AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Stop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰

Thank me later

Bijlagen

• 20220130_123708.jpg
    20220130_123708.jpg
    124 KB · Weergaven: 147
Stop waar je mee bezig ben en ren zsm naar de jumbo. Deze smaakt fantastich!! Perfecte combi van koffie en choco. Zo romig niet normaal 🤩🥰

Thank me later
Hoe is de structuur?
De Griekse stijl koffie was redelijk stevig maar de kwark varianten van optimel leken meer op yoghurt structuur.

Normaal had ik nog een blok chocolade plus pak koeken plus chips erbij. Dus dit kan best

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Hoe is de structuur?
De Griekse stijl koffie was redelijk stevig maar de kwark varianten van optimel leken meer op yoghurt structuur.

Te vergelijken met de vanille griekse stijl. Gewoon kwark structuur. Niet zo dun als yoghurt, maar ook niet zo dik als skyr

De vorige nieuwe smaak was de eerste twee weken ook 2,5 euro. Daarna 1,8 ofzo.. de eerste weken is het nieuw en dat vinden mensen zo leuk dat ze minder op de prijs letten. Als het nieuwe eraf is gaat te prijs omlaag. Beproefde marketing strategie. :)

De vorige nieuwe smaak was de eerste twee weken ook 2,5 euro. Daarna 1,8 ofzo.. de eerste weken is het nieuw en dat vinden mensen zo leuk dat ze minder op de prijs letten. Als het nieuwe eraf is gaat te prijs omlaag. Beproefde marketing strategie. :)
Denk dat dar wel meevalt.
De appel kaneel is heel lang 1,39 oid geweest. Toen 1,59 en nu al 1,79 oid.
Alles stijgt

Thank me later
Wow. Hoelang blijven die limited editions vaak ? Denk wel ga halen maar even aanbieding afwachten

En alleen bij de jumbo ??

Was benieuwd dus eens meegenomen. Het heeft schandalig weinig smaak :emo:
De smaak "miso" heb ik van ellende in tomatensaus gegooid. De curry is ook niet al te denderend maar wel wat beter.
Had ik al verwacht, al die 'high pro' spul is 9/10 keer niet te vreten:splat:

Had ik al verwacht, al die 'high pro' spul is 9/10 keer niet te vreten:splat:
Vind het vaak ook maar marketing onzin. Kunt ook de gewone versie eten en zorgen dat je je eiwitten 'normaal' binnen krijgt. Veel goedkoper en geen toegevoegde gerehydrolariseerde gesponnen eiwitmeuk:p

Geen idee of dit nieuw is. De Cream of rice van bulk powders (met de huidige kortingscode) maar 35,19 voor 5 kg.

Bijlagen

• Screenshot_2022-02-13-08-56-36-99_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-02-13-08-56-36-99_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 116

Zag dit in de jumbo food markt iemand wel eens probeerde ? Is een kleine maaltijd maar klonk wel lekker als een snack to go alleen vanwege prijs toch maar laten liggen
Voedingswaarde waren goed dacht in

Terug
Naar boven