- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat dat altijd zo snel?Nog wel triest nieuws naar aanleiding van de cijfers, ben gewoon in drie maanden tijd twee volledige cupmaten verloren.
![]()
Uhm.... Geen flauw idee, zo vaak heb ik niet langere tijd in een cut gezeten.
Van A tot G en weer terug red ik wel. 🤣
😍 Mooi toch.
Nog wel triest nieuws naar aanleiding van de cijfers, ben gewoon in drie maanden tijd twee volledige cupmaten verloren.
![]()
Tsja, hoort erbij inderdaad.Das wel shitty! Vind het ook irritant dat als je inlevert op je belly je ook gelijk moet inleveren op je boobs. Maar wat is je buik mooi strak aan het worden 😍 inspiratie 💪
Tsja, hoort erbij inderdaad.
Inspiratie zelfs 😱 Dat is lief.
Begint in de buurt te komen van wat ik wil, maar ben niet ontevreden gezien de hoeveelheid zwangerschappen die ik doorstaan heb 😉
Dit ben ik in 2016...Ja zeker inspiratie en nog meer zeker je doorzettingsvermogen ondanks meerdere zwangerschappen 🙂. Genoeg dames die zich er bij neerleggen als ze eenmaal kids hebben dus respect 😍
Je wilt echt blokjes geloof ik?
Ziet er goed uit dame waar komt die leeuw op de achtergrond vandaan?Dit ben ik in 2016...
9 jaar en een paar zwangerschappen geleden. Dat wil ik overtreffen.
![]()
Ter vergelijk nu:
![]()
Dit ben ik in 2016...
![]()
Ter vergelijk nu:
![]()
Geen flauw idee, was een hotel.Ziet er goed uit dame waar komt die leeuw op de achtergrond vandaan?
Aww 😘 toen had ik ook al drie kinderen gebaard en ging dat best goed.
Je huidige buik, laat staan bovenste foto os al iets wat de meeste vrouwen (al helemaal waar wat koters zijn uitgerold), en een heleboel mannen, helemaal nooit halen.Dit ben ik in 2016...
![]()
Ter vergelijk nu:
![]()
Ja bizar toch! Het zal je vrouw maar zijn!Je huidige buik, laat staan bovenste foto os al iets wat de meeste vrouwen (al helemaal waar wat koters zijn uitgerold), en een heleboel mannen, helemaal nooit halen.
Respect en succes!

Jullie hebben nu 7 kinderen, toch? Echt bizar dat je dan nog zo goed in vorm bent!Dit ben ik in 2016...
![]()
Ter vergelijk nu:
![]()
Klopt we hebben 7 kinderen, maar ik ben 6 keer zwanger geweest en heb 4 kinderen zelf gebaard.Jullie hebben nu 7 kinderen, toch? Echt bizar dat je dan nog zo goed in vorm bent!
)Goede train weer kleine fitgirl van me.Train van vandaag
Back extensions, barbell op mijn nekje
2x*10*16 kg
Lat pull down
3*12*41,25 kg
Incline push up
14*
12*
Walkouts
15*2,5 kg
Glute medius kickback
2x25*5 kg
Kijken of we de hip dips een beetje kunnen wegpoetsen
Ab mat cable crunch
2*20* 5 kg
Cable upright row
2*25*15 kg
Samen met ploeggenootje. Ik vond het een lekkere training. Zij ook, maar ze had zich laten gaan met carnaval en dat was met maten opmeten wel erg duidelijk: overal dik 3-5 cm erbij 😱 . Beetje lullig maar gaf wel gelijk weer waarom ik al blij ben met een kleine cheat (nonnevotten ftw)

Vooral vocht en tijdelijk?Zij ook, maar ze had zich laten gaan met carnaval en dat was met maten opmeten wel erg duidelijk: overal dik 3-5 cm erbij 😱 .
Prachtwoord!Beetje lullig maar gaf wel gelijk weer waarom ik al blij ben met een kleine cheat (nonnevotten ftw)