Fitness Seller

Nieuw log kale

tot hoever ben je van plan te cutten KaLe?

tot de 90 kilo, of net iets eronder voor eventuele deelname aan PL wedstrijd?
;)

goede trainingen weer!

• Topic Starter Topic Starter
80-85 red je niet zeker? Dan moet je op 2% staan of zo met al die massa van je! :D

Hehe geen idee eigenlijk. Weet niet hoeveel spiermassa ik inlever (zo min mogelijk natuurlijk). Ik gok dat ik nu op een 14% sta ofzo bij 94 kg (moet nog even wegen). VVM is in ieder geval 80+ , dus kom wel hoger uit.

Ja Kale, ge gaat er sexy uitzien met uwe string op het strand deze zomer :D

Lol, ik heb nog vakantiefoto's van vorig jaar waarbij ik om 8 uur 's ochtends naakt over de boulevard ren na het skinnydippen (en een mokkel er met mijn boxer vandoor ging) :D

:roflol: ik wou vorig jaar ook skinny dippen maar de security op de camping was vrij streng, we kwamen de 1e dag aan daar en wilden het zwembad bekijken('s avonds rond 2300uur) maar werden direct weggestuurd.
toch mogen we trots zijn, ik een maat van me hebben toch 1 security weg laten rennen :D (wat je allemaal wel niet doet als je zat bent ( :scratch: )

:roflol: ik wou vorig jaar ook skinny dippen maar de security op de camping was vrij streng, we kwamen de 1e dag aan daar en wilden het zwembad bekijken('s avonds rond 2300uur) maar werden direct weggestuurd.
toch mogen we trots zijn, ik een maat van me hebben toch 1 security weg laten rennen :D (wat je allemaal wel niet doet als je zat bent ( :scratch: )

Ja, ik stond op een jackass manier (party boy) te springen voor een lokale bewoner met een wandelstok en een emmer water. Kreeg toen bijna een hengst om mijn oren van z'n wandelstok :D

Ja, ik stond op een jackass manier (party boy) te springen voor een lokale bewoner met een wandelstok en een emmer water. Kreeg toen bijna een hengst om mijn oren van z'n wandelstok :D

Mss werd ie jaloers op jouw wandelstok en wou hij riddertje spelen!!!!:D

:roflol: schitterend! dat zijn nog een mooie momenten om op terug te kijken :D

Benen

Fullsquat
8x60
8x100
8x120
12x140 (rep pr)
8x160 (rep pr)
3x190 (tot parallel, had geen lekkere groove)
12x140

Barbell lunges
12x60
10x60
12x60

Legextensions
3x12x50

Romanian DL
12x60
12x80
12x100
12x120

One leg seated legcurl
12x40
10x45
8x50

3 sets seated calves

3 sets standing calves

3 sets crunch machine

opmerking;
lekkere training. Squats gingen als een speer, tot ik bij de 190 aankwam. Was volledig mijn groove kwijt en kon er geen fullsquats van maken. Die 12x140 erachter aan waren best pittig.
Romanian deadlift ga ik dus niet meer zwaar pakken. Ik concentreer me nu heel erg op mijn hams en kom ook niet helemaal meer naar boven. Ik hou zeg maar constante spanning op mijn hams. Ik heb ze met 220 gedaan, maar dan doe je toch meer met je rug.

Nette training Kale,congratz met je rep pr's.Legcurls zijn ook niet mis!!!

monster fullsquats!!
;)

proficiat met je PR's!

270kg dead attempt komt as rug training?

Als ik geen last van mijn stuitje heb wel ja.

ik heb ook last van mn stuitje!!
is echt zoooo k*t, ben er een keer toen het glad was van de winter onderuit gegaan op mn bil, stuitje doet sindsdien pijn bij squatten en deadliften en legpress maar het is gelukkig minder aan het worden, deadlift voel ik m nog steeds maar bij squatten inmiddels niet meer. beterschap ermee kale :)

Zit nog te twijfelen om nog na 1 of 2 trainingen HIIT mee te pakken (suggesties?).

Imo kan je beter je 'langzame cardio' na je KT doen (half uurtje ofzo) Je kan dan wegkomen met minder lange cardio omdat je daarvoor al KT gedaan hebt (je begint eerder met vet verbranden en het vreet wat minder van je herstelvermogen.).

De HIIT kan je dan op niet kT dagen doen (2 keer per week). Grote voordeel is dat je dan al je energie kan stoppen in de HIIT, omdat je daarvoor geen KT hebt gedaan. HIIT doe je dan dus met een grotere intensiteit, dus meer voordeel (conditioneel en ook meer naverbranding).

Ik denk dat het zo makkelijker is om massa vast te houden en je op deze manier je intensiteit van HIIT hoger kan houden.

Verder geen wetenschappelijk onderbouwde mening, maar gewoon hoe ik er tegenaan kijk.

Terug
Naar boven