AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Vooral vocht en tijdelijk?

Prachtwoord! :roflol:

Weer iets geleerd en dat na de uitgebreide uitleg over de eierbal eerder vandaag.
Vrees ervoor, vorige keer was er ook al 1-2 cm bij. Ze houdt haar kcal niet meer bij, iets met steeds maar kort de motivatie kunnen opbrengen en zich daarna iedere cyclus verliezen in veel koolhydraatrijk eten en dan niet met kunnen herpakken. Hielp ook niet dat een tv-optreden niet doorging en ze die externe motivatie mist.

Ja nonnevotten zijn de bom.
En ook nog steeds voor veel einzelgänger reden voor grapjes tijdens de optochten (denk aan nonnen met 🍑, vot staat tenslotte voor ass)

Foto van nonnevotten? (het gebak!)

1741163933965.jpeg

IIFYM :D

Zo lekker gedanst, burlesque en chairdance.
Nice. Morgen volgende train en eigenlijk vrijdag vroeg alweer want daarna drie dagen feest ivm 50 jarig huwelijk van mijn ouders. In een al inclusive hotel. Wordt goed nadenken over eventuele cheats 😉

Ben aan het trainen, ecc chins.
Nu toch maar rack geprobeerd, wiebelt een stuk minder. Kan alleen niet hoger optrekken, hoofd zit al tegen plafond.
Ik heb wel het gevoel dat mijn scapula niet gelijk gaan. Gevoel en video komen echter niet altijd overeen. Dit was laatste set, zie vooral tweede rep.
Jullie een idee waardoor dit komt? Onbalans nog? Tips hoe ik het kan verbeteren. Mijn doel voor goede pull-ups is er nog steeds en moet nog steeds een miniem beetje cheaten in eerste deel om dat te behalen, dat moet echt weg.

Train van vandaag

Split squats, glute stance
2*12*31 kg

Eccentric chin ups
5*3

Landmine press
2*15*27,5 kg

Face pulls
2*20*20kg

Hip abduction cable
2*22*5 kg

Bent over overhead rope extension
2"16*12.5 kg
Met die 😡🤬 ballen hele pluk uit mijn haar gehaald

1000062401.jpg

En cable bicep curls
15
13

Reden: Ik kon niet tellen
Laatst bewerkt:
Nu toch maar rack geprobeerd, wiebelt een stuk minder. Kan alleen niet hoger optrekken, hoofd zit al tegen plafond.
Ik heb wel het gevoel dat mijn scapula niet gelijk gaan. Gevoel en video komen echter niet altijd overeen. Dit was laatste set, zie vooral tweede rep.
Jullie een idee waardoor dit komt? Onbalans nog? Tips hoe ik het kan verbeteren. Mijn doel voor goede pull-ups is er nog steeds en moet nog steeds een miniem beetje cheaten in eerste deel om dat te behalen, dat moet echt weg.

Lekker het plafond kopstoot geven.

Ik heb nog wel een tip.... fietshelmpje :D
Maar langzame eccentrics is een prima methode, die kan je steeds meer uitbouwen.

Ik heb me echt als een zwijn gedragen ik vrees de weegschaal

Angry New Year GIF by Boomerang Official

Nee valt best mee.
Ontbijt bacon and eggs, gekookt ei en fruit om the side
Lunch twee sate zonder saus, visbuffet, salade
Middag: taartje voor verjaardag dochter: red velvet: vet over calorieën heen 😉
Avondeten: biefstukkie (normaal 80 gram vlees, nu definitief meer) tomaten/komkommersalade en paar frietjes
Drinken water, spa rood en een cola zero.

Compleet overprikkeld wel na twee dagen Preston Palace en me verdelen over alle zeven kids (@DieNase had cursus). Kinderen hebben zich rot vermaakt en opa en oma waren helemaal in hun nopjes: missie geslaagd.

Morgen straf training. Voel je helemaal @Skatermarvin als ik dat typ.

Ik was nog nooit in een all inclusive hotel geweest (en hoeft voor mij ook niet meer).
Heb mijn ogen wel uitgekeken. Vooral in de avond.
En weinig geslapen: ouders bij ons op de gang hadden volgens mij hun (nog jonge!) kroost op aparte kamer gelegd. Ieder uur werd bij ons op de deur geklopt. Dat gebeurt bij ons ook nog wel eens in de nacht dus op automatische piloot zei ik "Ja kom maar binnen". Kennelijk hoorden ze aan mijn stem dat ik hun ouder niet was 😝
Vanaf half vijf hoorden we ze niet meer.... Om om half zes wakker geschreeuwd te worden door een nog half dronken vader (denk ik te horen aan zijn lallende stem) dat ze nu eindelijk moeten gaan slapen omdat ze heel het hotel wakker maken.... Uhm gast: we sliepen net. Uurtje later moest ik @DieNase alweer op station afzetten.

Terug
Naar boven