ook hebben of beeld ik het me in? :p

Klinkt best goed! Alleen ben ik meestal te suf om thee te gaan zetten...
Ik hou het eerst wel even bij water, mocht dat gaan vervelen dan de thee!

Ja ik zit er een paar meter vanaf op m'n werk, niet zo'n moeite mee :P Waar train je precies voor?

Haha. Ik snap waarom mensen zich ongerust maken.

Voor de duidelijkheid: dit was ooit een vrouw.

oeh geil:p

maja je hebt aan je lichaam werken en je hebt dit natuurlijk....

Terug
Naar boven