- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeetje dat is klote zeg!! Hopelijk kun je nog meedoen!!62.5 🎉🎉🎉
Gister opgetreden, nu dikke enkel want mijn partner zette mij na een lift op de voet van een ander. Heb de optredens doorgedansd, kreeg vervolgens thuis mijn schoen niet uit. Enkel verzwikt, dik en blauw. Over twee weken wedstrijd, waar we duo en ploeg willen plaatsen voor het WK. Hoop dat het lukt 🤞
Training wordt morgen, vandaag werk en vanavond nachtje weg.

Komende van jou...wauw, die steek ik in mijn zak 😚
Goede lijnen op je buik al!
Tnx 😘
of als je minder reps doet, kan je wel naar een grotere dumbbell. Houdt iig beter vastLateral raises
2* 20*5,5 (grote schrijf van 5, mini schijfje van 5: houdt kut vast maar het lukt)

Ik heb geen dumbellsof als je minder reps doet, kan je wel naar een grotere dumbbell. Houdt iig beter vast![]()
OK, da's behelpen dan. Misschien een koord door die 2 schijfjes om ze bij elkaar te houden?
Ik probeer mijn kleine handjes wel te trainen.OK, da's behelpen dan. Misschien een koord door die 2 schijfjes om ze bij elkaar te houden?
Geen idee. Ik heb het ook met hanging leg raise.Ik swing als een malle, hoe doen jullie dat als er geen trainingspartner is.
Check het verschil met en zonder swing, voel bij die tweede ook veel meer abs.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Bankje iets verder naar voren zetten?Ik swing als een malle, hoe doen jullie dat als er geen trainingspartner is.
Kom er nu al met mijn bibs tegen aan met zakken...
Probeer dan eens om 1 been naar voren uit te steken voordat je met je andere been het bankje loslaat. Daardoor komt je zwaartepunt meer recht onder de handgrepen, waardoor je minder gaat swingen.
Top, Thnx!!!Probeer dan eens om 1 been naar voren uit te steken voordat je met je andere been het bankje loslaat. Daardoor komt je zwaartepunt meer recht onder de handgrepen, waardoor je minder gaat swingen.
Abs, en eigenlijk je hele lichaam aanspannen idd.Eccentric chin ups
3-3-2-2-2
Ik swing als een malle, hoe doen jullie dat als er geen trainingspartner is.
Check het verschil met en zonder swing, voel bij die tweede ook veel meer abs.