Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tot hoever ben je van plan te cutten KaLe?
tot de 90 kilo, of net iets eronder voor eventuele deelname aan PL wedstrijd?
goede trainingen weer!

80-85 red je niet zeker? Dan moet je op 2% staan of zo met al die massa van je!![]()
Ja Kale, ge gaat er sexy uitzien met uwe string op het strand deze zomer![]()
dat worden spannende vakantie foto's van kale! haha
dat worden spannende vakantie foto's van kale! haha
![]()

Lol, ik heb nog vakantiefoto's van vorig jaar waarbij ik om 8 uur 's ochtends naakt over de boulevard ren na het skinnydippen (en een mokkel er met mijn boxer vandoor ging)![]()
ik wou vorig jaar ook skinny dippen maar de security op de camping was vrij streng, we kwamen de 1e dag aan daar en wilden het zwembad bekijken('s avonds rond 2300uur) maar werden direct weggestuurd.
(wat je allemaal wel niet doet als je zat bent (
)ik wou vorig jaar ook skinny dippen maar de security op de camping was vrij streng, we kwamen de 1e dag aan daar en wilden het zwembad bekijken('s avonds rond 2300uur) maar werden direct weggestuurd.
toch mogen we trots zijn, ik een maat van me hebben toch 1 security weg laten rennen(wat je allemaal wel niet doet als je zat bent (
)

Ja, ik stond op een jackass manier (party boy) te springen voor een lokale bewoner met een wandelstok en een emmer water. Kreeg toen bijna een hengst om mijn oren van z'n wandelstok![]()

Mss werd ie jaloers op jouw wandelstok en wou hij riddertje spelen!!!!![]()

Ja, ik stond op een jackass manier (party boy) te springen voor een lokale bewoner met een wandelstok en een emmer water. Kreeg toen bijna een hengst om mijn oren van z'n wandelstok![]()
schitterend! dat zijn nog een mooie momenten om op terug te kijken 

Zit nog te twijfelen om nog na 1 of 2 trainingen HIIT mee te pakken (suggesties?).