Fitness Seller

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Train

Rear foot elevated split squat
2*12*42 kg

Eccentric chin ups
5*3

Landmine press
12*27,5 kg
11*27,5 kg
Oef die waren heftig na die eccentrics

Cable seated leg curl
2"10*12,5 kg

En toen kwam uit het niets gal omhoog en was ik mogelijk en begon binnen vijf minuten een overleg..

Kijken of het pompwerk maar later kan vandaag tussen werk, piercing afspraak en dansen voor tribute concert door.

🤞

Train

Rear foot elevated split squat
2*12*42 kg

Eccentric chin ups
5*3

Landmine press
12*27,5 kg
11*27,5 kg
Oef die waren heftig na die eccentrics

Cable seated leg curl
2"10*12,5 kg

En toen kwam uit het niets gal omhoog en was ik mogelijk en begon binnen vijf minuten een overleg..

Kijken of het pompwerk maar later kan vandaag tussen werk, piercing afspraak en dansen voor tribute concert door.

🤞
Zo dan, tot het gaatje gegaan!
Wat voor piercing laat je zetten?

Zo dan, tot het gaatje gegaan!
Wat voor piercing laat je zetten?
Nee helemaal niet, denk eerder iets onder de leden.
Ik was dus misselijk, niet mogelijk swypequeen die ik ben 🤭
@DieNase heeft me met de cellcom behandeld, voel me al iets beter maar nog niet 100%

Afhankelijk van anatomie daith of conch.

Nog gedaan:
Bent over overhead rope extension
2*15*11.25 kg

Bicep curl, double pulley
10*12,5 kg....Poeh moest 15 reps, afladen dan maar
15*11.25 kg...op mijn tanden. Vorige keer was 15*12.5 en 9*12.5... Raar

Van plate loaded naar cable hip extensions, zware pulley namelijk. Kijken of dat nu lukt.
18*5 kg...🔥 Oef the burn
17*5

Wel nog misselijk blegh

Laatst bewerkt:
Ja was alleen die dag.

Alle dagen nu twee uur hiphop gedaan, zat te twijfelen tussen vandaag of morgen trainen maar heb de negatives chin-ups nog in mijn lijf: morgen dan maar.
Vandaag dan maar eens een goede apk tussen mijn werk door

Lees: kapper, microneedling, wenkies, brows.
Haat de kapper en dan vooral die nepnagels door bijna droog haar brrr, maar de laatste die geen nepnagels had was ook overstag gegaan. Staat mooi hoor, voelt minder 😉 en daarom mijn eigen maar voor morgen op de planning.

Gewicht blijft voor mijn doen redelijk constant: tussen de 62.2 en 63.4 deze week.

Zo laatste danstraining van de week en een voor ons doen rustig weekeinde voor de boeg. Denk dat we die met een sauna gaan inluiden 🎉

Fijn weekeinde!!

Heerlijk me-time 😎 gewicht gaat ook lekker! Fijn weekend mede pull up summer goal strijder 😘

Train met zoon

Back extensions
Kettlebell uitgespeeld want mijn zwaarste is maar 24 kg.
Nu barbell gedaan, bij chest vastgehouden.
2*10*25 kg

Lat pull down
3*12*40 kg

Deficit Push ups
4*8 op parallettes

Reverse nordic leg curl
2*12

Ab mat cable crunch: new
15 * 5 kg
10 * 5 kg
Best heftig: lekker

Lean in lateral raise
2*16*5,5 kg (+0,5 kg)

Laatst bewerkt:
Weekupdate
Gewicht vandaag 63.0. gemiddelde van de week 63.2 en voor mijn doel heel stabiel deze week.

Vetpercentage daalt langzaam maar gestaag
1000061414.png

En de centimeters weer gemeten.
1000061413.png

Ik kijk bovenste abs langzaam te kunnen zien in sommig licht, blij mee. Begin ook heel langzaam weer iets van vorm in mijn armen te zien. Bij hamstrings wel nog wat cellulitis waar ik minder blij mee ben en mis mijn quads ook nog wel van vroeger, die mogen weer wat meer opkomen. Ik blijf in de recomp zitten, krijg nog steeds gewicht of reps erbij dus ga nog even lekker verder op 1450 kcal 👍 het is ook prima te doen.

Laatst bewerkt:
Weekupdate
Gewicht vandaag 63.0. gemiddelde van de week 63.2 en voor mijn doel heel stabiel deze week.

1000061414.png

1000061413.png

Ik kijk bovenste abs langzaam te kunnen zien in sommig licht, blij mee. Begin ook heel langzaam weer iets van vorm in mijn armen te zien. Bij hamstrings wel nog wat cellulitis waar ik minder blij mee ben en mis mijn quads ook nog wel van vroeger, die mogen weer wat meer opkomen. Ik blijf in de recomp zitten, krijg nog steeds gewicht of reps erbij dus ga nog even lekker verder op 1450 kcal 👍 het is ook prima te doen.
Zo dat gaat snel!! Netjes hoor. Ik snap wel dat je voor nu nog even niets gaat aanpassen.

