MuscleMeat

Nieuw log kale

da's een mooi schema vrind!
die broccoli is de bom!

Kale, na je training pak je alleen nog maar dieXtargo voor je koolhydraten?

Nice training btw!

• Topic Starter Topic Starter
Overigens heb ik 1 keer per week een refeed. Zelfde dieet, zonder de vetten en per maaltijd 100 gram carbs.

Aders op zijn latspread zegt ie.. dan ga je wel lekker. .. ik moet eerst die rotpose nog onder de knie zien te krijgen..

Vanmorgen getraind ivm etentje vanavond. Dus ik heb de ochtend vrij genomen om te trainen hehehe

Rug
Chins
8xbw
8xbw+5
6xbw+10
4xbw+20

Chest supp. smith row
12x70
12x80
10x90
10x100

Supinated pulldowns
10x80
8x90
8x100
8x110

Deadlift
6x70
6x110
6x150 au... :( zeikrug!

Db rows (voorzichtig voor het ruggetje)
3x20x40

Reversed flyes
12x15
12x20
12x25

Preacher db curl
12x20
10x22
6x24

Posing curl
3x12x30

lekker bezig:thumbs:

Mjah .. hoe k*t het idd ook is .. DL tijdelijk meer herhalingen doen dan ?? (lichter gewicht??)

Moet die kale nog lichter DL-en ....150kg is al ruim 100kg onder zijn 1 rm...Ben het eens met OS ff wat meer supported oefeningen doen aka gayen :)

Ik ben het ook helemaal met jullie eens... alleen.. het probleem is dat ik dikte in mijn onderrug ga verliezen door geen DL te doen (of dat zit tussen mijn kleine oortjes..)

Tja wat dikte verliezen of nog 2mnd met pijn in je reet door moeten lopen ... EIGENWIJS STUK VRETEN :)

Laatst bewerkt:
Ik verbaas me elke keer weer over hoeveel jij doet op 1 training. Damn!

Ik ben het ook helemaal met jullie eens... alleen.. het probleem is dat ik dikte in mijn onderrug ga verliezen door geen DL te doen (of dat zit tussen mijn kleine oortjes..)

Ik ben van mening dat zolang je wel kunt blijven trainen dat dikte verliezen wel wat mee valt ... :)

He Kale,hoe bereid jij je kipfilet?Grill of braden,marineren of nie....Ik neem t wel eens mee naar mn werk,maar tis zo droog als je t grillt....Misschien tips?

Triceps/biceps/schouders

Smith reversed bench (try out)
12x60
12x80
10x100
10x100

Seated EZ extensions
3x12x50

One arm cable extension
12x25

Barbellcurl EZbar
12x50
10x60
8x70
1 set 21en met 40kg

Hammercurl
8x34
8x36
6x38

Seated frontpress
12x60
10x70
6x80 + 8x60

Seated one arm side raise
3x12x16

Bent over raises
12x20
12x22
12x24

Shrugs
12x100
12x140
12x180
Niet te zwaar vanwege mijn rug

Cardio
20 minuten

Intensiteit was zeer hoog. Klein uurtje KT, weinig rust, explosieve sets. Heerlijk. Gewoon beuken. Ik heb wel een beetje last van buikgriep (of e-coli :D ), dus moest even oppassen dat er geen slootwater langs mijn benen liep of dat ik de boel onderkotste.

Schouders na triceps en biceps is zwaar. Ik was ook helemaal op. Maar mijn armen hebben op het moment even prioriteit boven schouders.

Toen ik binnen kwam stond er een of andere eppo te poseren, te brullen met p*ssy weights en liep erg breed te doen. Volgens mij een mislukte kuur achter de rug, want de bitchtits prikten door zijn shirt. Afin, hij ging steeds minder mans en breed doen als ik weer klaar was met een zware set en de pomp er goed in schoot :D Totally ownage :D

hahaha PWNED by the natural mofo :D

En gelijk heb je! Ik irriteer me ook mateloos aan brulapen die continu breed lopen te doen in de sportschool... Als je respect af wilt dwingen lift je zwaar, net zoals KaLe!

Goed werk kerel!

Damn KaLe,je hebt toch een power in die armen van je zitten he....BEEST!!!!!

bitchtits prikten door zijn shirt:roflol::roflol:

Terug
Naar boven