XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt! (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • de eiwit rijke koeken en chips waren niet geleverd bij mijn lidl helaas....

    wel de pudding en die skyrella.. pudding sprak meniet zo aan


    maar 3 stuks gehaald ... ben benieuwd
    Kijk op de internet site of folder.
    Koelspul zou per vandaag zijn. De rest per woensdag.
     
    Wat is het oordeel over de skyrella?
     
    Wat is het oordeel over de skyrella?
    Ik vond m vlak en smakeloos. Doe mij maar echte buffelmozzarella. Ik had m maanden geleden al eens op.
     
    Ik vond m vlak en smakeloos. Doe mij maar echte buffelmozzarella. Ik had m maanden geleden al eens op.
    Heb je ook die proteïne chips van de Lidl geprobeerd?
     
    Ik vond m vlak en smakeloos. Doe mij maar echte buffelmozzarella. Ik had m maanden geleden al eens op.
    Thx, weinig kans op echt lekker dus. Ik vind gewone mozzarella al vlak van smaak tov buffelmozzarella
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hier is er geen specifiek ouderen uurtje bij lidl. Ben zelf overigens nog nergens geweigerd om die tijd. Om 7:00 zie je hier geen ouderen. Die komen vaak pas tegen 8:00 ...
    Bij alle filialen hier van 7.00-9.00u. Ging voorheen nog wel eens voor mijn werk even langs de supermarkt om iets te halen als ik wat vergeten was maar dat kan nu niet meer.
     
    Bij alle filialen hier van 7.00-9.00u. Ging voorheen nog wel eens voor mijn werk even langs de supermarkt om iets te halen als ik wat vergeten was maar dat kan nu niet meer.
    Ik snap ook niet waarom die ouderenuurtjes niet gewoon midden op de dag, als "de jeugd" aan het werk is, gepland kunnen worden. Nu zijn ze ofwel 's ochtends heel vroeg of in de avonduren. Laat dat nou net de momenten zijn waarop het werkend deel van de bevolking ook even naar de supermarkt wil gaan.
     
    Probleem is dat het tegenvalt met mensen die overdag continu aan het werk zijn. Vooral nu met al het thuiswerken hebben mensen meer vrijheid om tussendoor dingen als boodschappen te doen.
    Ik kan niet voor alle plaatsen en supermarkten spreken en ik denk dat zij de data zelf het beste in kaart hebben wanneer welke doelgroep komt, maar uit mijn ervaring is de oudere generatie het eerst in de supermarkt en vanaf 10:00 komt de rest verdeeld.
     
    13A44C8B-0E5F-4584-AB93-1D05B51466F6.jpeg
     
    Ik snap ook niet waarom die ouderenuurtjes niet gewoon midden op de dag, als "de jeugd" aan het werk is, gepland kunnen worden. Nu zijn ze ofwel 's ochtends heel vroeg of in de avonduren. Laat dat nou net de momenten zijn waarop het werkend deel van de bevolking ook even naar de supermarkt wil gaan.
    Ik snap die ouderenuurtjes überhaupt niet. Beter communiceren de supermarkten duidelijk wanneer de rustigste momenten zijn en dan kunnen ouderen zelf bepalen wanneer ze boodschappen kunnen doen.
     
    Net die lidl skyrella geprobeerd, tja... de eiwitten zijn binnen.
    de smaak, doet me verre denken van mozzarella... stevig en beetje smaakloos
    Maar met wat zout peper Italiaanse kruiden en knofloolpoeder prima op. Cracker
     
    Heb je de hele koelkast leeggehaald daar ofzo? Er lag niks meer :treuren:
    Iemand enig idee of morgenvroeg al direct de protein chips en pudding in de winkels liggen? Of wordt dat normaal in de loop van de dag in de winkels gelegd?
    Werk zelf bij de Aldi en die vracht komt meestal 's Middags of 's Avonds.
    Je hebt dus kans dat ze de avond van tevoren zijn aangevuld als het dan niet uitverkocht is tegen de tijd van morgen.
     
    Werk zelf bij de Aldi en die vracht komt meestal 's Middags of 's Avonds.
    Je hebt dus kans dat ze de avond van tevoren zijn aangevuld als het dan niet uitverkocht is tegen de tijd van morgen.
    Vanaf woensdag zou het beschikbaar zijn, dus dinsdag middag / avond (vandaag dus) wordt het vaak al in de schappen gelegd?
     
    Vanaf woensdag zou het beschikbaar zijn, dus dinsdag middag / avond (vandaag dus) wordt het vaak al in de schappen gelegd?
    Ja, indien Lidl hetzelfde soort systeem hanteert wel. Maarja het blijven natuurlijk 2 verschillende winkels. En volgens mij verschilt dit ook nog eens per winkel (aangezien diegene die de vracht leveren systematisch winkels afgaan). De ene winkel heeft de vracht eerder dan de andere. Je kunt wel altijd aan een medewerker vragen van te voren of zij voor jou een tray apart willen leggen. Volgens mij moet je dan alleen ff je handtekening zetten ofzo en dan ben je er iig van verzekerd dat je het kan bemachtigen.

    Maar nogmaals, de Lidl is de Aldi niet, het zijn wel vergelijkbare winkels dus zo doende dat ik het even meld ;)
     
    e kunt wel altijd aan een medewerker vragen van te voren of zij voor jou een tray apart willen leggen. Volgens mij moet je dan alleen ff je handtekening zetten ofzo en dan ben je er iig van verzekerd dat je het kan bemachtigen.
    Doen ze niet bij Lidl.... :(
     
    Heb je de hele koelkast leeggehaald daar ofzo? Er lag niks meer :treuren:
    Iemand enig idee of morgenvroeg al direct de protein chips en pudding in de winkels liggen? Of wordt dat normaal in de loop van de dag in de winkels gelegd?
    Ik zal het je morgen laten weten :trollface:
     
    Back
    Naar boven