XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

@Jumbo

20201002_201233.jpg
Dit klinkt slecht....
En toch ook zo goed....

Ik weet niet of je het überhaupt lasagne kan noemen, of eerder courgette in tomatensaus, maar ze hebben nieuwe varianten bij de appie.

Deze viel me op in het bijzonder:
Screenshot_20200921-215944_Samsung Internet.jpg

Afgezien van de prijs.. (5 euro :o), lijkt het me het proberen waard voor die macros!

Owja, bijgevoegd de andere nieuwe verse lasagne varianten :
Er is ook gewoon een fantastisch Italiaanse oven schotel die ‘parmigiana a la melanzane’ heet.

In feite ook gewoon lasagne met gegrilde aubergine (en of courgette als je dat wilt) met een hoop kaas. Low carb, wel veel kcal als je voldoende kaas en olijfolie gebruikt met grillen 😋

• Topic Starter Topic Starter
Er is ook gewoon een fantastisch Italiaanse oven schotel die ‘parmigiana a la melanzane’ heet.

In feite ook gewoon lasagne met gegrilde aubergine (en of courgette als je dat wilt) met een hoop kaas. Low carb, wel veel kcal als je voldoende kaas en olijfolie gebruikt met grillen 😋

Bij de appie? Stuur is linkje? :)

@HertogSandBox is trouwens wel errug lekker. Maak je zeker indruk mee als
Je dit voor iemand kookt.

salade erbij en een goed Italiaans dessert en je mag erop die avond 😉

Sinneklaaspinnekaas is de besteee :cheer:

Weet niet of dit nieuw is, maar ik had 'm nog niet eerder gezien. Voor een cheat misschien wel een lekkere variatie. :)
(zal verder wel een suiker bommetje zijn..)

1601801228035.png

1602168184987.png

Voor de quiche liefhebbers een minder slechte variant van taartdeeg. :)

Ingrediënten​

Ingrediënten: TARWEBLOEM, spinazie 28%, raapzaadolie, gist, gemodificeerd maiszetmeel, (gejodeerd) zout. Kan sporen van MELK bevatten.

Voedingswaarden​

Deze waarden gelden voor het onbereide product.
SoortPer 100 Gram.
Energie1173 kJ (278 kcal)
Vet6.6 g
Waarvan verzadigd0.6 g
Koolhydraten44 g
Waarvan suikers0.8 g
Voedingsvezel2.4 g
Eiwitten9.2 g
Zout1.68 g

Moet niet gekker worden. :emo:

• Topic Starter Topic Starter
Albert Heijn

Bijlagen

• 20201014_141931.jpg
    20201014_141931.jpg
    175,5 KB · Weergaven: 164
Ik zag deze nieuwe pizza's bij Albert Heijn, er is er ook nog één met een volkorenbodem met champignons en gedroogde tomaat. Niet zo gunstig qua macro's en hoeveelheid groente als Magioni, maar ben hier toch wel benieuwd naar, leuke variatie. Ik heb die met biet, geitenkaas en spinazie meegenomen voor vanavond.

1601207861571.png
Toepasselijke naam voor een pizza in tijden van corona.
1601207861571.png

Terug
Naar boven