AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
  • #2.471
Zoals ik al dacht @wovano
Screenshot_20231002_174058_Instagram.jpg

• #2.473
Ff off topic maar vind je dit echt zo? En hoeveel liter heb je nodig voor een beetje fatsoenlijke porties? Twijfel steeds om er een te halen maar hier gaan ze van 1.5 liter tot 9 liter...weetiket :roflol:
Ja dit vind ik echt zo. Ik gooi letterlijk alles erin (behalve broccoli haha) en het wordt perfect krokant. Ik hou ervan. @wovano was eerst ook sceptisch toen ik hem aanraadde er een aan te schaffen. Volgens mij is die nu verkocht 😄

Zelf heb ik nu de blokker XL van 4.5 liter. Dit is ruim voldoende voor 2 personen. Voorheen had ik een Tefal, beide functioneren prima.

Ja dit vind ik echt zo. Ik gooi letterlijk alles erin (behalve broccoli haha) en het wordt perfect krokant. Ik hou ervan. @wovano was eerst ook sceptisch toen ik hem aanraadde er een aan te schaffen. Volgens mij is die nu verkocht 😄

Zelf heb ik nu de blokker XL van 4.5 liter. Dit is ruim voldoende voor 2 personen. Voorheen had ik een Tefal, beide functioneren prima.

Thanks! Dan hoef ik in ieder geval niet teveel te besteden om dan elke keer half mandje vol te hebben haha. Top :D

Ik heb de Philips airfryer xxl en die is net aan groot genoeg om aardappel/frieten voor 2 personen te maken.

Ik heb de Philips airfryer xxl en die is net aan groot genoeg om aardappel/frieten voor 2 personen te maken.
In hoeverre maakt het uit dat jij één van die personen bent?
Jij zal meer kcal eten, maar ook grotere frequentie van maaltijden?

Bij de rewe in Duitsland gekocht
20231002_185234.jpg
20231002_185240.jpg

Terug
Naar boven