- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Bij mij is het precies andersom. Het trainvirus is naar al mijn vrienden overgeslagen, werkt wel motiverend voor elkaar. Altijd samen trainen etc. Iedereen is nu bezig met cutten en als je 's avonds een film kijkt kijkt niemand vreemd op als iemand een shake heeft meegenomen of een bakje tonijn leegeet.
Maar als ik een keer op het werk ben of ergens anders en mensen kijken een beetje raar boeit me dat geen fl**ker. Ik vind het juist wel leuk eigenlijk.
Edit: ik zie nu pas dat het een vrouwentopic is, maar ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je gewoon je ding moet blijven doen. Mensen die er niks mee hebben zullen het toch niet begrijpen, en andere mensen krijg je juist meer respect van.
Maar als ik een keer op het werk ben of ergens anders en mensen kijken een beetje raar boeit me dat geen fl**ker. Ik vind het juist wel leuk eigenlijk.
Edit: ik zie nu pas dat het een vrouwentopic is, maar ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je gewoon je ding moet blijven doen. Mensen die er niks mee hebben zullen het toch niet begrijpen, en andere mensen krijg je juist meer respect van.

(ideaal ding overigens)

Ik denk dat heel veel mensen ook wel ‘zo goed’ bezig zou willen zijn, maar dat ze er de discipline er niet voor kunnen opbrengen en daarom zo reageren…