Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit klinkt slecht....
Er is ook gewoon een fantastisch Italiaanse oven schotel die ‘parmigiana a la melanzane’ heet.Ik weet niet of je het überhaupt lasagne kan noemen, of eerder courgette in tomatensaus, maar ze hebben nieuwe varianten bij de appie.
Deze viel me op in het bijzonder:![]()
Afgezien van de prijs.. (5 euro), lijkt het me het proberen waard voor die macros!
Owja, bijgevoegd de andere nieuwe verse lasagne varianten :
Dekamarkt (Dirk) ook!
Ben wel benieuwd. Al vallen pindakaas met smaakjes eigenlijk altijd tegen.
Er is ook gewoon een fantastisch Italiaanse oven schotel die ‘parmigiana a la melanzane’ heet.
In feite ook gewoon lasagne met gegrilde aubergine (en of courgette als je dat wilt) met een hoop kaas. Low carb, wel veel kcal als je voldoende kaas en olijfolie gebruikt met grillen 😋

Nee, zelf koken. Veel werk. Eerst de aubergine en courgette grillen, saus maken. De boel opbouwen met saus en kaas en dan in de oven.

| Soort | Per 100 Gram. |
|---|---|
| Energie | 1173 kJ (278 kcal) |
| Vet | 6.6 g |
| Waarvan verzadigd | 0.6 g |
| Koolhydraten | 44 g |
| Waarvan suikers | 0.8 g |
| Voedingsvezel | 2.4 g |
| Eiwitten | 9.2 g |
| Zout | 1.68 g |
Eens. Maar ik zie de lol er wel van in.

Zag m op internet, ah.nl/nieuw
Toepasselijke naam voor een pizza in tijden van corona.Ik zag deze nieuwe pizza's bij Albert Heijn, er is er ook nog één met een volkorenbodem met champignons en gedroogde tomaat. Niet zo gunstig qua macro's en hoeveelheid groente als Magioni, maar ben hier toch wel benieuwd naar, leuke variatie. Ik heb die met biet, geitenkaas en spinazie meegenomen voor vanavond.
![]()