AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter

Als je bedoelt met een stok en wijde grip tot aan je kruin te bewegen, die heb ik gister gedaan. Maar het is echt vaag. Als ik mijn schouder beweeg knarst en kraakt het. Ook heb ik het gevoel dat er ineens ruimtes zitten, dat mijn schoudergewrichten loszitten zegmaar.

hmmz dat is wel erg vaag. als de oefening pijn doet zou ik em maar niet doen. Mij heeft het in ieder geval erg goed geholpen. Flexibiliteit is the key vaak.

hmmz dat is wel erg vaag. als de oefening pijn doet zou ik em maar niet doen. Mij heeft het in ieder geval erg goed geholpen. Flexibiliteit is the key vaak.

Die last is niet specifiek bij die oefening, maar eigenlijk vooral bij overheads en dip bewegingen (dus bijv. goed gaan zitten op een stoel door jezelf op te dippen), vandaar dat de decline erg pijnlijk was. Incline heb ik dan weer het minst last. Overhead presses gaan ook zeker niet pijnvrij.

Misschien dat je nog meer tips uit dat schouderproblemen topic kan halen? Maar ik neem aan dat je daar al in geneusd hebt?

Probeer het eens met een handdoek. Misschien maakt het niet zo veel uit, maar je polsen worden dan niet in 1 bepaalde positie gedwongen.

Potverdomme.

Net thuis. 3 uur gelopen met een kapotte scooter in mijn handen, met als kers op de taart nog een dik kwartier een helling op. Monstrous cardio! Ben benieuwd hoe mijn training straks gaat.

Lekkere cardio idd! :P

Blijven goede trainingen ondanks de cut. Hoelang blijf je nog cutten denk je?
Suc6 met je schouder.

Blijven goede trainingen ondanks de cut. Hoelang blijf je nog cutten denk je?
Suc6 met je schouder.

Tot ik droog genoeg ben ;) Thanks verder.

Toch nog redelijk lekker getraind, muv deadlift. Die ging te stroef en ben ook bij 220 gestopt. Wilde eigenlijk voor die 270 gaan, maar na dat "cardio"-incident toch geen goed plan. Toch ook weer wat irritatie weer in mijn stuitje. Vanaf de rows ging het echt super! Dikke vette pr's op de rows!

Deadlift (+ deadstop)
5x70
5x70
5x110
5x150
3x180
3x220
gestopt

Bent over row
12x70
12x90
12x110
12x130
10x150 PR

Dumbbellrows (met EZ bar)
12x50
12x60
12x70 PR

Close grip pulldown
12x70
12x80
10x90
8x100

One arm cable row
12x50
10x60
8x70
6x80

Cardio
20 minuten -275kcal

Sterke rows wederom!

Thanks! Viel me behoorlijk mee na ruim 3 uur stevig gelopen te hebben. Je lichaam is toch tot veel in staat.

Ziekelijke gewichten gebruik je Kale ! een 230 DL had er ook wel in gezeten (nu eens ff terug motiveren ;) )

Ziekelijke gewichten gebruik je Kale ! een 230 DL had er ook wel in gezeten (nu eens ff terug motiveren ;) )

Ik had totaal geen moeite met 220 (mijn max. is 260). Maar had wel pijn in mijn onderrug, dus niet verstandig om door te gaan..

MMmm daar had ik ff overheen gelezen Kale sorry !!1 die met dat stuitje is inderdaad een bekende.. mijn Fysio noemt dat een "floating disc" als gevolg van verkeerd houden van de onderrug ...

Het schijnt dat er dan "iets" schuift en daardoor iets beschadigt ... binnen een week is dat eigenlijk hersteld ... Ik heb dit nu 2 keer gehad en kon na een dikke week weer volop aan de bak ,,, daarbij de onderrug nog wel een beetje in de peiling houdend (goed recht houden !!) maar dat hoef ik tegen jouw niet te zeggen ... maar zo bracht mijn fysio dat naar mij toe .. dus jah ik geef dat 1 op 1 door dan maar :)

pfff 150 kg 10x BOR's..

Update;

Ik was na het weekend weg bijna 2 weken terug 2 kg aangekomen. Nu zit ik weer op 92,5kg (vanmorgen nuchtere maag), dus weer ongeveer 2 kg in 2 weken. Lijk wel droger dan op de foto. Dus maybe... muscle gain? :D Dat hou ik dus mooi aan. Dieet is aangepast. Fruit eruit (behalve aardbeien), vollop groenten erin rondom ong. 600-750 gram per dag aan wortels en broccoli. Melk in de ochtend eruit. Totaal kcal zit nu op 2600. Lager ga ik echt niet in de kcals. Cardio verhogen na de KT naar 30 minuten. Eventueel bij stagnatie, kh omlaag en eiwitten/vetten omhoog zodat ik wel rond de 2600kcal blijf zitten.

Dieet nu

Maaltijd 1;
60 gram havermout
50 gram pro80
1 eetlepel lijnzaadolie

maaltijd 2;
200 gram steak
1 eetlepel lijnzaadolie
wortelen

maaltijd 3;
200 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
broccoli

maaltijd 4;
50 gram pro80
1 heel ei
wortelen

maaltijd 5;
100 gram zalmfilet
1 heel ei
60 gram pasta
wortelen

pre workout
30 gram whey

pwo
30 gram whey
25 gram xtargo

Maaltijd 6
50 gram basmati
200 gram steak
broccoli

totaal;
2600kcal
ei 320
kh 222
vet 72

E/K/V = 45/30/25

Laatst bewerkt:
Goed schema, hoe meer groente hoe beter! Een appeltje erbij zou denk ik ook wel goed zijn. En waarom zoveel steak? Zit daar nog een gedachte achter of alleen omdat het lekker is? Persoonlijk zou ik denk ik meer vis of kip eten. :)

Steak maakt sterk.
Creatine en dergelijke zitten ook veel in steak.
Ik behoud altijd beter kracht als ik steak eet terwijl ik laag in cals zit.

Terug
Naar boven