Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Moet ik wel een merk weten. Kan zelf wel zoeken, maar ik vraag of iemand van iets weet 😁 meeste die ik bekeken heb, zitten vol polyolen.
Staat dat er bij elke bar op? K heb geen idee. K neem altijd dezelfde repen bij xxl.
K bestelde vroeger al eens bij Predator. Altijd goeie service bij gehad.
K weet niet of zoies in aanmerking komt:

Staat dat er bij elke bar op? K heb geen idee. K neem altijd dezelfde repen bij xxl.
K bestelde vroeger al eens bij Predator. Altijd goeie service bij gehad.
K weet niet of zoies in aanmerking komt:

4 gram zit erin, het wordt vaak aangegeven als sugar alcohol. Maar 4 gram valt best mee! Zal na het weekend eens rondspeuren op die website, ziet er goed uit :D thanks!

Weet trouwens niet of het op elke bar staat, maar bij de meeste zie ik het wel. Een populaire hier is Grenade, birthday cake protein bars en daar staat dit bij:

Product contains more than 10g/100g polyols: excessive consumption may cause laxative effect.

Er zit in 1 bar 18 gr polyolen in, ik krijg daar dus al gelijk darmproblemen van (heb PDS/IBS).
Niet dat ik een eiwitreep echt nodig heb, maar af en toe wel fijn On the Go.

• Like
Waarderingen: horn
Al gekeken bij Grenade protein bars ?

Al gekeken bij Grenade protein bars ?

Staring Ed Helms GIF by The Office

Volgens mij niet helemaal nieuw, maar zag m onlangs bij de Appie en Jumbo en vind deze erg lekker.
IMG_20230919_192226.jpg

Zijn niet verkeerd, maar die toevoeging van vegan snap ik niet bij die groentenvariant. Wat zou er niet vegan moeten zijn dan, een vleesetende tomaat? En ze hebben allemaal het vegalogo, ook die met geitenkaas. (Er zit inderdaad enkel geitenmelk en vegetarisch stremsel in, geen dierlijk stremsel.)
IMG_20230920_195203.jpg

Kende deze nog niet, hazelnoot.
IMG_20230923_232248.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.452
Screenshot_20230924_225900_Jumbo.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.453
Screenshot_20230929_201251_Instagram.jpg

• Like