AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Lachen is goed voor je core! 😁
Mooi kom maar door onderste abs....

Obliques komen bij mij als eerst, dan bovenste...
Weet niet of die onderste überhaupt nog lukken na zoveel zwangerschappen, maar proberen kan geen kwaad. Misschien diep vp dan naar beneden bijstellen.

Weet niet of die onderste überhaupt nog lukken na zoveel zwangerschappen, maar proberen kan geen kwaad. Misschien diep vp dan naar beneden bijstellen.
We gaan voor onze beste shape ooit toch? :flexing:

Nou heb ik er niet zoveel zwangerschappen op zitten als jij (:grinny:) maar voor mijn zwangerschappen heb ik geloof ik nooit zichtbare abs gehad.
(Over vel hebben we het maar niet ☺️)

Dus zet em op! 💪🏼🥳

Ik heb niet zo vaak jeans aan, maar geloof dat ik in centimeters toch wel aardig wat kwijt ben, jeans is drie maanden oud en zat netjes....
Maar nog geen zweem van onderste buikspieren in ontspannen staat haha

1000059615.jpg

Nou heb ik er niet zoveel zwangerschappen op zitten als jij (:grinny:) maar voor mijn zwangerschappen heb ik geloof ik nooit zichtbare abs gehad.
(Over vel hebben we het maar niet ☺️)

Dus zet em op! 💪🏼🥳
Na drie kinderen nog wel abs gehad maar is inmiddels ook alweer 10+ jaar geleden 🤣

• Heart
Waarderingen: Loca
Troost je, no kids en no abs 😁

Ik heb niet zo vaak jeans aan, maar geloof dat ik in centimeters toch wel aardig wat kwijt ben, jeans is drie maanden oud en zat netjes....
Maar nog geen zweem van onderste buikspieren in ontspannen staat haha

1000059615.jpg
Mooie strakke buik hoor!

Na, was vooral om verschil in broek te zien, slecht licht in echt buik te zien en ben sowieso echt enorm slecht in foto's maken.

Helaas gaat wedstrijd van zaterdag niet door omdat ploeggenootje een begrafenis heeft. Hoort er ook bij, na maanden trainen. Nu dus andere dans in elkaar zetten voor EK.

Wel nog carnavals optreden zaterdag, wel leuk want oudste dochter doet ook mee als achtergrond danseres bij een deelnemer aan het Tiener vasteloavend concours

Kun je Limburgse carnavalsnummers aan geschreven door tieners:

Op eigen risico 🤣

kijk: https://youtu.be/N2lIlwaOh6s?si=-tFjhAhqJBFybG1a

Train van vandaag:
Split squats
12*40 kg +1 rep
12*40 kg + 1 rep

Landmine press
13*27 +0,5 kg
12*27 +0,5 kg
Klinkt impressive maar in die 27 zit de barbell
En dan nog is hij zwaar voor mij 🙈

Inverted row
15... Ok repranges was 10-2: stance aanpassen
Voeten nu bij einde rack
10
9
Doorbouwen tot aan de grond: gok nog centimeter of 15 te gaan

Single seated leg curl
10*10 kg +3,5kg
10*10 kg +3,5 kg

Seated cable overhead triceps extensions
17*5 kg
15*5 kg
Moet eigenlijk tussen de 20-25 reps maar bij deze double cable pulley is 5 kg echt al zwaar voor mij

Cable bicep curl
20*10 kg +1 reps
20*10 kg +4 reps

Plate loaded hip abduction
20*20 kg +5 kg
20*20 kg +5 kg

Mijn handjes passen niet zo best door dat gat, kom er aan de onderkant niet uit dus hij glijdt naarmate de set gaat iets weg. Even denken hoe ik die handiger kan doen en na deze plaat kan gaan verzwaren

Train van vandaag
Met nog spierpijn in mijn glutes van training en van twee uur hip hop van gister..

Back extensions
14*24 kg
14*24 kg
Moet reprange 10-12...
Moet apparaat maar gaan verplaatsen want dit was de zwaarste kettlebell die ik had. Op naar barbell extensions

Lat pull down, double pulley
12*37,5 kg
12*37.5 kg
12*37.5 kg
Volgende keer ophogen. Mis nog een mini schijfje want die is steeds niet op voorraad bij Fitness seller dus geen micro lading maar door naar de 40 kg.

Push ups
Voeten op twee platen van 25 kg
2*10

Reverse nordic leg curl
2*10
Blijft een beetje aftasten nog tussen balans behoorden omdat je mm verder ging dan je kon... Grinden om rep nog net te halen of juist too easy.
Nog lang niet uitgespeeld dus.

Lean in lateral raise
2*17*5 kg

Single leg calf raise
20*25 kg
Voor het eerst ooit met een dipriem

Slow but steady.

Epsom zout to the rescue...
Mijn arme glutes

En dan morgen optreden 😅
1000059932.jpg

:booty:

Verdorie.....14 jaar en gaat zijn moeders deadlift voorbij, ik moet harder doortrainen
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Zoals Alex zou zeggen: lelijk maar sterk. Hij mocht een half jaar geleden voor het eerst maxxen en haalde toen 100 kg, mooi 20 kg erbij.
Zij bodyweight is nu ook eindelijk hoger dan dat van mama, hij is in dat half jaar steady 200 gram per week aangekomen en zit nu op 67 kg.

He, ik had nog niet door dat je weer een logje begonnen was. Leuk!
Nog altijd goeie shape hoor, en goeie ambities. Lekker bezig met Generation X en ook leuk dat de kids zo goed met sporten (kracht of anders) bezig zijn :thumb:

Klaar voor tiener vasteloavend konkours

Nu dresscode rood-wit, later black and gold voor gen x.

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Verdorie.....14 jaar en gaat zijn moeders deadlift voorbij, ik moet harder doortrainen** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Zoals Alex zou zeggen: lelijk maar sterk. Hij mocht een half jaar geleden voor het eerst maxxen en haalde toen 100 kg, mooi 20 kg erbij.
Zij bodyweight is nu ook eindelijk hoger dan dat van mama, hij is in dat half jaar steady 200 gram per week aangekomen en zit nu op 67 kg.

Inderdaad, werken aan techniek, dan komen de gewichten vanzelf.

Daar moet je vaak vrij diep voor gaan inderdaad. In mijn geval moest ik onder de 12% komen. Het is voor mij dus ook alweer lang geleden🙃

Verdorie.....14 jaar en gaat zijn moeders deadlift voorbij, ik moet harder doortrainen** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

120 kg DL dat menneke? Dat is voor deze oude man ook best zwaar :o
Ik schok een beetje toen ik hem met die kromme rug klaar zag staan, maar dat trok hij heel netjes recht :thumb:

Inderdaad, werken aan techniek, dan komen de gewichten vanzelf.
Hehe dan is trainen bij een strongman trainen ....
120 kg DL dat menneke? Dat is voor deze oude man ook best zwaar :o
Ik schok een beetje toen ik hem met die kromme rug klaar zag staan, maar dat trok hij heel netjes recht :thumb:
Ja dat had ik precies zo toen ik het filmpje zag. Zo zie je ook dat er vanuit legdrive nog aardig winst te behalen is, doorgaans traint hij meer hyrox gericht dus dit zijn de uitzonderingen.

Terug
Naar boven