MuscleMeat

Net begonnen, Rippetoe log.

• Topic Starter Topic Starter
Week 5, vrijdag, training A, 29/02

Squat 77,5 (+2,5)
Bench Press: 60
Deadlifts: 95 (+5)
Dips: BW + 16 (+4)

Deadlifts kan ik meer maar na 5 keer liften word ik helemaal duizelig.
Nieuwe stats: 79,8KG, 10% BF

Zooo, wegens het behalen van 3 cijfers op de squat post ik nu mijn resultaten inlcusief gewicht van de stang ! :P

Week 6, maandag, training B, 03/03

Squat: 100 :D:D (+2,5)
Military Press: 52,5
Power Cleans: 62,5
Chin ups: 8, 8 BW :D

congrats conradp!
door blijven rammen nu! :D
next stop 150kg squats!

Hoi, gaat lekker he? Rippetoe werkt zo te zien erg goed voor jou :)

Rippetoe is de poep :)

Week 6, woensdag, training A, 05/03

Squat 100
Bench Press: 82,5 (+2,5)
Deadlifts: 117,5 (+2,5)
Dips: BW + 18 (+2)

Laatst bewerkt:
Week 6, vrijdag, training B, 07/03

Squat: 102,5 (+2,5)
Military Press: 55 (+2,5)
Power Cleans: 65 (+2,5)
Chin ups: 8, 8 BW

Nieuwe stats: maar 100gr aangekomen :(:( 79,9Kg 10,8%BF

:thumbs: Gaat goed en als je genoeg eet komen die kilo's vanzelf.

Je bent lekker bezig gast :thumb: en niet teveel foccusen op het gewicht dat komt ;)

Week 7, maandag, training A, 10/03

Squat 105 (+2,5)
Bench Press: 85 (+2,5) net niet gehaald lukt volgende keer wel ;)
Deadlifts: 120 (+2,5)
Dips: BW + 19 (+1)

Deads kan ik echt meer maar moet op m'n ademhaling letten. Als ik na de 5de keer de stang neerleg word ik echt zwaar duizelig. Ging verder wel oke. Gister nog gemtb'd maar toch +2,5 op de skwat :)

Ik heb trouwens nog een vraagje mensen. Volgende week woensdag heb ik een super drukke dag en ga ik naar een vriend toe (circuit rijden). Ik wil echter geen training missen. Hoe kan ik dit het beste doen ? Dinsdagavond gaan trainen of woensdagochtend ? 's Ochtends ben ik meestal niet zo sterk.

Tweede: ik heb nog creatine liggen. Is het handig om dit te gaan gebruiken of zal ik nog even doorgaan zoals ik nu bezig ben ?

Ennn !@ Nog een fototje ! Met dit iele lichaam skwat ik dus 105 kilo and counting ! Schaamteloze foto maar wel grappig :D:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit hoor, benen krijgen ook al vorm :thumb:
En een vette boxer

Ik heb trouwens nog een vraagje mensen. Volgende week woensdag heb ik een super drukke dag en ga ik naar een vriend toe (circuit rijden). Ik wil echter geen training missen. Hoe kan ik dit het beste doen ? Dinsdagavond gaan trainen of woensdagochtend ? 's Ochtends ben ik meestal niet zo sterk.

Tweede: ik heb nog creatine liggen. Is het handig om dit te gaan gebruiken of zal ik nog even doorgaan zoals ik nu bezig ben ?

Als je die dinsdag wilt gaan trainen moet je aanstaande zondag, dan dinsdag en dan vrijdag trainen bijv.(kan natuurlijk ook donderdag) daarna weer verder met je normale indeling.

En over die creatine, dat zou ik pas gaan gebruiken als je geen gains meer maakt, en zoals ik het nu zie gaat het heel goed zonder :thumb:

Succes bro, ga je logje volgen

Ik kan zondag niet trainen dan werk ik. Enige mogelijkheid is dinsdagavond of woensdagochtend. Liever dinsdagavond. Dan maar een keertje twee keer achter elkaar.. beter dan niks toch ?

je kan ook een extra rustdag inlassen hé? :)
''té'' is ook niet goed ;)

Daaaaaaaag, ben jij gek ofzo ?? :PP

Terug
Naar boven