AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

strakke training kale , vooral die rope curl op het einde is zeer sterk

Behoorlijk licht voor jouw doen KaLe....Wilde haren aant verliezen.:rolleyes: ;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Morgen naar de dokter. Heb enorme koppijn en pijn in mijn nek. Ik denk aan een verrekte spier wat doortrekt naar me kop. Maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Dus vandaag weer geen monsterachtige training. Wel een lekkere training!

Incline bench
8x60
8x80
8x100
5x110

Incline flyes
12x34
12x36
9x38

One arm incline db press
8x36
8x38
6x40

Chestpress
12x100
8x120
6x120 (opperdepop)

Barbell dragcurls
12x50
10x60
8x70

Posing cable curl
12x40
10x45

Cable curl
12x60
10x70
8x80

Wristroller
8x op en neer met 22 kg

Behind the back wristcurls staggered with front wistcurls (barbell)
2x 12x50 st. 12x50

Cardio
20 minuten

Opmerking;

Ik krijg sinds de laatste dagen de opmerkingen of ik afgevallen ben of droger ben geworden. Aders op mijn armen en onderarmen komen mooi uit en mijn schouder koppen worden mooi rond. Buikspieren worden zichtbaar en mijn lovehandles slinken in (zou de yohimbine HCL dan toch zijn werk goed doen?) Ik oog wel erg plat op het moment, dus morgen even een high carb dagje erin.

thanks Hiek

Dikke wristroller man! 22 kg 8 keer op en neer :eek: DODELIJK!

Gij bent vast en zeker ook een sterke armwrestler ofniet KaLe? ;)

Was wel lekker :D

Toch wel netjes Kale,tijd voor nwe (drogere) pics zou ik zeggen,en feli alvast met je titel bodybuilder vd maand.:thumb:

Thanks man :)

Nee, serieus, volgens mij leg je, als je een willekeurige kroeg binnenloopt, iedereen plat met armpje drukken met de kracht die je in je poten hebt! ;)

KALE is inderdaad bruut sterk als je zo naar de stats in dit log kijkt wat voor gewichten hij zoal verzet ...

Ja man, ben er een beetje stil van...

KALE man !! doe wat met die complimenten !!!! ;)

Ben je in de mogelijkheid een filmpje te maken van een goede deadlift?? ;)

Nog steeds gekloot met aanhechtingen of is die ellende nu onderhand wel voorbij?

Nog steeds gekloot met aanhechtingen of is die ellende nu onderhand wel voorbij?

Nog steeds gekloot. Maar kan er opzich wel mee trainen. Merk wel iets verbetering door het vele cardio werk.

KALE man !! doe wat met die complimenten !!!! ;)

Ben je in de mogelijkheid een filmpje te maken van een goede deadlift?? ;)

Momenteel heb ik weer een verrotte rug/stuit, dus kan voorlopig even niet (zwaar) deadliften.

Thanks voor de compliments ;)

Vandaag naar de doc geweest ivm die pijn in mijn nek en kop. Blijkt een verrekte spier te zijn in mijn nek wat doorstraalt naar me kop. Niks ernstigs dus.

Geen monsterachtige training zegt ie, haha wat een comedy :thumbs:

Maare one arm incline dumbbell press, geen enorme killer voor je schouder gewricht?

Geen monsterachtige training zegt ie, haha wat een comedy :thumbs:

Maare one arm incline dumbbell press, geen enorme killer voor je schouder gewricht?

zeker niet! voelt echt goed aan en naar mijn inziens zelfs een goede recovery voor je schouders.

niet meer headbangen dus :rocker:

Aangezien je last heb van je aanhechtingen. Ik heb gister zelf caps gehaald bij de kuhn Glucosamine in combi met chondroitine. Je hebt ze ook nog met visolie dan zijn ze iets duurder. 1 potje van 150 caps is 30 euro. Doe je ong 2 maanden mee.
Misschien iets voor jou?

Aangezien je last heb van je aanhechtingen. Ik heb gister zelf caps gehaald bij de kuhn Glucosamine in combi met chondroitine. Je hebt ze ook nog met visolie dan zijn ze iets duurder. 1 potje van 150 caps is 30 euro. Doe je ong 2 maanden mee.
Misschien iets voor jou?

Van alles al geprobeerd, maar ik heb nergens baat bij. Bij mij in de buurt schijnt een medisch sport centrum te zijn. Daar ga ik eens een kijkje nemen. En nu hopen dat mijn verzekeraar alles vergoed.

Vandaag benen en dus geen reet kunnen doen ivm de pijn in mijn stuit + knieen. Squats bij 145 moeten staken en frontsquats na 80kg. Dus dan maar een mietentraining.

Close stance legpress
12x200
12x250
12x300
12x350

Legextension
4x15x50

Seated cable legcurl
15x30
12x35
10x40
8x45

Pulltrough
4x15x50

Legpress calves
3x15

One leg seated calves
3x12

Tussen de sets pulltrough en kuiten triceps rope extensions gepakt vanwege de ellebogen die ook alweer opspelen. Zo'n 10 sets van 15 herhalingen

cardio
20 minuten crosstrainer

Terug
Naar boven