Weekupdate

1000061414.png

1000061413.png

Wat fijn dat het allemaal zo stabiel verloopt icm progressie 😍

Zo dat gaat snel!! Netjes hoor. Ik snap wel dat je voor nu nog even niets gaat aanpassen.
Yes, kijken hoe lang het passend blijft 👍
Wat fijn dat het allemaal zo stabiel verloopt icm progressie 😍
Ja, altijd afwachten voor hoelang natuurlijk. Gezien mijn leeftijd zou ik in de peri menopauze moeten zitten met alle belemmeringen die dat mee zou kunnen brengen als het gaat om gewicht schommelingen en hormoon balans.

Vandaag kracht trainen, morgen optreden, woensdag nachtje weg, donderdag, vrijdag, zaterdag hiphop en dan carnaval en vakantie: ❤️💛💚 Alaaf!

Vandaag kwam gewicht onder de 63 uit: 62.8.
Nog 300 gram te gaan en ik heb mijn tweede doel voor 2025 behaald (eerste was vetpercentage onder de 21%).
Dan rest de pull-ups nog: ik zit erbij in de buurt, het is echt de eerste centimeter die nog niet lukt, maar mijn rechter schouder gooit ook steeds wat roet in het eten. Dan gaat de schouderkop naar voren staan waardoor ik niet volledige bewegingspatroon kan maken en eerder pijn krijg. Eerst nog wat extra kracht opbouwen dus. We hebben nog wat maandjes te gaan in 2025 en ik ben ook wat zwaarder dan de vorige keren dat ik pullups kon doen (nog een kilo of 6: dat is 10 %, best veel stiekem).

Train van vandaag

Split squat
Werksets:
2*12*43 kg +1 kg

Ben toch gaan kijken.
Ik ga de stance aanpassen van quad dominant naar glute dominant.

1000061649.jpg

Kijken of ik de cellulitis bij hams en glutes kan vullen met massa en wat meer in balans kan komen. Recomp zorgde ervoor dat quads toch wel terugkomen, zie gewoon de lijnen van de voorkant nog niet in de spiegel omdat vp nog te hoog is.

Benieuwd of ik dan lager moet starten met gewicht 🤷‍♀️
Iemand ervaring hoe dat ging met gewicht bij wisselen stance?

Eccentric Chin-ups: 5 secs
5*3

Die overgang waar je van je biceps ineens je lats en abs voelt spannen lukt steeds beter om goede spanning te houden. Afgelaste stukje met uithangen is bij laatste rep van laatste oefening te zwaar gebleken, dan val je er zo in zeg maar.

1000061637.jpg
Triceps kijken wel verkleefd 😱 voelen ook altijd koud.

Landmine press
2*12*27.5 kg +1 rep

Seated cable leg curl
2*15*12.5 kg +5 reps

2*19*11.24 kg +4 reps

Cable bicep curl
13 en 12*12.5 kg +3 reps

Hip abduction cable
20 en 19*5 kg +4 reps

Train van vandaag

Split squat
Werksets:
2*12*43 kg +1 kg

Ben toch gaan kijken.
Ik ga de stance aanpassen van quad dominant naar glute dominant.

1000061649.jpg

Kijken of ik de cellulitis bij hams en glutes kan vullen met massa en wat meer in balans kan komen. Recomp zorgde ervoor dat quads toch wel terugkomen, zie gewoon de lijnen van de voorkant nog niet in de spiegel omdat vp nog te hoog is.

Benieuwd of ik dan lager moet starten met gewicht 🤷‍♀️
Iemand ervaring hoe dat ging met gewicht bij wisselen stance?

Eccentric Chin-ups: 5 secs
5*3

Die overgang waar je van je biceps ineens je lats en abs voelt spannen lukt steeds beter om goede spanning te houden. Afgelaste stukje met uithangen is bij laatste rep van laatste oefening te zwaar gebleken, dan val je er zo in zeg maar.

1000061637.jpg
Triceps kijken wel verkleefd 😱 voelen ook altijd koud.

Landmine press
2*12*27.5 kg +1 rep

Seated cable leg curl
2*15*12.5 kg +5 reps

2*19*11.24 kg +4 reps

Cable bicep curl
13 en 12*12.5 kg +3 reps

Hip abduction cable
20 en 19*5 kg +4 reps
Ik moet zelf altijd onder een bepaald vetpercentage zitten om lijnen in de benen te zien. In de tussentijd is mijn ub dan al hartstikke droog. Wat spiermassa erbij helpt wel wat, alleen zal dat voor mij persoonlijk nooit genoeg effect hebben.

Wel echt sterke split sq!!👊

Ik moet zelf altijd onder een bepaald vetpercentage zitten om lijnen in de benen te zien. In de tussentijd is mijn ub dan al hartstikke droog. Wat spiermassa erbij helpt wel wat, alleen zal dat voor mij persoonlijk nooit genoeg effect hebben.

Wel echt sterke split sq!!👊
Ja raar he, als ik deze fotos zie klopt vetpercentage ook niet: voor mij zijn suprailliac en dij veel droger dan hams etc. Maar op de zij foto zie ik wel dat er stiekem meer massa op quads zit dan op hamstrings, aan de voorkant viel het me niet op natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Goed bezig :thumb:

Terug
Naar boven