MuscleMeat

Never give up, never surrender!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn, ik moet weer eens hardcore gaan trainen, als ik dit lees herleef ik de oude tijden weer :)
 
Je moet sowieso eerst maar weer eens gaan trainen... Hardcore komt dan vanzelf wel weer
 
Je moet sowieso eerst maar weer eens gaan trainen... Hardcore komt dan vanzelf wel weer

Haha, true. Ik ga dezelfde comeback maken al benchmarc, wacht maar :)
 
busey_clapping.gif


Ben je nou al eens begonnen of niet? Uitstellen is zonde van de tijd man. De gains komen zo hard terug, en voor je het weet ben je voorbij je oude stats.
 
Laatst bewerkt:
http://i306.photobucket.com/albums/nn252/Saracenus/Avatars/busey_clapping.gif

Ben je nou al eens begonnen of niet? Uitstellen is zonde van de tijd man. De gains komen zo hard terug, en voor je het weet ben je voorbij je oude stats.

Ja ik weet het man. Maarja, ik heb nu echt ff dat jaartje off net als jij had. Het begint wel te kriebelen. Maar laatste tijd echt ****it druk op werk, en veel stress. Maar dat is juist reden om weer te knallen. Naja, we ouwehoeren zaterdag wel weer ff bij. Ben jij er ook dan bij T?
 
Ja ik weet het man. Maarja, ik heb nu echt ff dat jaartje off net als jij had. Het begint wel te kriebelen. Maar laatste tijd echt ****it druk op werk, en veel stress. Maar dat is juist reden om weer te knallen. Naja, we ouwehoeren zaterdag wel weer ff bij. Ben jij er ook dan bij T?

Ja man, ben er zaterdag natuurlijk ook bij. Waarschijnlijk al vrij vroeg zo rond een uur of 3.
Maar die drukte herken ik wel. Zat toen ook nog eens een half jaar in Leiden waardoor trainen een lastig verhaal werd. Maargoed, smoesjes smoesjes, want ik had ook daar een abbo kunnen pakken. Het is gewoon een kwestie van motivatie natuurlijk, maar werk helpt daaraan niet mee. Hoe drukker ik het op het werk heb hoe meer mijn training er ook onder gaat lijden.

Gelukkig is er spiergeheugen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven