- Waardering
- 1
gaat het lekker met je cutten.
ik ben ook druk bezig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat het lekker met je cutten.
ik ben ook druk bezig

Begin vooral bij upperback droger te worden. En mijn spekrand om mijn middel word steeds minder. Dus het gaat idd goed! En dat met 3200kcal 
hehe bij 3200kcal ben ik aan het bulken,ben trouwens toe aan deload merk ik aan mn polsen, als ik een week alleen cardio ga doen, verder geen krachttraining zal dat veel invloed hebben op spiermassa?

Damn 3200 kcal is voor mij net genoeg aan onderhoud!!!R
Jij bent 86-88kg toch?Ben ook een stukkie zwaarder heJij bent 86-88kg toch?
Eerst naar de 90kg droog(+/- 4%)is altijd mijn doelstelling geweest al vanaf mn eerste trainingsjaren,nu wil ik wel naar de 95/100kg droog gaan maar zal nog wel wat jaartjes gaan duren,aangezien mijn vetpercentage van 8% die nooit boven de 10 wil uitgaan!!!Heb wel (volgens begeleider)maar 6 weken nodig om me klaar te maken voor het podium en zal maar een aantal weken diep moeten gaan!!!Soms zit het mee.....
Idd!!! Ik zou er echt een moord voor doen. De hele dag door veel vreten!!
Elke dag 8x eten , Pizza's , frieten of mc donalds en gewoon niet boven die 10% uitkomen,is trouwens al meer dan 1jr.geleden dat ik boven de 9% ben geweest.Denk of weet dat na die salmonnella vergiftiging van me mijn spijsvertering niet meer te stuiten is en alles wat ik eet supersnel verteerd.Moeilijk voor me om gewonnen massa vast te houden maar zolang ik consequent blijf hou ik alles vast.
Das het nadeel. Als ik een week slecht eet, ben ik nog bijna niets afgevallen.