Gaat in de UK webshops toch ook wel te vinden zijn?
Moet ik wel een merk weten. Kan zelf wel zoeken, maar ik vraag of iemand van iets weet 😁 meeste die ik bekeken heb, zitten vol polyolen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat in de UK webshops toch ook wel te vinden zijn?
Staat dat er bij elke bar op? K heb geen idee. K neem altijd dezelfde repen bij xxl.Moet ik wel een merk weten. Kan zelf wel zoeken, maar ik vraag of iemand van iets weet 😁 meeste die ik bekeken heb, zitten vol polyolen.
Staat dat er bij elke bar op? K heb geen idee. K neem altijd dezelfde repen bij xxl.
K bestelde vroeger al eens bij Predator. Altijd goeie service bij gehad.
K weet niet of zoies in aanmerking komt:
![]()
Buy No Cow Bars | Natural & Vegan Protein Bars
Buy Natural No Cow Bars in the UK from Predator Nutrition | The epic vegan protein bar which has become an overnight sensation in the USA | Free P&P | FREE loyalty points and FREE delivery with orderswww.predatornutrition.com
thanks! Product contains more than 10g/100g polyols: excessive consumption may cause laxative effect.
Een van de lekkerste...en duursteVolgens mij niet helemaal nieuw, maar zag m onlangs bij de Appie en Jumbo en vind deze erg lekker.
![]()

Die grenade bars zijn allemaal boven de € 3 bij de Jumbo, inderdaad niet goedkoop
Zijn niet verkeerd, maar die toevoeging van vegan snap ik niet bij die groentenvariant. Wat zou er niet vegan moeten zijn dan, een vleesetende tomaat? En ze hebben allemaal het vegalogo, ook die met geitenkaas. (Er zit inderdaad enkel geitenmelk en vegetarisch stremsel in, geen dierlijk stremsel.)
Denk jumbo of appie, had van instagram van iemand. Ga morgen naar beide supermarkten voor weekboodschappen en zal gelijk ff checken
Ziet er aantrekkelijk uit qua smaak.
@Loca of die yoghurt?
Blijkbaar tot nu toe alleen bij de poiesz , helaas niet bij mij in de buurt
Die moest ik googlen, beetje ver vanuit het zuiden.Blijkbaar tot nu toe alleen bij de pioesz , helaas niet bij mij in de buurt