Fitness Seller

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ooowww dat gaat wel goedkomen!
🤞
Maak je geen zorgen, bij de meeste vrouwen en mannen zegt leeftijd niet zoveel over fysiek of fitheid.
:thumbs:
Qua conditie kan ik ze aan hoor daar zit het probleem niet 😉

Train van vandaag:
Back extensions
Dik blauwe elastiek om schouders
2*12

Lat pull down, double pulley
12*40 kg
11*40 kg
10*40 kg

Decline push ups
10*
9*
Oja. Nog filmpje maken om te kijken of er verbetering in techniek zit
Ik voel nu niet de burn in mijn armen, faal door gebrek aan schouder kracht

Reverse Nordic leg curl
Weer met elastiek gedaan dan zie ik flinke rom verbetering, fijn
2*12

Lean in lateral raise
2*20*5kg schijf

Cals raise met dip belt
2*20*35 kg

Ik ga die vervangen, mijn kuiten lopen voor, genoeg andere aandachtspunten. Suggesties zijn welkom

Weer een mooie training en fysiek 💪

Ik ga kuiten vervangen door abs...
Mijn obliques zijn er wel van al die jaren synchroonzwemmen, en ik heb wel wat meer kracht dan gemiddeld met planken, crunches etc maar nog nooit weighted ab oefeningen gedaan en dat zie je. Bij iets lager vetpercentage komen alleen bovenste blokjes door naar wil er meer spiermassa op.

Cable crunches it is voor de komende drie maanden. Eens kijken wat dat doet

🤞

Train van vandaag:
Back extensions
2*12

12*40 kg
11*40 kg
10*40 kg

Decline push ups
10*
9*

Reverse Nordic leg curl
2*12

Lean in lateral raise
2*20*5kg schijf

Cals raise met dip belt
2*20*35 kg

Ik ga die vervangen, mijn kuiten lopen voor, genoeg andere aandachtspunten. Suggesties zijn welkom

Waarom staan je voeten eigenlijk op een plateau? 😊

Waarom staan je voeten eigenlijk op een plateau? 😊
Decline.... Dan zak je net wat lager door, tot voorbij de grond zeg maar: grotere rom dus.
En kun je verder opbouwen: naar twee platen etc.
Ben teruggegaan van twee platen naar een om in plaats van met mijn neus met mijn chest de grond te raken en mijn handen dichter naar mijn lijf getrokken.

Decline.... Dan zak je net wat lager door, tot voorbij de grond zeg maar: grotere rom dus.
Ben teruggegaan van twee platen naar een om in plaats van met mijn neus met mijn chest de grond te raken en mijn handen dichter naar mijn lijf getrokken.

Cool! Ga ik ook eens uit proberen. Ben niet zo thuis in die namen maar als ik het goed begrijp een grotere uitdaging dan gewoon op de grond dus? Vind dat ook al een uitdaging overigens 😁

Cool! Ga ik ook eens uit proberen. Ben niet zo thuis in die namen maar als ik het goed begrijp een grotere uitdaging dan gewoon op de grond dus? Vind dat ook al een uitdaging overigens 😁
Geeft nadruk op borst en schouders. Probeer maar eens

Door je voeten op een verhoging te zetten maak je push-ups zwaarder, doordat er relatief meer lichaamsgewicht op je handen steunt.
Om echt dieper te kunnen zakken zou je parallettes kunnen gebruiken, zoals @pineapple1025 doet.

Door je voeten op een verhoging te zetten maak je push-ups zwaarder, doordat er relatief meer lichaamsgewicht op je handen steunt.
Om echt dieper te kunnen zakken zou je parallettes kunnen gebruiken, zoals @pineapple1025 doet.
Ik vond parallettes wel makkelijker dan deficit.
Maar kan ook komen doordat ik die meer vanuit triceps pakte dan schouder?

Ik vond parallettes wel makkelijker dan deficit.
Parallettes maken het lichter doordat je handen hoger staan dan je voeten, maar ook weer zwaarder door de diepere stretch / grotere ROM. :D

Maar hoe je je handen positioneert kan natuurlijk ook veel uitmaken.

Parallettes maken het lichter doordat je handen hoger staan dan je voeten, maar ook weer zwaarder door de diepere stretch / grotere ROM. :D
De echte masochist gaat voor elevated feet ring push ups: grotere rom, decline en instabiliteit!

Some day, some day...

Maar hoe je je handen positioneert kan natuurlijk ook veel uitmaken.
Ja en met dat laatste ben ik nog niet consequent genoeg waardoor ze de ene keer makkelijker voelen dan de ander. Ben al blij dat mijn houding nu blijkbaar beter was 😉
De echte masochist gaat voor elevated feet ring push ups: grotere rom, decline en instabiliteit!

Some day, some day...
Dat klinkt des duivels 😈
I like it.
Maar eerst naar even opbouwen dan haha

Ziet er kwa houding nu wel beter uit. En niet in de lach schieten als je bijna door je schouders zakt, dan gaat het ook mis :D

Ziet er kwa houding nu wel beter uit. En niet in de lach schieten als je bijna door je schouders zakt, dan gaat het ook mis :D
Ja ik moest lachen omdat mijn hammies begonnen te trillen: die hadden een verkeerde cue gekregen ofzo 🤣🤣

Voor mij zijn decline pushups makkelijker. Kan iemand dat nog verklaren, of zit mijn lijf gewoon gek in elkaar😜

🤞

Train van vandaag:
Back extensions
2*12

12*40 kg
11*40 kg
10*40 kg

Decline push ups
10*
9*

Reverse Nordic leg curl
2*12

Lean in lateral raise
2*20*5kg schijf

Cals raise met dip belt
2*20*35 kg

Ziet er inderdaad beter uit!

Misschien hadden we beter een pushup challenge kunnen doen ipv een pullup challenge 😛

Terug
Naar boven