XXL Nutrition

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Train van vanochtend
Lekker met ploeggenootje

Warm up
Mini band side steps
Dynamic side planks
Deadbugs
Goblet squats
Incline push-ups
Rows

Train
Split squat
2*15*37 kg

sexy booty shake GIF

Landmine press
2*15*26 kg

Cable seated row
12*45 kg
12*45 kg
11*45 kg

Gliding leg curl
2*15* groene band

Bent over overhead rope extensions
2*15*10

Cable bicep curl
16*10 kg
13*10 kg

Plate hip abduction
2*22*10 kg

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

You can do it!

Bij deze meld ik me aan als kipje voor op je stok! 😂
Tenzij ik daarvoor te zwaar moet cutten. Heb net zin in een bescheiden bulkfase. 🤭
Nu gaan hele foute liedjes en filmpjes door mijn hoofd :roflol:

Train van vandaag

Ff snel en in het delen tussen de werkafspraken door

Back extensions
12*24 kg
12*24 kg
Oef, mijn knietjes redden dat net, die deden tegen het eind wat zeer

Lat pull down, double pulley
12*35 kg
12*35 kg
11*35 kg

Push ups
Blauwe band dubbel om ellebogen,
Dit keer handpalmen direct onder schouder ipv de bredere stance die ik eerder deed. Heel langzaam.
15
13
13

Reverse nordic leg curl
Eerste keer zonder band 🎉
10
10
Kan nog verder naar achter maar ging echt al netjes.

Lean in lateraal raise
20*4
20*4

Single calf raises
Incline en slow
20*24 kg
20*24 kg

Lekker. Op naar training vanavond 😅

Whoa, mijn eerste kind (ik, derde in de kinderrij) is zwaarder dan ik ben.... Hij tikte de 67 aan....

(Is dan ook drie koppen groter dan ik, maar toch 🤣)

Best een mijlpaal, nadat er al vier me in lengte voorbij gingen en 5 in schoenmaat.

Metingen vergeleken met vorige week

Caliper:
Triceps 22mm: -2 mm
Suprailliac 6 mm: = gelijk gebleven
Thigh 14 mm: -6 mm
Zie ik ook aan hoe broeken zitten.

Bf zou dan conform leeftijd op 18.8% zitten en -2.5 in een week.

Altijd lastig met meten natuurlijk een in mijn geval zijn deze drie punten ook droger.
Mijn quads zijn veel droger dan mijn hamstrings, mijn obliques zie je al vrij vroeg, terwijl boven heup nog randje kan staan. Ik denk dan ook dat bf een stuk hoger ligt een vraag me af of ik niet beter andere meting kan doen. Maargoed: het geeft wel een beeld dat het stukjes vooruit gaat natuurlijk en dat is prima, zolang ik me niet vasthoudt aan de cijfers.

Gewicht: gemiddeld 63.7 vergeleken met 64.1

Maten:
Schouders van 99 naar 98 cm
Bicep gelijk gebleven op 31
Waist van 72,5 naar 70
Hips van 104 naar 107: mijn vertrouwde bolle bips komt weer terug
(Wel bizar bijna 40 cm verschil tussen dunste en dikste punt 😱)
Dijen gelijk op 54,5
Kuiten -0,5 naar 35,5 maar nog steeds dikkere kuiten dan @DieNase 😋

Wat een verschil in je thighs zeg! Knap hoor!👏🏼
Misschien heb ik er overheen gelezen maar heb je een streef/doel qua vetverlies oid?

Wat een verschil in je thighs zeg! Knap hoor!👏🏼
Misschien heb ik er overheen gelezen maar heb je een streef/doel qua vetverlies oid?
Mijn doel was onder de 21%
Caliper geeft dat aan, maar als ik naar fotos kijk in hard licht zie ik dat nog niet terug.
Ik ga dus nog even door.

