MuscleMeat

Nieuw log kale

Die dumbbellrows doe ik ook welleens zo, maar evenwicht is niet altijd 100% :D

Lekkere training Kale , vooral je pulldowns zijn monsterlijk , kom zelf nog maar tot (2x)8x100kg in de serie en krijg dan ook nog eens hulp erbij.Beest!!!

• Topic Starter Topic Starter
thanks mannen :)

Brute rows idd.

bruut eetschema kerel, wat voor werk doe je eigenlijk? Maaltijd 3 is met biefstuk, hoe doe je dat dan?

Vandaag niet gek gedaan. Wel zwaar gegaan, maar niet tot het uiterste. Toch komen de gewichten in de buurt van vorige week, alleen nu heb ik alles stricter uitgevoerd. Een progressie opzich.

Borst + biceps
incline benchpress
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
4x110

Incline flyes (maximum stretch)
8x32
8x34
8x35
8x38

Crossovers
10x30
10x40
8x50
4x60

Alternated dumbbell curl
8x30
6x32
5x34

Seated concentration curl
8x20
8x22
6x24

Rope hammercurl
8x30
8x30
8x30

Behind the back wristcurls (helemaal uit laten rollen op de vingerkootjes)
12x40
12x50
10x60
8x70

bruut eetschema kerel, wat voor werk doe je eigenlijk? Maaltijd 3 is met biefstuk, hoe doe je dat dan?

ICT'er ;) kantoorbaan met koelkast en magnetron. Op het moment eet ik 2 keer per dag biefstuk (beiden op het werk) :D Koolhydraten heb ik weer iets omlaag gebracht. Moet het nog even berekenen, maar ik gok dat ik op de 3000kcal zit op het moment.

welk schema zou jij mij aanraden? Ik weet dat jij nogal wat hebt uitgetest? Mijn favoriete spiergroep zijn de beentjes, maar mn schouders en armen mogen nog wel wat meer hebben. Ik zit al een tijdje op hetzelfde gewicht, mede ook door mijn onregelmatige werk.

Iets van 5*5 ofzo?

5x5 heb ik nog niet gedaan. Misschien westside barbell?

3000 Kcal, ben je aant cutten?

waarom stoom je niet ff lekker door?

waarom stoom je niet ff lekker door?

Zit rond de 16% vet en ik vind dat wel mooi geweest. Omdat ik klein ben lijkt vet ook meteen een stuk vetter dan dat iemand langer is. Ik voel me er niet echt lekker bij, dus verlagen die hap.

oke duidelijk, maar mentaal is het misschien lekker om eindelijk eens ff over die 100 te komen

Idd, gewoon doen waar je je het prettigst bij vind. Je hebt trouwens last van je aanhechtingen he? Het is maar een idee, maar misschien zou je eens Cissus RX moeten proberen?

hmm.. ik ga er eens wat over lezen. thanks.

Dus "kort" zijn (klein ben je niet :D ) heeft dus ook nadelen in deze sport? Als je lang bent lijk je idd wel slanker bij hetzelfde BF, maar weer minder "buffed". ;)

Gaat wel lekker zo toch. Je blijft op die 99 steken, maar heb je al een nieuwe vetmeting gedaan? Misschien bouw je wel veel massa op nu en is daarom je gewicht niet gedaald?

Terug
Naar boven