Fitness Seller

Never give up, never surrender!!!

Bezoekers in dit topic

Idd, hier ook voor eerste keer ff gelezen. Lijkt vrij geloofwaardig, alleszins als je het toepast op de realiteit!
Nice job.

Ik smacht naar een vervolg. :D

Uberhaupt jammer dat deze sectie eigenlijk dood is. :(

elke sectie waar Rob G post gaat dood!

:D

Whaha, en altijd is daar Boogie om Rob een hart onder de riem te steken :)

hey, rob ben jij wel eens bij je broer in a'dam? want ik wil daar wel eens een keer komen om te leren trainen en eten. lijkt me wel leuk als jij er ook bent, want anders moet ik aldoor de grappen bedenken in mn eentje!

Whahaha, jah ik ben daar wel eens ooit maar dat is echt niet vaak. Enkele keren in het jaar met feesten. Voorlopig zal het r toch niet in zitten omdat Johny naar de states gaat na nieuwjaar (en daarvoor wintersport).

Maaruh, we gaan wel een keer met z'n 3en naar de wallen :)

Rob G zei:
Maaruh, we gaan wel een keer met z'n 3en naar de wallen :)

Precies, daar kan je ook goed trainen :)

Hij blijft heerlijk. Deze draad doet me denken aan de goeie oude tijd op dit forum.

Whaha flinke topic kick Marky, das lang geleden zeg. Toen was ik nog hardcore enzo ;)

What the fok???
:D

lol flinke kick

train je nog wel bro? :D

vroeger had je trouwens best flinke poten, hoe staan die er nu bij?

Ja ik train nog gewoon. Ik moet wel zeggen dat de afgelopen maanden veel bier en minder strikte training mijn fysiek een beetje hebben doen slinken. Maar ben nu weer aan het bulken en weer frequenter aan het trainen, dus de schade is beperkt.

Haha thnx bro!

Whaha, het is weer de tijd van het jaar, de tijd dat mijn oude eerste artikeltje weer erg toepasbaar wordt :D

Mooi stukje hoor ! :eek:
Je hebt talent !

Herken veel van jou verhaal
Zoals je zegt de tijd is weer gekomen :(

Back
Naar boven