Dat zou je niet zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou je niet zeggen.
Als er ooit een dbb mma toernooi komt ga ik tegen jou bolle
.

Alleen de verpakking is nieuw.Zag deze bij de Jumbo gisteren:
![]()
![]()
![]()
Arla skyr creamy yoghurt 5% vet vanille
Arla Skyr creamy is een heerlijke romige IJslandse stijl skyr, met een zijdezachte textuur. Van nature rijk aan eiwit én met een rijke smaak, om elke dag van te genieten.www.arla.nl
![]()
Arla skyr creamy yoghurt 5% vet naturel
Arla Skyr creamy is een heerlijk romige IJslandse stijl skyr, met een zijdezachte textuur. Van nature rijk aan eiwit én met een rijke smaak, om elke dag van te genieten.www.arla.nl
Misschien een goede voor mensen die moeite hebben met voldoende kcals binnen krijgen.![]()
Ik had nooit eerder Skyr met 5% vet gezien hier in welke supermarkt dan ook.

Opzich niet verkeerd voor een Kellogg's, kan erger maar wel kneiterduur zeg. Een mix van gewone chocopops met wat protein granola van MyProtein of gewoon opvreten met een shake klinkt aantrekkelijker voor mijGeen idee of dit nieuw is, woon in het zuiden dus kan al jaren oud product zijn.![]()
Als je cornflakes wil eten met meer proteins, kap er dan inderdaad een wheyshake bij ipv zo veel te betalenOpzich niet verkeerd voor een Kellogg's, kan erger maar wel kneiterduur zeg. Een mix van gewone chocopops met wat protein granola van MyProtein of gewoon opvreten met een shake klinkt aantrekkelijker voor mij
Doe ik in het weekend al eens, cornflakes met een wheyshake. Kan je lekker varieren met smaakjes 
Die kwark bestaat al jaren.Geen idee of dit nieuw is, maar deze lijn van de umbo is mij nog niet eerder opgevallen.
De Jumbo komt de laatste tijd wel met leuke producten opzetten.
![]()
Van de Lidl deze kipstukjes. Iets hoger in vetten, maar smaken zalig!
![]()

Die kwark bestaat al jaren.
Ingrediënten en voedingswaarde van die kip??
Lag bij de Action. Wellicht hebben ze deze al langer, maar ik was Mountain Dew in NL nog niet eerder tegengekomen:
![]()
Dit is de zero. Is er nog een andere dan?Jawel man! De zero variant is ook verkrijgbaar, plus of jumbo als ik me niet vergis...

Was er al een tijdje! Echt een aanrader tov normale kaneel.Nu ook ceylon kaneel bij de Appie. Deze week nog 30% korting op alles van dit merk!
![]()