Fitness Seller

New pics 2003 Wido! 22 jaar!

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 221
  • Weergaven 14K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ah kijk dat zijn ze he ;), maar ik weet niet of ik dit tercht zeg hoor maar je hebt niet echt definitie in je onderborst he
 
Originally posted by Bodyman
ah kijk dat zijn ze he ;), maar ik weet niet of ik dit tercht zeg hoor maar je hebt niet echt definitie in je onderborst he

vraagt ie een ontspannen foto. heb ik weer geen definitie in me onderborst... ik heb toch nergens definitie als ik niet span...

heb hier nog geen eens een pomp want heb hier niet getraind..
de lijnen en aders spatten er nu 24 uur per dag uit! wido is finally back in shape!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

spanning erop!

p.s. bodyman pas maar op anders stem ik je ook ff weg!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Dit was vannacht in 1 of ander illegaal schuurtje in Tilburg waar we de boel aan het slopen waren..


Doen jullie dan ook aan inbreken en vandalisme en zo?
 
doe je ook nog wat voor je onderarmen?
 
Damnz je bent egt huge! Mijn complimenten..
Maar hoe zwaar moet je daar nou voor trainen met bv. Squat, deadlift, bench press of barbell curl ofzo?
 
Originally posted by Vinny
doe je ook nog wat voor je onderarmen?

Nee mijn onderarmen belast ik al zwaar doordat ik de oefeningen voor mijn rug (bent over- row, t-bar row, optrekken) met een bovenhandse greep pak (ook de duim bovenhands) op deze manier betrek je de onderarmspieren meer/volledig.
 
Originally posted by Murk
Damnz je bent egt huge! Mijn complimenten..
Maar hoe zwaar moet je daar nou voor trainen met bv. Squat, deadlift, bench press of barbell curl ofzo?

Thanx!

Train altijd met volle intensiteit, iedere training die je doet... Het vereist jarenlange training, inzet en doorzettingsvermogen en continuiteit om een goede fysiek te creeeren...
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Toch is het zo! Denk je dat ik lieg? 50.8 cm om precies te zijn.. is door meerdere personen opgemeten.

Foto met de maximizer! 50+ arm vraag max anders die meet mijn arm weleens... :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

ik zeg niet dat je liegt, hier lijken ze alweer veel groter :D
 

vrij
schouders/traps

dumbbell press (zittend)
bent over lateral raises
side raises

Ik doe voor iedere oef 3 sets met gem tussen de 12-15 reps met uitzondering van de beenoefeningen en kuiten/buik. Voor de beenoef doe ik sets met minimaal 20 reps, voor de buik doe ik minimaal 30 reps per set en voor de kuiten ook minimaal 20 reps per set

anders nog iet? ;)

Je doet dus maar 9 sets voor schouders? Je voorkant schouders wordt idd al vrij behoorlijk belast bij borst en je achterkant schouders bij rug, maar 3 sets voor zijkant schouders lijkt mij best weinig, wat vind jij hiervan?
 
Originally posted by Reinier


Je doet dus maar 9 sets voor schouders? Je voorkant schouders wordt idd al vrij behoorlijk belast bij borst en je achterkant schouders bij rug, maar 3 sets voor zijkant schouders lijkt mij best weinig, wat vind jij hiervan?
Het hangt maar net af van hoe je elke rep/set uitvoert.

In 3 sets kan je bijv. met een goede techniek/form soms veel meer bereiken dan in 6 sets.
 
Originally posted by admin

Het hangt maar net af van hoe je elke rep/set uitvoert.

In 3 sets kan je bijv. met een goede techniek/form soms veel meer bereiken dan in 6 sets.

Ik ga er uiteraard vanuit dat de techniek goed is. Dan nog vind ik het weinig.
 
Persoonlijk vind ik het voor de laterale kop idd wat weinig.

De rest word al voldoende getraind (anterior/posterior delts) dus zou juist meer nadruk geven voor dit deel van de schouder.

Ps mijn schouder workout

DB lateral raises 1 opwarming 4 worksets
DB seated press of staande Military presses 3 worksets
Bent over (eventueel seated) side raises 4 sets

Verder bij de rugtraining komt de posterior goed aan bod bij de barbell/dumbbell rows en de anterior bij de chest workout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven