MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Ben zelf qua smaak gek op simpele zure kwark. drool:
alleen jammer dat de lactose vrije varianten ook zo duur zijn. Wat dat betreft zou ik het niet erg vinden als die smaakjes zo duur blijven en de lactosevrije eens betaalbaar zou worden. :D

Denk dat voor velen als het kan toch wel geldt... eten wat je het lekkerst vind. Dat maakt het leven leuk.
Aan de andere kant.. als iemand aan het cutten is kan je het misschien beter niet te lekker vinden en hebben. :roflol: als je je niet kan beheersen....

Vind het gemak ervan ook top, genoeg momenten dat ik ff snel bak kwark ergens meegrijp en dan zijn dit toppers :D

kwark met peanut butter smaakstof van myprotein is de bom!

20200915_175434.jpg

20200915_175442.jpg
Volgens mij ook 2x lager in suiker dan die van melkunie

• Topic Starter Topic Starter
Heb em nog nergens kennen vinden

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of je het überhaupt lasagne kan noemen, of eerder courgette in tomatensaus, maar ze hebben nieuwe varianten bij de appie.

Deze viel me op in het bijzonder:
Screenshot_20200921-215944_Samsung Internet.jpg

Afgezien van de prijs.. (5 euro :o), lijkt het me het proberen waard voor die macros!

Owja, bijgevoegd de andere nieuwe verse lasagne varianten :

Bijlagen

• Screenshot_20200921-215922_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200921-215922_Samsung Internet.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 140
Ik hou het wel bij de goedkoopste kant en klare lasagne die er te vinden valt, prima te haggelen. Behalve die van de Lidl.

Ik weet niet of je het überhaupt lasagne kan noemen, of eerder courgette in tomatensaus, maar ze hebben nieuwe varianten bij de appie.

Deze viel me op in het bijzonder:
Screenshot_20200921-215944_Samsung Internet.jpg

Afgezien van de prijs.. (5 euro :o), lijkt het me het proberen waard voor die macros!

Owja, bijgevoegd de andere nieuwe verse lasagne varianten :
Lasagne zonder lasagnebladen. Als je iets low carb en met beperkte kcal zoekt, best oke lijkt me. Kun je ook gewoon groenten en tomatensaus en kaas in de oven gooien natuurlijk.

Zelfgemaakt lasagne blijft toch het beste. Of gewoon afhalen bij de Italiaan. :heart:

1600693128032.png

Deze is nu (volgens mij) een half jaartje op de markt. Top spul.
Nog steeds niet geprobeerd! De varianten met kokos en met vanille vind ik top, dus denk dat ik deze ook wel kan waarderen. Volgens mij hebben ze nu ook een variant met 'n vleugje mango.

Nog steeds niet geprobeerd! De varianten met kokos en met vanille vind ik top, dus denk dat ik deze ook wel kan waarderen. Volgens mij hebben ze nu ook een variant met 'n vleugje mango.
Ja klopt! Vanille/Mango ben ik ook fan van. Lust geen kokos helaas. De aardbei variant is echt heel goed.

Ik zag deze nieuwe pizza's bij Albert Heijn, er is er ook nog één met een volkorenbodem met champignons en gedroogde tomaat. Niet zo gunstig qua macro's en hoeveelheid groente als Magioni, maar ben hier toch wel benieuwd naar, leuke variatie. Ik heb die met biet, geitenkaas en spinazie meegenomen voor vanavond.

1601207861571.png

1601207885027.png

Terug
Naar boven