XXL Nutrition

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Toppie!!
gefeliciteerd. 👍😃
Filmpje van de finaledans??
Thnx.

Die heb ik niet. Misschien dat iemand anders gefilmd heeft, maar vrees ervoor. Nu komt small crew Junior voor dezelfde dochter eraan in voorronde. Ze is zelfs net hersteld van haar enkel blessure. Nu ploeggenootje in ziekenboeg: moeder heeft per ongeluk over haar voet gereden (heen....en terug) 😱. Aanpassen dus een met een man minder. Fingers crossed 🤞

Wat gaaf zeg en wat kan ze goed dansen! Wat zullen jullie trots zijn!🤩

Wat gaaf zeg en wat kan ze goed dansen! Wat zullen jullie trots zijn!🤩
Kan ze zeker maar gelukkig was finale 10 keer beter.
Small crew viel erg tegen. Sterk veld ook dus ben benieuwd. Nu eerst voorronde mega crew met twee van onze dochters.

Geplaatst voor het WK te Tjechië met hun finale dans ❤️
1000063293.jpg
Gefeliciteerd 🥳

Mega crew met onze twee dochters.

Small crew en mega crew zijn naar de finale.
Wij zijn met generation x en duo gelijk in finale geplaatst: voordeel van senioren 😅

• Bicep
Waarderingen: Loca
Ik ga met twee gouden bekers naar huis. Dochter met zilver en bronzen medaille. En beide dochters met een 4e plek. Allemaal tickets voor Praag.

Dat wordt sparen voor papa en mama 🙈

Wel een leuke bestemming om een familie tripje van te maken!
Gefeliciteerd! 😁

Wel een leuke bestemming om een familie tripje van te maken!
Gefeliciteerd! 😁
Niet allemaal wachten ze op vier lange dagen in een sportcentrum 😉 en de jongste wil wel, maar is voor ons dan weer niet zo handig met constant trainen.

Wel leuk: onze eerste plekken waren beiden volledig unaniem: alle juryleden plaatsten ons op 1 ❤️

Nu nieuwe dans voor generation x en duo dans cleanen. Maar eerst een rustdag morgen 😅

Ok. Nu is het bijna half een: we zijn weer thuis, na dik 18 uur onderweg te zijn geweest. Nu in mamamodus want kleinste spuugt nog steeds een heeft er diarree bijgekregen; er staat ons een feestnacht te wachten vrees ik.

Kijken of ik andere dichter morgen naar school kan bieden voor haar proefwerkweek zodat ze net wat langer kan liggen.

Laatst bewerkt:
Niet allemaal wachten ze op vier lange dagen in een sportcentrum 😉 en de jongste wil wel, maar is voor ons dan weer niet zo handig met constant trainen.

Wel leuk: onze eerste plekken waren beiden volledig unaniem: alle juryleden plaatsten ons op 1 ❤️

Nu nieuwe dans voor generation x en duo dans cleanen. Maar eerst een rustdag morgen 😅

Ok. Nu is het bijna half een: we zijn weer thuis, na dik 18 uur onderweg te zijn geweest. Nu in mamamodus want kleinste spuugt nog steeds een heeft er diarree bijgekregen; er staat ons een feestnacht te wachten vrees ik.

Kijken of ik andere dichter morgen naar school kan bieden voor haar proefwerkweek zodat ze net wat langer kan liggen.
Congrats😃

Zo nu de live blog geëindigd is weer back to the usual.

Gewicht vanmorgen 63.1
Na weer een nacht vol opstaan. Voelde alsof ik weer een baby in huis had 😝
Maar gister natuurlijk vooral veel meer carbs gegeten dus gewicht viel me heel erg mee.
Verwacht morgen weer onder de 63 en dan lijkt de lijkt van weightgrapher toch een hele langzame cut (halve kilo per maand).

Voel de spierpijn langzaam opkomen: vooral in nek en onderrug.

Heb eigenlijk zin in krachttraining maar mijn agenda zegt gelukkig ook anders, verstandig.

Train van vandaag
Nacht nog steeds ruk, dichter heeft flinke buikgriep te pakken.

Gewicht 62,9 kg
Told You So Sandra GIF by A&E

Met ploeggenootje
Back extensions
2*10*18 kg

Lat pull down
3*11*45 kg

Incline push ups
2*15

Walk outs
15*7 kg

Glute medius kick back
2*23*10 kg

Cable upright row
25*10
20*10....🔥🔥

Cable crunch
2*20*10 kg

Had wat haast ivm werkafspraak maar was kort maar prima.
Ik ga nog steeds vooruit, tevre dus.
Trainingsschema voor hiphop tot eind mei ligt er ivm EK.

Tot die tijd in ieder geval nog maar geen gewichtheffen erbij, maar gaat steeds meer kriebelen. Heb het niet zo lang gedaan (aan techniek ook wel te zien) maar was zo leuk.

Train van vandaag
Nacht nog steeds ruk, dichter heeft flinke buikgriep te pakken.

Gewicht 62,9 kg
Told You So Sandra GIF by A&E

Met ploeggenootje
Back extensions
2*10*18 kg

Lat pull down
3*11*45 kg

Incline push ups
2*15

Walk outs
15*7 kg

Glute medius kick back
2*23*10 kg

Cable upright row
25*10
20*10....🔥🔥

Cable crunch
2*20*10 kg

Had wat haast ivm werkafspraak maar was kort maar prima.
Ik ga nog steeds vooruit, tevre dus.
Trainingsschema voor hiphop tot eind mei ligt er ivm EK.

Tot die tijd in ieder geval nog maar geen gewichtheffen erbij, maar gaat steeds meer kriebelen. Heb het niet zo lang gedaan (aan techniek ook wel te zien) maar was zo leuk.

Je zit ook in je periode toch? Ik neem die week nooit zo serieus met gewicht. Fijn dat je tevreden bent met de progressie 💪

1000063503.png

Yes, verwachte de drop, rond ovulatie zal ik weer op lichtste zijn verwacht ik. Helemaal prima dit gewicht nu, lager dan vorige maand.

Ik vond het er indrukwekkend en enorm stoer uit zien :thumb:

Lekkere training en vooruitgang Nicky. Hier is de slaap ook ruk ik mag blij zijn als ik de 7 uur aan tik en na een week word dat wel vermoeiend. Beterschap gewenst voor Dichter.

Terug
Naar boven