AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nee ik ga niets aanpassen. Ja, moet haalbaar zijn tegen de zomer. En Tsja: uhm tijdens periode ben ik altijd meer ontevreden dan tijdens ovulatie, zal ik de enige niet in zijn.
Maar een gewicht alleen zegt zo weinig.
Heb je wel eens van die vergelijkingsfoto's gezien van hetzelfde meisje op hetzelfde gewicht naar dan met heel ander fysiek: dat houdt ik dan in mijn achterhoofd.

Ik zie ook aan mijn figuur dat ik veel compounds heb gedaan, mijn taille lijkt daardoor iets breder, dat ga ik niet meer kunnen aanpassen richting toen.

Stats van toen waren ook nog relatieve beginner stats dus ben ik wel benieuwd wat er op masterniveau nog bij zou kunnen. Wat ik al eerder schreef, mocht generation x ophouden, denk ik wel weer aan gewichtheffen. Vraag is alleen waar. Onze oude coach is inmiddels met pensioen. Misschien toch eens bij Helios gaan kijken dan, weet niet of ze daar Masters hebben.

Gewicht: op eerste week na, schommelt het tussen 62,5 en 65... Waarbij hogere gewicht van de schommelingen steeds lager wordt.
Misschien is Weightgrapher handig voor je.
Heb je een grafiek met twee trends: eentje van de huidige maand en eentje van de vorige maand (of cyclus, aantal dagen kan je aanpassen aan jouw situatie). Zo kan je goed vergelijken of het de goede richting uit gaat omdat de lijn van de huidige maand voor 't merendeel onder de lijn van de vorige maand moet uitkomen (of erop liggen, in het geval van een "echte" recomp).
chart.jpeg

Edit: nu is mijn grafiek niet zo'n duidelijk voorbeeld want ik heb geen cyclus door de pil, maar anders kon ik 't niet tonen :p

Misschien is Weightgrapher handig voor je.
Heb je een grafiek met twee trends: eentje van de huidige maand en eentje van de vorige maand (of cyclus, aantal dagen kan je aanpassen aan jouw situatie). Zo kan je goed vergelijken of het de goede richting uit gaat omdat de lijn van de huidige maand voor 't merendeel onder de lijn van de vorige maand moet uitkomen (of erop liggen, in het geval van een "echte" recomp).
chart.jpeg
Ik ga eens zoeken, Thnx

Je ziet het effect van weekeinde Preston Palace en de drukker voorbereidingswerk voor wedstrijd.
Geeft inderdaad een mooi overzicht zo @Kathlinoo Thnx.
1000063205.png

En over drie maanden:
1000063207.png

Vochtdrop in begin of toch iets meer cut dan recomp in begin 🤫 lijkt heftiger dan het is volgens mij

Laatst bewerkt:
Je ziet het effect van weekeinde Preston Palace en de drukker voorbereidingswerk voor wedstrijd.
Geeft inderdaad een mooi overzicht zo @Kathlinoo Thnx.
1000063205.png

En over drie maanden:
1000063207.png

Vochtdrop in begin of toch iets meer cut dan recomp in begin 🤫 lijkt heftiger dan het is volgens mij
Gaat helemaal prima zo te zien!

Ik gebruik de maten als richtlijn icm fotos en spiegel. Ik heb het idee dat bovenkant glutes en traps goed aan het groeien zijn. Gewicht zegt me weinig daar het eerste dag periode is: verwacht morgen of overmorgen vochtdrop, maar morgen wedstrijd dus ook cortisol dat dat weer kan tegenwerken.
Als ik de grote lijn bekijk zijn dit mijn conclusies:
Van november tot nu: vetpercentage gedaald maar mag zeker meer.
Centimeters zijn eerst flink afgenomen, vooral in bovenbenen. Nu beginnen ze langzaam bij te komen: te schommelen. Goed teken.
Gewicht: op eerste week na, schommelt het tussen 62,5 en 65... Waarbij hogere gewicht van de schommelingen steeds lager wordt.
Oude massa is op rug alweer volledig terug. Benen en armen ogen nog erg soft. Daar zit nog wat winst te behalen van hoe het was.

Ik hoop tijd de zomer/najaar te zijn waar ik rond 2016 stond en vanaf daar verder te kunnen bouwen.

Ter vergelijk: toen snatchte ik boven de 50 kg, clean and jerk 70, deadlift 110, squat 80, setjes van 16 pullups etc en was ik 34 en nog geen geriatrische zwangerschappen achter de rug (ja zo heet dat echt als je boven de 35 zwanger bent 😱)

Geriatrische zwangerschap:
1000063201.jpg
[/SPOILER]
Dat van die geriatrische zwangerschap heb ik nooit geweten😆 Klinkt meteen wel vrij heftig🙃

Wel fijn dat er zoiets bestaat als "muscle memory". Ik heb meerdere malen flink wat spiermassa verloren en ook weer terug opgebouwd.

@Buttie88 er schijnen ook sites te zijn waar je een link kan maken van grootste filmpjes. Files.fm werkt in ieder geval.

Wellicht kan ik dan morgen ook filmpjes posten vanaf wedstrijd 😉

Ik gebruik de maten als richtlijn icm fotos en spiegel. Ik heb het idee dat bovenkant glutes en traps goed aan het groeien zijn. Gewicht zegt me weinig daar het eerste dag periode is: verwacht morgen of overmorgen vochtdrop, maar morgen wedstrijd dus ook cortisol dat dat weer kan tegenwerken.
Als ik de grote lijn bekijk zijn dit mijn conclusies:
Van november tot nu: vetpercentage gedaald maar mag zeker meer.
Centimeters zijn eerst flink afgenomen, vooral in bovenbenen. Nu beginnen ze langzaam bij te komen: te schommelen. Goed teken.
Oude massa is op rug alweer volledig terug. Benen en armen ogen nog erg soft. Daar zit nog wat winst te behalen van hoe het was.

Ik hoop tijd de zomer/najaar te zijn waar ik rond 2016 stond en vanaf daar verder te kunnen bouwen.

Ter vergelijk: toen snatchte ik boven de 50 kg, clean and jerk 70, deadlift 110, squat 80, setjes van 16 pullups etc en was ik 34 en nog geen geriatrische zwangerschappen achter de rug (ja zo heet dat echt als je boven de 35 zwanger bent 😱)

Geriatrische zwangerschap:
1000063201.jpg
[/SPOILER]
Superstoere, mooie en fascinerende foto, heel gaaf.

Pfftt, slaap is belangrijk voor wedstrijd toch!
Dat is in ieder geval mislukt.
Jongste had buikpijn en paar keer overgegeven. Wasmachine de hele nacht gedraaid, vloeren geboend, bed verschoond, dochter gewassen. @DieNase was zo lief het leeuwendeel op zich te pakken en om nog te behandelen in de nacht maar ben k.o.
Combineert ook lekker met de grotere behoefte aan slaap tijdens periode.

Zo maar floradix erin. Registratie is nu, over uurtje moet een van onze dochters duo 🤞

Soms valt dat allemaal flink tegen hè?
Heel veel succes en vooral veel plezier gewenst vandaag! 🤗

Ze is door naar de finale! In de finale dansen er tien of twaalf. Eerste vijf plaatsen zich voor WK. Kijken of ze nu iets wakkerder kunnen dansen 🤞

Geplaatst voor het WK te Tjechië met hun finale dans ❤️
1000063293.jpg

Toppie!!
gefeliciteerd. 👍😃
Filmpje van de finaledans??

Terug
Naar boven