XXL Nutrition

Net begonnen, Rippetoe log.

Kijk gewoon hoe het aan voelt... Voel je dinsdag dat je eigenlijk nog rust nodig heb, pak dan een extra dagje rust wat Diabo ook zegt, rust kan nooit kwaad.. Ken je altijd vrijdag iets zwaarder trainen... Voel je je dinsdag op en top krachtig, zou ik dinsdag lekker gaan trainen!

Voorderest ga je lekker zo te zien :D:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Hee Diablo weet ik ook wel hoor. Maar ik weet nu al dat ik volgende week dinsdag sta te trappelen dus dat wordt twee dagen achter elkaar skwatten ja ! :D Straks training B weer ff knallen :)

Hee Diablo weet ik ook wel hoor. Maar ik weet nu al dat ik volgende week dinsdag sta te trappelen dus dat wordt twee dagen achter elkaar skwatten ja ! :D Straks training B weer ff knallen :)

dan zou k de volume wat naar beneden brengen;)
ik ga zo ook knalle,suc6 :D

Weheh ik zal aan je denken ! :D

RIpp's is inderdaad een goed schema.. ben zelf alles aan het klaar maken voor volgende betalings maand dan strict eten trainen en slapen. Mooi dat jullie zo gaan en die pose..... Lachen toch:P.

Succes en zal blijven volgen!

Mvg:D

Zoo ik moet ff wat rustiger aan doen met gewicht erbij nemen. Wordt al zwaar voel ik :)

Week 7, woensdag, training B, 12/03

Squat: 107,5 (+2,5)
Military Press: 55
Power Cleans: 65
Chin Ups: 8, 6 :(

Vind dat je sowieso al goeie stats heb hoor :D

Week 7, vrijdag, training A, 14/03

Squat 107,5
Bench Press: 85 nu wel gehaald :)
Deadlifts: 122,5 (+2,5)
Dips: BW + 20 (+1)

Nieuwe stats: 80,5Kg, vet percentage rond 10-11%, weegschaal gaf 8 aan maar dat ding is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd :)

Gaat hartstikke goed, man! Trainingen worden steeds intensiever als het gewicht omhoog gaat he :P Op een gegeven moment ga je er gewoon tegenop zien om het gewicht te verhogen, hehe....
Succes verder!

Ik doe sowieso niet elke training gewicht erbij. Om de twee of drie. Ik dip 2x8 en gaat me tot nu toe redelijk makkelijk af. Vrijdags pak ik er ook skull crushers en biceps curls of andere gelijkwaardige oefeningen bij.

ff off topic hoe maak je een niuwe topic ??

Gewoon in de bepaalde sectie (bijvoorbeeld trainings dagboeken), als je alle onderwerpen ziet naar beneden scrollen en daar nieuw onderwerp oid aanklikken.

Week 8, maandag, training B, 17/03

Squat: 110 (+2,5)
Military Press: 55
Power Cleans: 67,5 (+2,5)
Chin Ups: 8, 7

je gaat lekker idd,mooi gewicht op de squat en je bench begint er best op te lijken,keep up the good work bro :D

Zo ik heb even een weekje rust gehouden. Vandaag weer begonnen. Deze week even verder waar ik was gebleven en dan weer verder met opbouwen. Was vroeg vandaag dus ging niet echt lekker !

Week 9, maandag, training A, 24/03

Squat 110
Bench Press: 85
Deadlifts: 125 (+2,5)
Dips: BW + 20

Ik zat er voor vanaf vandaag trouwens aan te denken om de dips en de chin ups van 2x8 te veranderen naar 3x6. Dit om toch 3 setjes te halen dan. Wat denken jullie hiervan ?

klinkt ok, zou ik zelf ook doen.

Terug
Naar boven