- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Er zijn mensen voor minder "vreetzak" genoemd!

Zo te lezen is dat het waard geweest, lekker om te ontprikkelen ook: verstand op 0 en gaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn mensen voor minder "vreetzak" genoemd!

Zo te lezen is dat het waard geweest, lekker om te ontprikkelen ook: verstand op 0 en gaan!
Teruggepakt worden met mijn eigen woorden..Er zijn mensen voor minder "vreetzak" genoemd!
Klinkt als een fantastisch weekendIk was nog nooit in een all inclusive hotel geweest (en hoeft voor mij ook niet meer).
Heb mijn ogen wel uitgekeken. Vooral in de avond.
En weinig geslapen: ouders bij ons op de gang hadden volgens mij hun (nog jonge!) kroost op aparte kamer gelegd. Ieder uur werd bij ons op de deur geklopt. Dat gebeurt bij ons ook nog wel eens in de nacht dus op automatische piloot zei ik "Ja kom maar binnen". Kennelijk hoorden ze aan mijn stem dat ik hun ouder niet was 😝
Vanaf half vijf hoorden we ze niet meer.... Om om half zes wakker geschreeuwd te worden door een nog half dronken vader (denk ik te horen aan zijn lallende stem) dat ze nu eindelijk moeten gaan slapen omdat ze heel het hotel wakker maken.... Uhm gast: we sliepen net. Uurtje later moest ik @DieNase alweer op station afzetten.

Heldin!Kan je de bar niet gebruiken om je aan op te trekken? Dan heb je wel een volledige ROM.
Laat de gains maar komenHeldin!
![]()
Aan achterzijde gelegd zodat ik me erin trek: werkt top.

Straks 2 redenen om te zeggen:”baby got back”

Ik zie overal verschillende benamingen.Is Split squat, glute stance hetzelfde als Bulgaarse squat?
Stabilisatoren trainen heet dat: heb ik ook nodig voor hiphop 😉Helder! Wel een uitdaging qua stabilisatie om dat met een barbell te doen. Of nou ja,... ik zou sowieso op mijn giegel gaan![]()
Ik ga zonder barbell al om. Nicky is sowieso wat stabieler dan ik.Helder! Wel een uitdaging qua stabilisatie om dat met een barbell te doen. Of nou ja,... ik zou sowieso op mijn giegel gaan![]()

Evenwicht wordt ook meer een dingetje naarmate je ouder wordt...Ik ga zonder barbell al om. Nicky is sowieso wat stabieler dan ik.![]()

In mijn beleving hebben mensen die op hoog niveau dansen ook altijd een motoriek waar je u tegen zegt. Zelfs nog beter dan turnenIk ga zonder barbell al om. Nicky is sowieso wat stabieler dan ik.![]()
Tsja tot voor kort dansten we samen (voor mijn blessure), dus dan zou je zeggen dat mijn balans ook wel aardig moest zijn.In mijn beleving hebben mensen die op hoog niveau dansen ook altijd een motoriek waar je u tegen zegt. Zelfs nog beter dan turnen
Ik zie dat Nicky ook al zo oud is dat ze niet meer voor zichzelf kan praten 😝.Tsja tot voor kort dansten we samen (voor mijn blessure), dus dan zou je zeggen dat mijn balans ook wel aardig moest zijn.
@Nicky! Heeft heel lang hoog niveau synchroonzwemmen gedaan, denk dat ze daar wel een heel sterke basis van heeft.
Je bent nu lenig genoeg andersIk zie dat Nicky ook al zo oud is dat ze niet meer voor zichzelf kan praten 😝.
Dat niveau was niet zo hoog hoor, heb hoger niveau training gegeven dan ik zelf deed. Had niet de juiste bouw helaas (volgens die fysio kon ik met mijn heupbotten nooit de lenigheid halen die nodig was: heb jarenlang uren per dag gestretched waardoor spagaat en split alsnog te halen waren maar niet de centimeters erdoorheen) en was niet als Russisch 4 jarige door de scan gehaald om dat te ontdekken 🤣