Recomp gaat prima want gewicht blijft ongeveer gelijk terwijl de centimeters prima gaan.
Ik hoop langzaam wel wat meer massa op te gaan bouwen en hoop dat gewicht dan weer wat naar beneden gaat, want ben nog nooit zo zwaar geweest.

Mijn doel was onder de 21%
Caliper geeft dat aan, maar als ik naar fotos kijk in hard licht zie ik dat nog niet terug.
Ik ga dus nog even door.

Recomp gaat prima want gewicht blijft ongeveer gelijk terwijl de centimeters prima gaan.
Ik hoop langzaam wel wat meer massa op te gaan bouwen en hoop dat gewicht dan weer wat naar beneden gaat, want ben nog nooit zo zwaar geweest.
Mooi doel en zo te lezen ben je goed op weg!👏🏼👏🏼

En de train van vandaag.
De tienerjongens trainden met mijn gewichten mee, behalve de split squats, die deden zij met lege barbell. De jongste komt met armoefeningen soms net een repje verder dan ik, de oudste kwam niet aan benodigde reps maar zat er groepje onder zeg maar (waar 10-12 reps moesten kan hij aan 7-10).

Split squats
10*40 kg
10*40 kg

Landmine press
12*26,5 kg
11*26,5 kg
8*26,5 kg
Poeh die zakt in. Merk ook enorm dat links zwakker is dan rechts nog.

Cable seated row, double pulley
12*46,25
11*46,25
10*46,25

Seated cable leg curl, single leg
10*10 kg
10*10 kg

Cable bicep curl, double pulley
18*10 kg
15*10 kg

Plate loaded hip abduction
25*10 kg
25*10 kg

training is er even bij ingeschoten, een van onze dochters is naar door haar enkel geklapt en kan er geen gewicht op zetten. Enkel is te dik om door @DieNase nu te ondrzoeken. Op naar huisarts en op zoek naar krukken. Fijne timing met een NK in zicht in twee weken :(
Mag niet te vel doemdenken, tieners zouden heel snel kunnen herstellen, dus duim nog een beetje voor goed nieuws. Een van haar mega crews is net nieuw, zou extra zuur zijn als ze die gelijk moet missen.

Dan gewichtupdate: drop in gewicht lijkt in te zetten: van vorige week 64.1 naar 63,7 naar 63.5 naar 63.3. Nog een kleine kilo tot mijn eerste doel. Dan heb ik vetpercentage onder de 21 % bereikt, aantal kilo's gewichtverlies. Dan alleen de pull-up nog. Die lukt me nog niet mooi strict zonder band.

training is er even bij ingeschoten, een van onze dochters is naar door haar enkel geklapt en kan er geen gewicht op zetten. Enkel is te dik om door @DieNase nu te ondrzoeken. Op naar huisarts en op zoek naar krukken. Fijne timing met een NK in zicht in twee weken :(
Mag niet te vel doemdenken, tieners zouden heel snel kunnen herstellen, dus duim nog een beetje voor goed nieuws. Een van haar mega crews is net nieuw, zou extra zuur zijn als ze die gelijk moet missen.

Dan gewichtupdate: drop in gewicht lijkt in te zetten: van vorige week 64.1 naar 63,7 naar 63.5 naar 63.3. Nog een kleine kilo tot mijn eerste doel. Dan heb ik vetpercentage onder de 21 % bereikt, aantal kilo's gewichtverlies. Dan alleen de pull-up nog. Die lukt me nog niet mooi strict zonder band.

Jij gaat zo lekker 😍

Train van vandaag
Met ploeggenootje

Back extensions
13*24 kg
13*24 kg

Lat pull down
15*35
15*35
12*35

Push ups slow
1*10

Reverse nordic leg curl
2*12

Lean in lateraal raise
2*20*5 kg

Single calf raise
25x24 kg
22*24 kg

Kort maar krachtig want we hadden al vroeg weer werkafspraken.

