MuscleMeat

Nieuw log kale

Wow...impressive!
Hoe lang ben je al bezig?

...ik kan alleen maar hopen dat ik dergelijke gewichten/volumes nog 'es kan bereiken :D...

Goe bezig Kale !!

• Topic Starter Topic Starter
thanks all.

@zjoekee; Denk dat ik nu een jaartje of 6 train

Benen + kuiten

Fullsquats
8x60
8x100
8x120
8x140
6x160
4x180 (diepte rep PR)
1x200 (2e failed) (diepte PR)

Barbell lunges
8x60
8x80
6x100

Romanian deadlift
8x60
8x100
8x140
6x180
4x200 (pr)

Lying legcurl
12x30
12x30
12x30

Legpress calves
12x150
12x150
12x150

Standing calves
12x100
12x100
12x100

Opmerking;
Lekker! jammer van de 2e rep met 200 squats. Volgende keer beter.

Nice kale!!
Geen wonder dat je van die korte dikke poten hebt!:)

Bruut. Gaat het al beter met de ellebogen en knieën?

Bruut. Gaat het al beter met de ellebogen en knieën?

Nee.. :(

De aanhechtingen aan de knieen doen gewoon echt zeer. Maar hoe zwaarder ik ga (wel met goed opwarmen), hoe minder pijn. Misschien komt dat wel door de adrenaline ofzo, maar ik heb met 60kg in mijn nek meer pijn dan met 200.

Elleboog is nog steeds k*t. Het is nu wel duidelijk een golfers elleboog. Opzich gaat het trainen wel goed ermee, mits ik goed opwarm en geen gekke bewegingen maak. Maar als ik op mijn werk bijv. een monitor optil, dan laat ik 'm zowat uit mijn handen lazeren, omdat mijn elleboog protesteert..

brute gewichten :eek:

Waarschijnlijk hoe je veel meer spanning op je spieren bij 200 als bij 60 en is de beweging gecontroleerder, waardoor je wellicht minder pijn hebt?

Zwaar klote man. Wel vertrouwen dat het goed gaat komen?

Goede instelling dat zeker:D. Maar sloop je lichaam niet, dat zou zonde zijn.

Damn, stevig onderstel heb je Kale.

Pas je wel op dat je je knieën niet écht verdoet? Een vriend van me heeft dat wel gedaan en loopt daarom de restvan z'n leven mank als het tegenzit.

Damn, stevig onderstel heb je Kale.

Pas je wel op dat je je knieën niet écht verdoet? Een vriend van me heeft dat wel gedaan en loopt daarom de restvan z'n leven mank als het tegenzit.

Hehe, ik kijk wel uit hoor. En het zijn niet mijn knieen zelf, maar de aanhechtingen. Ze zijn tijdens WSB (2 maandjes ofzo) 2 cm gegroeit, dus mijn aanhechtingen kunnen die progressie niet aan denk ik (ook veel stress op werk, wat dus bindweefsel sloopt).

Ja KaLe...niet jezelf naar de knoppen trainen...:eek:

Beterschap!

Hehe, nee ik kijk wel uit hoor ;)

een big mofo uit mijn gym deed bijvoorbeeld BP met 200 tot 240kg maar omdat dat klote was voor zijn gewrichten/aanhechtingen doet hij nu veel minder gewicht maar dan heel langzaam. zolang mogelijk de spanning erop... als het niet beter wordt kun je dat eens proberen.

Terug
Naar boven