XXL Nutrition

NICK's LOG

• Topic Starter Topic Starter
Tja, racks zijn imo niet echt super geschikt om kracht op te ontwikkelen. Misschien voor
grip ofzo. Maar voor de rest is de ROM er te beperkt voor imo. Dus ja, puur om te pompen
zou je hem op de einde kunnen zetten

Men rack pull zijn ongeveer het laatste kwart van een deadlift. Dien dus nog altijd een stukje kracht uit men benen te halen maar richt hem vooral om mijn core te versterken. Moet zeggen dat ik echt wel merk dat ik men core aan het trainen ben met een klein stukje quadriceps.

Binnen een maandje ofzo waag ik me misschien nog eens aan deadlift, kijk het wel nog aan :)

Bah training van gisteren laten vallen :o Om 14h moeten stoppen met werken van de pijn dan maar onmiddelijk met een paar pijnstillers in bed gekropen. In stukken geslapen tot deze ochtend 5h en sinds dan wer aan het werk.

Men maag ligt helemaal overhoop, denk dat ik iets gegeten heb wat me helemaal misvallen is. Sinds gisteren middag niets meer gegeten en vandaag zal er alleen wat vloeibaar voedsel op het menu staan: yoghurts, kwark,...

Ben de laatste tijd iets teveel van mijn lichaam aan het eisen, teveel werk, teveel stress, te zwaar trainen en mezelf te weinig rust gunnen. Zal een periode effe kalmer aan moeten doen.

Jammer man, neem dan nu ook goed de tijd om te herstellen! Daarna haal je de verloren weken zo weer in!

Maag en darmen werken weer zoals het moet :D terug klaar om te knallen!
De invloed van de drie dagen ziek zijn is spijtig genoeg wel groot. Had vorige week donderdag voor het eerst de 80kg bereikt. Euforie is snel weg want gisteren kwam ik nog op 77kg :o

Ja er gaat veel vocht verloren. Komt goed man, dat zit er zo weer aan!

niets van aantrekken kerel ... gewoon terug de draad opnemen en het komt weer in orde

niets van aantrekken kerel ... gewoon terug de draad opnemen en het komt weer in orde

Motivatie zakt er helemaal niet van ofzo :D
Is gewoon effe shock effect van wat ik er voor moet doen om het erbij te krijgen en hoe snel alles verloren kan gaan!

Mentaliteit is weer top en men lichaam voelt ook 100% aan, kijk al uit naar de training vanavond.

Training maandag 22/10
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Decline BP:
- 10x90kg
- 2x8x90kg

Wide grip pull ups:
- 3x8xBW

Dips:
- 3x10xBW+17,5kg

Arnold press:
- 2x9x24kg
- 1x8x24kg

Squat (met spotter)
- 1x10x110kg
- 2x8x110kg

Calve raises:
- 3x12x194kg

Shrugs:
- 3x10x110kg

je presses zijn wel een pak beter dan je pulls lijkt het :)

Wat Rob al zegt, je pull-ups lopen echt achter op de rest! Verder echt een top training, je bent sterk man!

Pull ups lukken me niet zwaar op herhalingen, heb echt geen gedacht hoe het komt. Op kracht kan ik bij pull ups 20kg aan men BW toevoegen maar vanaf ik over de 5 herhalingen ga brand ik onmiddellijk op bij pull oefeningen.

BOR is dan bvb niet zo slecht: 80kg op reps en dumbbell rows 44kg dumbbell op reps. Enkel bij pull ups en MP ben ik snel leeg op reps.

Nette training man!

Stijfheid in men benen is enorm vandaag! Maandag zware squat gehad en gisteren veel te veel stil gezeten :o Hoop vanavond dat de front squats er niet te zwaar onder lijden!

Training woensdag 25/10
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Front squat:
- 3x10x80kg

Rack pulls:
- 3x10x160kg

BOR:
- 3x8x77.5kg

MP:
- 1x9x47.5kg
- 2x7x47.5kg

Dumbbell flies:
- 4x8x22kg

Calve raises:
- 3x10x194kg

Dumbbell side raises:
- 3x10x13kg

kiek euhm goan !

Als die pull ups niet zo goed lukken, pull downs doen. Hardcore of niet, je moet gewoon je lats pakken.
Maakt niet uit hoe je het doet ;)

kiek euhm goan !

Als die pull ups niet zo goed lukken, pull downs doen. Hardcore of niet, je moet gewoon je lats pakken.
Maakt niet uit hoe je het doet ;)

Ga bij deze dit opnemen in men schema. Eerste een setje of 2 pull ups en afwerken met nog 2 of 3 sets pulldowns en kijken hoe mijn lichaam hierop reageert. Bedankt voor de tip! :D

Druk weekend achter de rug, zaterdag lange werkdag gehad en in de avond aangezet naar Parijs. Daar zondag gebleven en in de avond terug naar huis gereden. Weinig slaap gehad afgelopen Weekend en voeding bestond vooral uit junk :o vrijdag heb ik ook licht getraind omdat ik wist dat ik zat en zondag nog drukke dagen voor de boeg had.

Training vrijdag 26/10
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Incline BP:
- 4x10x60kg

Pull ups:
- 2x8xBW
- 2x10x55,5kg (pull downs)

Dumbbell row:
- 3x10x44kg

Upright Rows:
- 3x10x37,5kg

Dumbbell curls:
- 3x8x18kg

Squat:
- 5x10x60kg

Shrugs:
- 3x10x110kg

Jij bent goed bezig man! Niet stilgezeten tijdens mijn vakantie!

Stevig aantal reps op je upright rows. Smalle of wijde grip?

Terug
Naar boven