Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
De t*ring maar, ik ga vanavond toch weer trainen, maar kijk het wel aan. Ik heb wel mijn schema omgegooit en een dag later begonnen met trainen, dus de blessuurtjes krijgen bijna een week rust.

dag 1 - rug/buik
dag 2 - schouders/triceps/traps
dag 3 - rust
dag 4 - benen/kuiten
dag 5 - borst/biceps/buik
dag 6/7 - rust

Laatst bewerkt:
ik zie da je al 3 kilo kwijt bent ,gaat lekker dus:)

Damn Kale, take it easy man. Spoedig herstel :thumbs:

hehe bij 3200kcal ben ik aan het bulken:) ,ben trouwens toe aan deload merk ik aan mn polsen, als ik een week alleen cardio ga doen, verder geen krachttraining zal dat veel invloed hebben op spiermassa?

Laatst bewerkt:
Weekje of 4 ben je klaar Kale;)

Damn 3200 kcal is voor mij net genoeg aan onderhoud!!!Rust is ook een must,zelf net ervaren en heeft me goed gedaan.Geen gains maar wel kracht erbij gekregen ondanks het feit dat ik geblesseerd was!!Had 2wkn full rust en 1 week lichtjes (voor mij fitness) getraind.

Eerst naar de 90kg droog(+/- 4%)is altijd mijn doelstelling geweest al vanaf mn eerste trainingsjaren,nu wil ik wel naar de 95/100kg droog gaan maar zal nog wel wat jaartjes gaan duren,aangezien mijn vetpercentage van 8% die nooit boven de 10 wil uitgaan!!!Heb wel (volgens begeleider)maar 6 weken nodig om me klaar te maken voor het podium en zal maar een aantal weken diep moeten gaan!!!Soms zit het mee.....

Eerst naar de 90kg droog(+/- 4%)is altijd mijn doelstelling geweest al vanaf mn eerste trainingsjaren,nu wil ik wel naar de 95/100kg droog gaan maar zal nog wel wat jaartjes gaan duren,aangezien mijn vetpercentage van 8% die nooit boven de 10 wil uitgaan!!!Heb wel (volgens begeleider)maar 6 weken nodig om me klaar te maken voor het podium en zal maar een aantal weken diep moeten gaan!!!Soms zit het mee.....

Idd!!! Ik zou er echt een moord voor doen. De hele dag door veel vreten!!

Idd!!! Ik zou er echt een moord voor doen. De hele dag door veel vreten!!

Elke dag 8x eten , Pizza's , frieten of mc donalds en gewoon niet boven die 10% uitkomen,is trouwens al meer dan 1jr.geleden dat ik boven de 9% ben geweest.Denk of weet dat na die salmonnella vergiftiging van me mijn spijsvertering niet meer te stuiten is en alles wat ik eet supersnel verteerd.Moeilijk voor me om gewonnen massa vast te houden maar zolang ik consequent blijf hou ik alles vast.

Elke dag 8x eten , Pizza's , frieten of mc donalds en gewoon niet boven die 10% uitkomen,is trouwens al meer dan 1jr.geleden dat ik boven de 9% ben geweest.Denk of weet dat na die salmonnella vergiftiging van me mijn spijsvertering niet meer te stuiten is en alles wat ik eet supersnel verteerd.Moeilijk voor me om gewonnen massa vast te houden maar zolang ik consequent blijf hou ik alles vast.

Das het nadeel. Als ik een week slecht eet, ben ik nog bijna niets afgevallen.

Terug
Naar boven