- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar weinig kcal in 30ml. Dat kan idd bijna niet "gezond" zijn.
Altijd grappig om te zien dat ze zo blij zijn met "0% vet".
Gros van de bevolking denkt nog altijd dat vetten de enige dikmakers zijn.
De 10kg potten zijn anders ook wel chill
Hoezo 'de enige'? Dus vetten zijn een dikmaker en er zijn er nog meer?Bizar weinig kcal in 30ml. Dat kan idd bijna niet "gezond" zijn.
Altijd grappig om te zien dat ze zo blij zijn met "0% vet".
Gros van de bevolking denkt nog altijd dat vetten de enige dikmakers zijn.

Hoezo 'de enige'? Dus vetten zijn een dikmaker en er zijn er nog meer?
Dik worden kun je van alles, zolang je maar (structureel) meer kcal binnenkrijgt dan dat je verbruikt.
En hoezo kan dat niet gezond zijn? Dan is Coca Cola Zero en XXL Light Sauce zeker ook ongezond? Tegenwoordig kun je niets meer eten/drinken. Zoetstoffen, E-nummers, brood (of zelfs carbs in z'n totaliteit), zuivel, verzadigde vetten, suikers, cafeïne; van al deze producten zijn er mensen die roepen dat het zo slecht is voor je gezondheid, maar ik heb nog maar weinig bewijs hiervan gezien. Het enige wat zeker is, is als je alles gaat vermijden je vrijwel niets meer kan eten en dus dood gaat.![]()

Dichtbij genoeg?Als het zo dicht mogelijk bij de natuur staat, moet het allemaal wel meevallen denk ik.![]()
Ben je getallenblind?

Qua prijs gelijk aan AH huismerk?Ook te verkrijgen in variant met stukjes trouwens...
Nice!
Ik heb t op m'n buik gesmeerd. Zal morgen eens meten of t effectief was .
Edit, nalv reactie van @Bert : heeft ie de smaaktest doorstaan?
Die josti houdt je blijkbaar nog steeds wakkerIk heb t op m'n buik gesmeerd. Zal morgen eens meten of t effectief was .