- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
mooie rep PR van je rackpulls, maar het gewicht ligt toch maar 40 kilo boven je deadlift?
suc6 verder!
![]()
eh ja?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie rep PR van je rackpulls, maar het gewicht ligt toch maar 40 kilo boven je deadlift?
suc6 verder!
![]()

ik dacht dat je een tijd geleden de 300 al pakte met shrugs, dan verwacht je van een rackpull toch nog wat meer..................
..........maar ja , wie ben ik om daarover te oordelen?
![]()

Zo zo Kale,leuk PR-dagje voor je.Kom ik weer blij thuis aan met 1nw PR heb jij er gelijk weer twee,lol.Ow nee heb er ook 2 haha,bij squat deed ik normaal 6x160kg is nu 6x170kg.Heel eventjes nog en ik doe mee aan de race naar 700kg totaal,eind deze maand denk ik,voel je de hete adem al in je nek!!!!lol

Ik was alleen, dus niemand zat me aan te gapen. Ik was trouwens 10 minuten bezig om de platen af te ladenNa elke opgeruimde schijf moest en een tiental seconden rekken, vanwege de pomp in mijn onderrug
![]()

Ik was alleen, dus niemand zat me aan te gapen. Ik was trouwens 10 minuten bezig om de platen af te ladenNa elke opgeruimde schijf moest en een tiental seconden rekken, vanwege de pomp in mijn onderrug
![]()

Benchpress
8x70
8x80
8x90
8x100
8x110
5x120
2x130
6x100
8x90
8x80
Danke. Ja, idd. Voordat je aan die 120/130 begint begin je al aardig leeg te raken. T/m 100kg waren het ook stricte en langzame herhalingen. Zo zorg ik ervoor dat toch bijna elke set een werkset is. Ik voelde ook wat raars trekken aan een de aanhechting van mijn schouder/borst, dus vandaar dat ik geen grote stappen durfde te maken.
Verstandig, zo pik je gelijk een ervaren trainer eruit, eigen lichaam goed aanvoelen scheelt een hoop blessures!![]()
Danke. Ja, idd. Voordat je aan die 120/130 begint begin je al aardig leeg te raken. T/m 100kg waren het ook stricte en langzame herhalingen. Zo zorg ik ervoor dat toch bijna elke set een werkset is. Ik voelde ook wat raars trekken aan een de aanhechting van mijn schouder/borst, dus vandaar dat ik geen grote stappen durfde te maken.