- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is de structuur?Stop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰
Thank me later
Eetst deze even soldaat makenStop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰
Thank me later
Zo is dat.
Vanaf as maandag weer normaal doen. 💪
Stop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰
Thank me later
"normaal" is inderdaad afhankelijk van je standaarden. My badNormaal had ik nog een blok chocolade plus pak koeken plus chips erbij. Dus dit kan best

Hoe is de structuur?
De Griekse stijl koffie was redelijk stevig maar de kwark varianten van optimel leken meer op yoghurt structuur.
1,99 voor 1 bakjeStop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰
Thank me later

Denk dat dar wel meevalt.De vorige nieuwe smaak was de eerste twee weken ook 2,5 euro. Daarna 1,8 ofzo.. de eerste weken is het nieuw en dat vinden mensen zo leuk dat ze minder op de prijs letten. Als het nieuwe eraf is gaat te prijs omlaag. Beproefde marketing strategie.![]()
Wow. Hoelang blijven die limited editions vaak ? Denk wel ga halen maar even aanbieding afwachtenStop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰
Thank me later
Was benieuwd dus eens meegenomen. Het heeft schandalig weinig smaak

Had ik al verwacht, al die 'high pro' spul is 9/10 keer niet te vretenWas benieuwd dus eens meegenomen. Het heeft schandalig weinig smaak
De smaak "miso" heb ik van ellende in tomatensaus gegooid. De curry is ook niet al te denderend maar wel wat beter.

Vind het vaak ook maar marketing onzin. Kunt ook de gewone versie eten en zorgen dat je je eiwitten 'normaal' binnen krijgt. Veel goedkoper en geen toegevoegde gerehydrolariseerde gesponnen eiwitmeukHad ik al verwacht, al die 'high pro' spul is 9/10 keer niet te vreten![]()

PreciesVind het vaak ook maar marketing onzin. Kunt ook de gewone versie eten en zorgen dat je je eiwitten 'normaal' binnen krijgt. Veel goedkoper en geen toegevoegde gerehydrolariseerde gesponnen eiwitmeuk![]()
grunten.com
Plus en jumbo hebben regelmatig de optimel in de aanbieding.