Voert van dichter gelukkig niet gebroken maar ze kan er nog geen gewicht op zetten. Krukken gekocht en kijken of @DieNase zijn Magic kan laten werken want op zich is de kan klein dat ze volgende week kan dansen. Trainers en teamgenoten wachten met ons in spanning mee want anders moet er veel veranderd worden.

Verder veel gedoe op de dansschool 🤮 haat dat.
Maar wel lekker getraind gister. Binnenkort NK, behoorlijk wat optredens en in mei EK.

Ik eet steeds meer.... Maar mijn gewicht gaat omlaag.
Mijn motortje doet het eindelijk 🎉🎉

Die was door overtraining heel laag, met 25+ uren (interval want hip hop) trainen per week voor Holland got talent en WK kwam ik steeds meer aan maar had ook steeds minder honger. Het WK was eind oktober dus kun je nagaan hoe lang mijn lijfje nodig heeft gehad weer een beetje bij te trekken: 4 maanden.

Ik voel me weer steeds meer mezelf in ieder geval en de maandelijkse gewichtdrop is er weer.
Vanmorgen 63.0 kg Exact, nog een halve kilo te gaan voor mijn eerste doel, denk niet dat dat deze maand wordt want luteale fase komt er alweer bijna aan. Next month it is 💪

Gister 3,5 uur hip hop getraind, pas om middernacht thuis. Geen honger meer na thuiskomen, kon me niet tot de yoghurt met vruchtjes zetten. Sliep pas laat.
Gewicht vanmorgen was dan ook hoger: 63,6

Vanmorgen een begin middag lastige overleggen en notities, even gauw tussendoor getraind

Op mijn teentjes:
Rear foot elevated split squat
11*40 kg +1
11*40 kg +1

Landmine press
15*26,5 kg +3
12*26,5 kg +1

Inverted row
15
14
13
Tot falen

Seated leg curl
15*5...too easy: ophogen: rep range 10-12
12*6.25 kg

Kneeling overhead extension
Fijner dan bent over variant waar ik steeds moet opletten dat kabel niet in eindpositie komt
13*5 kg
12*5 kg

Bicep curls
19*10 kg +1
16*10 kg +1

Plate loaded abduction
20*15 kg +5 kg
20*15 kg +5 kg

Dochter kan voet nog niet tot neutraal bewegen en er geen gewicht op hebben. Bij vijfde beentje kan ze ook geen aanraking verdragen. Wedstrijd voor haar helaas moeten afmelden. Zuur.

Wekelijkse update

Gewicht vanmorgen 63,7: ongeveer gelijk

Caliper geeft aan vp van 18.78: gelijk gebleven

Schoulderd 100 cm +2
Biceps 30 -1
Forearm 23 +0,5
Waist 69 -1
Hips 106 -1
Thigh 52 -2,5
Calf 36 +0,5
Volledig symmetrisch

Dus om @DieNase van team no calf te plagen

1000059454.jpg

Train van gister

Wilde de box aanzetten. Pakt mijn mobiel de box niet, kreeg hem niet aan de slag. Technisch vernuft ook dat ik ben 🙈

Backextension
🤬🤬🤬 Heeft een van de jongens of @DieNase hem in standje reus gezet en deze kabouter met kippenkracht in haar handjes kreeg dat ding niet aangepast.
Heb hem verdorie moeten overslaan.

Lat pull down
15*35
😡 Verkeerd in schema gekeken, reis waren naar beneden bijgesteld. Ophogen en extra setje dan maar.

Moest mezelf wel even uitlachen na al bovenstaand gedoe verdorie.
36,25 *12
36,25 *12
36,25 *12

Push ups, handen naast schouders en extreem langzaam.
11 *
10 *

Reverse nordic leg curl
15*
15*
Vraagje voor diegenen die hem in volledige Rom kunnen: dan heb je je benen open toch zodat je heupen ertussen kunnen of niet?

Lean in lateral raise
16*5 +1
16*5 +1

Single leg calf raise
Slowwww
20*24
20*24

Lachen is goed voor je core! 😁

Terug
Naar boven